
Těžko si toho lze nevšimnout. Televize Nova a společnost O2 oznámily spojení svých televizních platforem Voyo a O2 TV v novou platformu Oneplay. Samozřejmě to sdělují tradičním manažerským způsobem, jak to je skvělé a úžasné, i když si víceméně všichni připlatí.
Jenže trochu schované za tímto slučováním je současná úprava mobilních tarifů O2. Tuto změnu už mobilní operátor tak hlasitě neroztrubuje. Vysvětlím na osobním příkladu, jakou past na své zákazníky O₂ připravila.
Před několika lety dostala manželka ve své práci nabídku, že se její rodinní příslušníci mohou přidat do „velké rodiny“ zákazníků O2, jejíchž služeb firma využívala. Na české poměry to bylo poměrně slušná nabídka: Neomezené volání a posílání zpráv a k tomu pořádná dávka dat.
A tak jsme se rozhodli, že já i náš syn přestoupíme od jiného operátora. Stačilo si jednoduše spočítat, že s O2 měsíčně něco ušetříme. Operátor nám dokonce ZDARMA nabídl základní programový balíček jejich O2 TV.
Jenže my jsme už měli zaplacenou jinou kabelovou televizi s pro nás dostatečnou programovou nabídkou, O2 TV jsme vlastně nepotřebovali. Pracovník O2 nám opakovaně říkal, že služba je ZADARMO a tak dále. Tak jsme si řekli, proč ne. A tak jsme si O2 TV zprovoznili.
I tak jsme ji ale využívali jen minimálně, protože jsme dlouhodobě byli zvyklí na původní televizi od konkurenční společnosti. O2 TV jsme zapnuli jen občas. A do této situace přišlo oznámení o sloučení platforem Voyo a O2 TV.
Trochu nás toto rozhodnutí překvapilo, protože jsme si mysleli, že to současní diváky spíše odradí, než aby to nové diváky nalákalo, ale budiž. Obě firmy patří společnosti PPF, takže z jistého pohledu jde o logický krok.
Jenže pak nám přišlo oznámení přesně v duchu „v rámci zlepšování služeb zákazníkům“ si brzy připlatíte. „Posíláme vám podrobnosti k převodu Vaší O2 TV na službu Oneplay, které spojuje to nejlepší z O2 TV a Voyo,“ stálo v úvodu dopisu.
Hned pod tím bylo ovšem podstatnější oznámení: „Stejně tak se mění i Vaše mobilní tarify.“ A pak ubezpečení: „Nové služby jsou nadále výhodné díky O2 Spolu slevě za kombinaci těchto služeb (televize a mobilních tarifů – pozn. aut.).“
Načež následovala přesná částka: „Na nové tarify Vás převádíme k 19. 4. 2025 a zároveň upravujeme jejich cenu, takže zaplatíte celkem o 328 Kč včetně DPH měsíčně více.“ A aby byl manažersko-marketingový postup dotažen až do konce, následovalo oznámení, že díky tomu ušetříme 200 korun.
Bingo! Zaplatíte více, ale ušetříte. Ročně ta částka navíc dělá téměř čtyři tisícovky, přesně 3 936 korun. To už nejsou zanedbatelné peníze. A tak jsme se vydali do pobočky O2, abychom zrušili televizi, kterou jsme beztak nepotřebovali – a díky tomu ušetřili.
Pracovník společnosti O2 nám řekl, že může zadat požadavek, ale nic jiného dělat nemůže a že se nám někdo do týdne ozve po telefonu (tak od čeho tam je, proč tak sedí???). Nikdo nám nezavolal. A tak jsme do stejné pobočky O2 vyrazili znovu.
Očividně jsme měli štěstí na pracovníka, který byl více v obraze. Napřed se nám omluvil, že nám zatím nikdo nezavolal, což vysvětlil tím, že operátoři jsou totálně zasekaní, protože se v O2 nahromadily tisíce žádostí od zákazníků – těžko asi volali s pochvalou za skvěle vylepšené služby. Trvá prý i hodinu, než se zákazník dovolá.
Pak nám řekl něco, co nám trochu vyrazilo dech, ale co vlastně bylo nepřímo patrné z původního oznámení od O2 – totiž to, že když zrušíme O2 TV, respektive Oneplay, tak bude zdražení mobilních tarifů ještě výrazně vyšší. Protože přijdeme o zvýhodněnou nabídku O2 Spolu.
Takže když to všechno shrnu: O2 nám napřed před lety „vnutil“ jejich televizi se základním programovým balíčkem, který byl ZADARMO. Teď nám ji ale společně s mobilními tarify zdraží, a pokud bychom si O2 TV odhlásili, zdražení bude ještě větší.
