Začátkem června schválil slovenský Protimonopolný úrad (PMÚ) plánované spojení zlínské skupiny HP Tronic se slovenským Nay. Obě společnosti tak dostaly zelenou k vytvoření společného holdingu.
Jeho vznik avizovaly už loni jako reakci na vývoj trhu a na nové výzvy – zejména pak rostoucí vliv online prodejců a globálních on- line tržišť (tzv. Marketplace, pozn. red.). „Spojení HP Tronic a Nay je logickou odpovědí na dynamické změny na trhu,“ uvedl František Mikoška, obchodně marketingový ředitel Datartu.
V těchto týdnech vstupuje spojení HP Tronic (Datart) a Nay (Electro World) do své realizační fáze. Tento proces zahrnuje kromě postupné integrace všech interních procesů, včetně logistiky, zákaznických služeb, nákupu, IT, HR či marketingu, i rebranding vybraných prodejen Electro World na značku Datart.
V těchto dnech mohou spotřebitelé využít výprodej v prodejnách Electro World, který jim nabízí možnost pořídit si kvalitní produkty za atraktivní ceny. Jde o jedinečnou příležitost, kdy je možné nakoupit výrobky za zvýhodněnou cenu a uplatnit body z věrnostního programu, které mohou zákazníci čerpat do 15. srpna tohoto roku.