Počet aktivních zákazníků dosáhl nového maxima 13,6 milionu a průměrná hrubá hodnota zboží (GMV – gross merchandise value, pozn. red.) na jednoho aktivního zákazníka vzrostla meziročně o 13,9 procenta na 3 350 polských zlotých (PLN), tedy zhruba 17 tisíc korun.
Z pozice polské jedničky v oblasti elektronického obchodování chce Allegro nadále posilovat své postavení doma i v zahraničí, a to jak prostřednictvím více než 70 milionů nabídek na Allegro.com, které jsou dostupné v celé EU, tak díky nedávným akvizicím.
Druhé čtvrtletí skupina zahájila koupí společností Mall a WE|DO a cílí na to stát se jednotnou organizací působící nejen v jedné, ale v šesti zemích světa. Na Mall.cz již vstoupili první polští obchodníci a první čeští obchodníci zároveň debutovali na Allegro.pl. GMV generovaná obchodníky na tržišti Mallu byla ve druhém čtvrtletí již o 53,6 procenta vyšší, než v předchozím roce.
Cílem Allegro je implementovat úspěšný model tržiště založený převážně na nabídkách třetích stran v celém regionu a upevnit si status preferované platformy pro všechny zákazníky (kupující i obchodníky) i v mezinárodním měřítku. Od příštího roku se skupina chystá integrovat svou platformu v celé střední a východní Evropě.