To je skutečný manažerský majstrštyk! V O2 si možná mnou ruce a počítají, jak se jim zvýší tržby. My se ale nejspíš poohlédneme po nabídkách jiného operátora, i když vím, že v českých podmínkách to není žádná sláva nikde.
Pracovník O2 nám ale také poradil jednu fintu: Máme jejich televizi zrušit, a až nám zdraží mobilní tarif, ať zavoláme na zákaznickou linku, že dáváme výpověď, protože chceme ke konkurenci – prý nám v takovém případě nabídnou slevu. Tak uvidíme…
Přesně tak to je! Mám podobnou zkušenost!
mám stejnou zkušenost, odcházím od nich
No, v podstatě ano, ale trochu mě nesedí to, že píšete, že vás převedou na nové tarify (ceny) od 19.4.2025 ale už nyní vám vyčíslili platby. Já dostal to samé, v podstaě, ale s tím, že po převodu, u mne 17.4. si teprve vyberu slyžby a pak bude teprve cena vypočtena. Ale jedna věc od O2 mě také zaráží. Mám službu, která se jmenuje Tarif Datamánie Rok za 3499.- Když jsem se orientačně ptal na slevy, když mám od nich nějaký tarif, tak mi k velkému překvapení oznámili, že Tarif Datamánie ROk není tarif. Sleva nebude.
Datamánii za 3500 Kč? Úplně nerozumím tomu, proč někdo dobrovolně posílá peníze nejbohatší Češce. 🙂 Dá se koupit cca za polovinu, no když ne, tak za 1900 Kč určitě.
Mám to stejně jako autor, dne přišel email, že budu mít zvýhodněné služby po slevě 200Kč o 300Kč nahoru. Bohužel netuším, zda u „konkurence“ najdu něco výhodnějšího
Že mně to ani nepřekvapuje 🙂 Já už bych studoval tarify u konkurence.
Není potřeba nic studovat, protože zadny oficialni tarif stejne nechcete. Takže rovnou vyjednávat…. vyplatí se to.
Autor opomněl zmínit možnost trvalé slevy 300Kč měsíčně když faktura bude 600+ a na stejné rodné číslo si udělám účet AirBank kterým se inkasem zaplatí faktura O2. Dřív se muselo na účet AirBank posílat 10000, teď stačí 5 plateb kartou (koupím 5 rohlíků a každý zaplatím zvlášť). Jinak doporučuji na stránkách fóra od MobilMania sledovat třeba virtuální operátoři – Tescomobile, ten má na rok dost zajímavé akviziční nabídky. Případně přejít k T-Mobile na 4 měsíce s 50% slevou na všechny tarify a následně retenčně slevu prodloužit na 5 let. t-mobile.cz/prejdete
Všichni tři hlavní operátoři v ČR jsou, co do nabídek a obchodních praktik stejní. Jediný jejich zájem je obírat zákazníky. Naštěstí existují tzv. virtuální operátoři. Je jich celá řada. Bohužel o nich lidé moc nevědí a proto může kartel třech pokračovat. Já používám už 10 let jednoho z virtuálních operátorů a jsem naprosto spokojen. Mám paušál bez závazku, bez smlouvy. kdykoli ho mohu zrušit přes aplikaci a také si ho nastavím, jak já chci. Platím obvykle 150-250 měsíčně za dva paušály. Doporučuji každému věnovat pár minut na hledání operátora mimo těch tří kartelových. Vyplatí se to, všichni ostatní mají výhodnější nabídky.
Šmejdi s hrncema -zrovna tak se chovají. Jsem s internetem mimo 3 největší spol. u Telecomu a pápá.
Virtuál není řešení pro lidi volající často případně s vyšší spotřebou dat, protože využívají síťě Triumvirátu a ten jim nedovolí mít výhodnější tarify-protože jim konektivitu neprodá tak levně, aby mu mohli konkurovat.
Legrační tarify virtuálů typu 100 minut měsíčně za 150 (3-4 minuty denně) nelze brát vážně, když si lze s operátorem běžně domluvit smluvní tarif s 50 % slevou z ceníku, takže neomezené volání + neomezená data lze mít za cca 350-400 Kč.
Nemáte tak docela pravdu. Tesco Mobile, které využívá služeb O2 Vám nabídne neomezená data a sms a 6GB dat za 349,-Kč. Pokud si vezmete dvě SIM karty, resp. převedete „předplacenky“ (stačí si koupit za korunu) na TM, dostanete uvedený tarif dokonce za 249,- Kč. Jediná nevýhoda, že musíte „dobíjet“, ale dá se to vyřešit vždy jednorázovým dobitím za 1/4 roku za tisíc, dokonce v aplikaci pak máte měsíčně fakturu, takže lze použít i pro firemní tarif.
Pokud chce clovek vyuzit maximum a chodite nakupovat do Tesca, tak se da za dobiti 300Kc a vic ziskat u Tesco Mobile 50Kc kupon na nakup v Tescu. Takze „tarif“ za 250Kc, pravidelne dobijet 300Kc a jednou za pul roku je obnoveni z toho nastradaneho kreditu bez dobijeni.
U Tesco mobilu si můžete nastavit v aplikaci automatické platby z karty a každý měsíc si to stáhne potřebnou částku. Nemusíte se o nic starat. Ano, Tesco mobil používá síť O2.
Stačilo by mi jméno toho operátora, kterého využíváte, díky.
Osobně můžu doporučit Odorik, jsem u nich už přes 20 let.
Doporučuji Odorik, mám je už přes 20 let
GoMobil, ale těch operátorů je více. Tarif si lze založit online a operátor jen pošle SIM kartu poštou.
Kaktus
Kaktus,SIM koupíš na poště,nebo v trafice
Dneska jsem se takèé náhodou dozvěděl o tom, že postupně převádí klienty na nové balíčky mobilních služeb a bylo mi nabídnuto o mnohem horší služby za více a strašně přesvědčivě se operátor snažil tvářit. Je to obrovský podvod na lidi, že zdražují ve velikém služby, vyškolili operátory, jak prodávat a za první měsíce zkasírují takové tržby, protože lidi se nedovolají nebo nezareagují včas… Odpad a ČOI na ně!!!
U mě podobná situace, 15 min hovor na o2 lince pro zrušení o2tv za 199, kterou jsem nežádal. Nehci ani domýšlet kolik jim tahle zlodějina přinese peněz, nechápu že tohle někdo nevyšetřuje, aktivují služby lidem aniž by o ně žádaly.
Mam podobnou zkušenost, ovsemns trochu lepsim koncem. Na O2 linku jsem volal take, nakonec mne nalao volat tam v sobotu a vubec jsem necekal na spojeni. Mam tarif s internetem na doma a pan mne prevedl na oneplay za 200 navic a pak to hned zmenil zas na oneay zdarma k internetu. Zdrazili mi tedy soucasne sluzby o 100 kc, nicmene jsem mel bronzovy internet a ted by snad mohl byt rychlejsi. Take jsem si pak pres internet objednal simku o2connect pro sdileni tarifu s ditetem.
Se slevou 300 s airbank to neni stale na to, abych odesel jinam.
Pokud nekdo chce jen telefon, tak tesco ma ted nove zlevnene prima balicky. Jak hlasove, tak i s daty, za super cenu.
A ta SIM O2 Connect pujde kam? Protoze spousta lidi ma zkusenost, ze jim ji O2 po tydnu zablokovala s tim, ze ji maji v nepodporovanem zarizeni. A nikdo u o2 ted neumi nebo nevi jak tu SIM zase zprovoznit.
Já jsem celému slavnému O2, na základě stejné zkušenosti, jasně řekla, že od nich 18.4., kdy mě chtějí převést, odcházím. Mám od nich internet za 248 Kč se slevou a základní „modrou“ O2 Tv, kterou mi vnutili, aniž bych ji kdy využila. Měla jsem současně i Voyo (159 Kč), které se mi automaticky převedlo na Oneplay za 199 Kč se sledováním na jednom zařízení – neskutečná lumpárna! Nicméně nabídka O2, že pokud si nechám jejict Oneplay komfort za 199 Kč (1 zařízení), internet s novou slevou mi teď spočítali na 299 Kč, tak jsem na pětistovce. Ovšem, pokud si u nich Oneplay nenechám, bude mě internet stát o 100 Kč více. Pána na klientské lince jsem slušně vyfuckovala, že děkuji-nechci a že to jsou neskuteční šmejdi. O 2 dny později mi volala kolegyně z retenčního oddělení s nabídkou, že pokud budu platit O2 z Airbank, vrátí mi každý měsíc 300 Kč. Ano, musím si založit nový účet, ale to mi zase tolik nevadí a musím se dostat nad 600 Kč u O2, což mi paní nakonfigurovala tak, že s internetem, jejich Oneplay + rodinné sledování na 3 zařízeních a k tomu musela přidat nějakou jejich simkartu na chytrá zařízení za 20 Kč, abychom se dostali nad 600, tedy nově budu mít internet + TV se sledováním na 3 zařízeních za 617 – 300 = 317 Kč. To je jediná schůdná cesta jak z toho ven. Svoje Oneplay z Voya samozřejmě zruším, jen doufám, že tahle skvělá nabídka O2 + Airbank bude mít delšího trvání… Mohla by, obě společnosti vlastní PPF, tak snad…
V sobotu jsem dostal podobný email a v neděli už jsem ho také řešil přímo na prodejním místě.
Řešení je snadné ,jde totiž v podstatě o to,že O2 jen všechny tarify (u O2 SPOLU) chtěli nastavit o úroveň výše,tím i zvýšit cenu.V mém případě u jednoho čísla z tarifu PLATINOVÝ na DIAMANTOVÝ a u druhého čísla ze STŘÍBRNÝ na ZLATÝ.
Na prodejně jsem také narazil na mladíka,který tvrdil,že s tím nemůže nic dělat.Jenže po mém přidávání na hlasitosti se připojil již zkušenější člen týmu O2 a problém bleskově vyřešil. Pro vaši informaci,jde o jakousi situaci MIGRACE,v rámci které mi byly navráceny původní tarify a ceny zůstaly zachovány.Stálo mě to „jen“ zvednutý tlak a hořká pachuť v ústech z jednání operátora,které rozhodně nevidím jako férové,není li dokonce podvodné!
Pokud vím tak i oneplay je k internetu zdarma její doposud O2Tv.
Co se týká ostatního zdražení, tak ceny terifů jsou stejné, přidali do nich novou službu. Avizované zdražení je jen díky navrhované změně tarifu z jejich strany, pořád se ale dá na prodejně nebo, chatu, požádat o změnu na nové tarify bez navýšení.
Na prodejně jsem požádala o zachování současného tarifu a ceny. Slečna byla skvělá, vše zařídila. Dnes jsem se podívala do MojeO2 a zjistila jsem, že nyní mám místo původních 899,- Kč platit 1 245,-! Opravdu moc prima řešení. Budu muset znovu jít na prodejnu. A nejspíš budu hodně hlasitá. K O2 jsem přešla před necelým měsícem a už teď toho lituju.
Podobně se chovaly před lety banky, když nabízely kontokorent zdarma a po
několika letech tuto službu zpoplatňovaly. Tuším že to bylo u KB, kde už nejsem.
Komerční banka dělá to samé v bledě modrém.
Převedou vás na službu která je lepší a zaplatíte za ty jejich lepší služby které nechcete, víc peněz 🙂
Skvělé 🙂
A co podat podnět na Úřad pro ochranu hospodářské soutěže ?
Operátoři jsou vyděračský kartel…..
Vyřešil jsem to na tarifix – zadejte kód SOKOL a dostanete slevu z aktivačního poplatku.
To jste teda šmejdi,měla jsem o vás lepší mínění
Je to pěkná „sviňárna“ vůči klientům. Zase způsob jak lidi okrádat.Já mám s O2 jen negativní zkušenosti,jen např.takovou pro někoho hloupost. Koupil jsem si telefon,tlačítkový pro důchodce a chtěl jsem přendat SIM kartu a paměťovou kartu. Oni mi to udělali ,ale ztratilo se mi 550 fotek,které už nikdo nenašel. Když jsem to chtěl řešit,vykašlali se na mě , a to tím způsobem ,že slíbili nápravu,ale pak se mi nikdo neozval a když jsem to urgoval,přehazovali si mě pobočka s centrálou jako horký brambor. Skvělé služby a ohromná ochota -:(
Chyba byla na počátku u Vás, evidentně jste ukládání fotek neměl nastaveno do paměťovky, ale ponechal jste ukládání do paměti přístroje. Takže jak vyndáte paměťovku a vložíte do jiného přístroje, co na paměťovce nebylo, zůstalo v paměti původního mobilu. Pokud už nefungoval nebo jste ho vyhodil či nedejbože prodal (kupec bude mít co prohlížet), máte smůlu. Člověk, provádějící výměnu by se měl preventivně zeptat, zda jste si veškerá data někam zazálohoval aspoň na tu paměťovku, ale dnešní mamlasové v prodejnách s mizivým technickým uvažováním na to kašlou, prostě to tupě vymění, jak zněl požadavek a víc neřeší, je jim to šumák, je to problém zákazníka, ne jejich.
Specielně O2 už tohle dělá roky, každé dva roky musím dát výpověď, abych se vrátil s cenou do reálu, věrným se jen zdražuje, to je ale filozofie rodiny PPF odjakživa. Zlatý Eurotel..
Měla jsem také O2spolu a jelikož si opravdu peníze netisknu,dala jsem jim výpověď jak z internetu,tak i z paušálu,ani číslo jsem si nenechala, odmítám podporovat nenažranost i když mi řekli, že se můžeme domluvit a nechají mi starou cenu !!!
Tak mě hezky pěkně zvedli sportovní balíček ze 350 na 450 a internet úplně to samé 350-450.
Takže jsem v tom o 200 měsíčně tedy 2400 ročně hůře.
Zavolal jsem tam, že tv ruším, koukám na 1-2 zápasy měsíčně. Paní to samozřejmě nešlo a požádala mě ať si zavolám 18.4, kdy mě budou převádět účet na oneplay a že mě tam teď dá slevu a budu to mít měsíc zadarmo. Na internet jsem se zeptal také, s tím že místní poskytovatel to má za 360-/ a že s tím prý nic neudělá a že do dvou let to nebude 450 ale bude se zdražovat na 600, takže internet zruším také. Za mě -8200 ročně pro O2 a jsem tak nasrany, že se podívam i po jiném telefonním tarifu. Takže to možná ještě bude dalších 7200.
Jen prosťáček si pořizuje kabelovkzy. voyoshyt ap. produkty. Ještě, že existuje konkurence za 60Kč/m v plné palbě 😀
Takto se v Česku rodí miliardáři. Někdo to prostě zaplatit musí…
Přesně toto jsem včera řešil s operátorem, žu budu hledat jiného operátora, že nechci žádnou TV apd. a ejhle, zůstal mi stejný tarif na mobil + data, pevný internet a základní nabídka O2TV a budu platit cca o 100kč měsíčně méně. Tak uvidíme na příštím vyúčtováním.
No o tom pravě denne přemýšlím jak se jich zbavit, jsem duchodce predelavala se optika sel hsem k o2, sleva 4 mesice a ted bezpardonu zdražování. Podrazaci až na půdu a to se pry nebude nic na mem tarifu menit . Jo nemeni , jen se zrusi a strci me Voyo na ktere hsem si smlouvu neudelal. Doufam , ze se podaří pres čoiku nejak to řešit. A tu jejich vychytralou Evu by si měli ochočit at nekecá voloviny. Tu maji nejhorší ze všech operatoru a i jinych instituci.a nejvetsi gol je ze je obrovsky zájem. Uvidime .
Na tohle ruseni udelalo O2 peknou kulisarnu. Obchodnici vychvalovali, jak ten jejich modem staci 5 let splacet po 99Kc/mesic a pak uz bude klienta a nemusi ho dal platit. No ale co ted, kdyz O2 ten internet zdrazi a klient by chtel utect? No tak musi doplatit ten modem (5 let * 12 mesicu * 99Kc znamena, ze modem je za cca 6 tisic), protoze ten uz je davno jeho majetkem, pak muze odejit a ted uz zbytecny modem si muze strcit…treba do supliku.
Ty jejich předražené routry, modemy a mediaboxy je kapitola sama pro sebe a jejich předplacením si jen zavazují klienty na sebe. Vše jsem vyhodil a zakoupil za třetinovou cenu VDSL router i mediabox a ejhle, vše začalo chodit dvakrát svižněji a bez problémů, nic se neseká, signál nevypadává. Vše je moje a funguje to na jakékoliv připojení,
Wi-fi 6 a pokrytí domácnosti super.
https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/15923/zvyseni-tarifu
Mělo by jít vypovědět smlouvu ke dni změny ceny bez sankce. Pravděpodobně Vám někdo bude volat a nabídne původní cenu, aby jste neodešli. Ale je dost možné, že konkurence nabídne lepší podmínky.
Také mi přišel drzý e-mail, kde mi oznamovali, že díky slučování se službou, kterou nechci, mi platbu zdražují o 298 Kč. Po návštěvě pobočky s tím, že to ruším, tak jsem dopadl podobně jako dřívější příspěvek „…Mam tarif s internetem na doma a pan mne prevedl na oneplay za 200 navic a pak to hned zmenil zas na oneplay zdarma k internetu. Zdrazili mi tedy soucasne sluzby o 100 kc….“
Zkoušel jsem variantu přejít k T-Mo, ale jejich ceny byly přesně stejné, jako to moje „zdražení o 100 Kč“ a bez IPTV, takže jsem prozatím zůstal. Aj ceny u Voaf. jsou plusminus stejné – připadá mi, že o těchhle základních tarifech ostatních „konkurentů“ mezi sebou tihle všichni vědí…
A přesně toto jsem udělala já.Zrusim celý balíček i s telefonem a poohlednu se po jiném operátorovi.Protoze celá tahle saskarna mě jako dlouholetého zákazníka vyjde o 290 Kč dráž.
A z toho důvodu neberu to co nechci i když to někdo dává zadarmo protože když je to zadarmo většinou je to proto aby to z Vás někdo vytáhl na penězích 2x tolik . A je jedno kdo to je .
Já doteď o2 tel neměl vůbec. Po sloučení jsem se na to mrknul, založil si teda účet u airbank a objednal onaplay maximum. Podělil jsem to ještě s dvěma kamarády a tak mám max tel za 160Kč.
Já jsem tedy spokojen. S O2 jsem řešil i případný přechod mobilních tarifu a to co nabízí je tedy oproti konkurenci k smíchu.
O2 neměla nikdy férové nabídky, měl jsem tam pevnou, internet a dva mobilní tarify, no a zjistil jsem jak je to ´´opravdu´´ výhodné, ale jenom peo ně. Stálo mě to o padesát korun více, než součet všech služeb zvlášť a to se FAKT vyplatilo.
Eurotel nyní O2,se tak choval vždy! Nabídky plné poloprav a lži, o zkvalitnění služeb vždy znamenaly pouze zdražení! Všichni tři operátoři mají utajenou kartelovou dohodu a sdírají nás všechny dohromady! Jejich tarify se liší minimálně, nový operátor kterého slibovala neschopná vláda soukromé sekty ANO ..také nikde🫡👎
Nový operátor nikdy nebude, toto je definitivně odpískaná záležitost.
Jednou jsem dostal nabídku. Nereagoval jsem pozitivně. „Vy nechcete ušetřit?“ Divil se ten hoch. No jistě, ale to není Váš cíl! Už se neozval. Tak ony ty chvalozpěvy na konkurenční prostředí a další kecy o současném ekonomickém modelu díky globalizaci ani platit nemohou. Jak říkám, megalomanství a zvrácená logika. A jednosměrné myšlení. Dle mého soudu v celé populaci.
U O2 klasika nic neřeknou a zdražují .Jsou nejdražší v Česku , ale každý si to musí sám vyzkoušet jinak tomu lidi nevěří. Už dávno odešel nebot stále mi lhali.
Tak co si pamatuju Eurotel niní vlastně O2 byly a jsou stále nejdražší ztech tří nejznámějších , já osobně jsem u Vodafonu cca 13 let a jsem z jejich službama naprosto spokojen jen je pravda že i tam si musíte hlídat ceníky protože oni zlevní to co máte a když se neozvete platíte tu starou a dražší sazbu a když pohrozíte že zrušíte tři čísla naráz protože nehodláte platit víc za něco co mají ostatní levněji velmi rádi vám vyjdou vstříc
Dnes jsem řešil stejný problém. Pod pohrůžkou odchodu od o2 jsem se dohodl na stejných podmínkách jako před sloučením. O2 má pořád tv. k internetu zdarma ale to se dozvíte až po telefonní domluvě.
Já měl taky O2 modrou. Zavolal jsem na infolinku a dali mi tarif „oneplay k internetu“ zdarma.
Nám stačí TV z antény a předplacenou kartu do mobilu O2 prý nenabízí. Prodavač O2 prodejny mi řekl že se prodávají balíčky.
Co je to za blbost? Doted jsem platil o2 tv stříbrnou 449+100 rodinne sledovani. Nyni budu platit max zabavu tarif 399+100 rodinne sledovani a navic jako bonus voyo. Ne kazdej na to nadává, já jsem nadmíru spokojen
Uzavřela jsem smlouvu 27.2.2025. 5.3. teprve bylo zapojení služeb. Mail o navýšení přišel 22.3.2025. Takže nemám smlouvu ani měsíc a už mi ji zdražili a dali služby, o které nemám zájem a ani nebudu využívat. Taky si myslím, že by se na to měla podívat ČOI apod.
Není se možné dovolat na O2, virtuální asistentka nestačí lidským dotazům.
Má-li někdo radu, volejte mi na 705113604.
Mám přesně stejnou zkušenost. Zatím jsem zrušila jednu simku, abych snížila cenu. Ale vůbec se mi to nelíbí. Proč musím platit za služby, které nepotřebuji, ale jsou součástí nového tarifu, který mi vlastně vnutili.
o2 banda zlodějů
Normálka přeci. Kolem nás postupný úpadek morálky ve všech oblastech lidské společnosti. Divím se, proč se tomu ještě stále pořád divíme.
Právě jsem si přečetla článek i komentáře a vidím,že nejsem samo, koho jednání O2 rozčílilo. Považuji to za jednání společnosti, ve stejném stylu jako „šmejdi“. Nechápu,jak mně někdo může vnucovat,abych si koupila něco, co nechci a přesto to chtěl zaplatit.
Pokud jde o komunikaci, tak i mně měli zavolat a nezavolali a ta jejich obsazená linka mně byla po pár minutách odpojená s omluvou,že je přetížená. A to jsem byla připravená tam čekat při nějaké činnosti klidně hodinu.
Vlastně se s nimi nedá komunikovat vůbec. Při osobní návštěvě se mně taky nepodařilo nic domluvit- jen ten hovor na druhý den,který se neuskutečnil.
Jenom doufám,že se tohoto podvodného jednání ujme nějaký kontrolní orgán. Možnosti máme zatím jen dvě- odejít – nebo hledat méně známého operatora. Jinak budeme platit stále víc a víc. Smutné!!!
Něco podobného se mi u O2 stalo už před 3 lety, takže jsem od nich zbaběle prchnul.
Tak zrovna dnes mám stejnou zkušenst.Jak obrat letité zákazníky.
Já jsem na tom podobně, od O2 jsem odešel v první vlně, kdy to bylo možné cca. před 20 roky. I tak dělali neuvěřitelné kousky, aby mi to znepříjemnili. Pamatuji si, že mi za žádnou cenu nechtěli dát ten přenosný kód, zákon nezákon. Nakonec jsem je na pobočce vyfakoval, až mě vyvedli ven.
Dosáhl jsem svého pouze opakovaným voláním jejich různých střídajících se tel. operátorů a vyloženým lhaním, že ten předešlý mi odchodový kód už slíbil.
Mimochodem zkoušeli třeba „Potřebujeme PUK kód, bez něj to nejde“ jelikož věděli, že většina lidí už ho nenajde.
Přešel jsem po hodinách studií tarifů většiny virtuálů tenkrát k Odorikovi a dodnes nelituji, má ho celá rodina a spousta známých s max. spokojeností.
Naprosto nehorázné, ale klasické od O2! Voyo jsem nesledoval a neprosil se o něj! Po sloučení, samozřejmě s monstrózní reklamou, mě to mělo stát o 315 Kč/měs. více. Měl jsem od nich TV, internet i telefon. Tak jsem tam zavolal, nic se s tím nedá dělat, bylo mě řečeno. Ale dá!! S jejich Tv jsem skončil, samozřejmě, abych dále musel platit jejich set-top-box, dali mě pár programů k internetu ZDARMA, ale tech 60 Kč/měs za set.top-box platit musím. Jsou to zloději, ale dělají to s velkou reklamou a ještě se tím chlubí!!! Vším je vinna naše neschopná vláda. Slibovali dalšího operátora a skutek utek. V Polsku jsou tyto služby až o 60% nižší. Ale nakonec, vždyť platíme nejdražší plyn, elektřinu a další…tak proč neplatit nejvíce i za telefon v celé EU?? Zase si zvolme ty správné lidi, kteří budou opět jen hrabat pro sebe a na lidi kašlat, jak to je v tomto státě zvykem…
Set-top-box jsem jim vrátila hned a pořídila si svůj a jsem spokojená, nehodlám platit jejich vnucovaná zařízení
Stalo se mi něco podobného. Měl jsem smlouvu na internet se společností Nej.cz, kterou uchvátilo O2 k sobě. Samozřejmě, beze změny smlouvy si sami od sebe, zvýšili poplatek za službu.
Pochopitelně dovolat se spravedlnosti či odpovědi proč tak učinili, je pouze v moci Boha všemohoucího. Nikoliv v ČR.
Každý zákazník má možnost odmítnout službu, která se mu nelíbí. To je jediná a klíčová zbraň zákazníků obecně ke všemu. Že jsou lidi hloupé ovce a této zbraně masově a důsledně nevyužívají, nechají se oblbnout nějakou vějičkou, to už je jiná věc. Jak si kdo ustele, tak si lehne a pak ať si nestěžuje. Lidi nechápou, že nejsou malé děti, aby je stále někdo vodil za ručičku a řešil problémy za ně. To je byznys, podmínky jsou tvrdé a drsné, kdo to neakceptuje nebo je neschopný, nebrání se, spláče nad výdělkem.
Zdravim já jsem spokojen mam nejstarší GO kartu kterou platim od jara 1998 .Za rok 600kč.
Neco jako volani 6Kc/minutu, takze za tu cenu cca 100 minut za rok?
To mám v plánu i bez nápovědy, jen sem myslela, že opravdu přejdu ke konkurenci – půl roku za hubičku a pak o 50,- víc než teď, a to i s televizí, takže pro mně to byla jasná volba…
Dík za potvrzení plánu.
Já se tak vytočil, že mi nechali vše stejné, jen mi na všem slevlili. Takze mám ceny jako před 5.lety za zaměstnanecký tarif. Jen mě mrzí,že jsem se neozval dřív. Ale pravda, už jsem měl srovnatelné nabídky od konkurence
Jo za 20 minut volání bez SMS a dat 🤣🤡 ty seš mi ale kokot 🤣
Ano O2 hraje na svoje zákazníky levou. Také mám zadarmovou televizi k internetu a přišlo mi že televize mi bude zkvalitněná a budu platit o dvě stovky více tak jsem šel na prodejnu O2, kde jsem řekl že s tímto postupem nesouhlasím. Pracovnice mi řekla že to je standardní postup ale že mi může zpátky s takzvané televize Comfort vrátit na televizi k internetu a ta bude nadále zadarmo. Tak není Čekám na první vyúčtování jestli tato Operace proběhla úspěšně televizi mi zatím funguje. Ale když porovnám televizi k internetu O2 a televizi k internetu tak One Play byla ochuzená o několik zásadních programů. Takže platím to co jsem platil ale za horší služby.
Já jsem si nechal zavolat od O2 zpátky s tím, že žádný tarif Komfort za 199,- měsíčně nechceme, prý to ale nejde zrušit, tak jsem podal podnět na ČOI.
Stacil jeden telefonat ve smyslu ze nic platit nebudu. Chvilku se cukali a pak mi nechali vse jak jsem mel. Doporucuju stejnej postup
Dulezite taky je, a v tomto clanku to neni ze – smlouva z doby neurcite se meni pri prechodu na One Play na smlouvu na 2 roky… prasarna… takze Vam za 2 roky zase zvednou zpet na cenikovku…. smelina
Děkuji za pravdivé schrnutí👍
Divím se, že to ještě někoho překvapuje.. O2 jsou největší bidaci na českém trhu ohledně tarifu, televize i internetu. Od O2 cena služeb za 2200,- u t – mobile úplně to samé!!! Za 1300,- Jako dokud jim to budete žrát, nic se nezmění.
No, v podstatě ano, ale trochu mě nesedí to, že píšete, že vás převedou na nové tarify (ceny) od 19.4.2025 ale už nyní vám vyčíslili platby. Já dostal to samé, v podstaě, ale s tím, že po převodu, u mne 17.4. si teprve vyberu slyžby a pak bude teprve cena vypočtena. Ale jedna věc od O2 mě také zaráží. Mám službu, která se jmenuje Tarif Datamánie Rok za 3499.- Když jsem se orientačně ptal na slevy, když mám od nich nějaký tarif, tak mi k velkému překvapení oznámili, že Tarif Datamánie ROk není tarif. Sleva nebude.
Také jsem Volal a po dlouhém rozhovoru mi retence nabídla „Televizi k Internetu“ zdarma.
Takže mě celé jejich zdražení stálo akorát vypnutí kanálu „Seznam“, který není v tomto balíčku.
Co na to říct? Na léto nám zkvalitní benzín, určitě si najdou důvod ke zkvalitnění plynu, elektřiny, potravin a nájmů, s dopravou jakbysmet… Připravte šrajtofle, jízda začíná… 🤣🤣
Dobrý den. Připadá Vám to jako vydírání? Ano, samozřejmě. Přestaňte platit. A soudce, a následně i exekutor s Vámi souhlasit nebudou. Ohlodají Vás na kost.
Má pravdu autor. Absolvoval jsem čekání a 15 minut hovoru s operátorem.
Písemně mám, že mi zdraží službu o 50 korun a za dalších 24 měsíců o dalších 50 korun. To není finančně zásadní, jsem ochoten nediskutovat a službu platit. Horší je to nenapsané. Z televize zdarma se stane televize placená za 199 Kč a budeme mít 40 kanálů. Budu-li však trvat, že ji nechci platit, budeme mít jen 42 kanálů zdarma. Detaily skutečně nebyly písemně zaslány, pouze mezi řádky vyplynulo, že i když jsme si nic neobjednali ani nesjednali, rádi nám placenou službu od dubna poskytnou.
Nechápu, jak je možné, že mi napsali, že mi zdraží tarif na volání internet na doma s TV o kterou jsem nestála a nežádala , celkem o 300Kč. Je to neskutečná levárna. Zdražili mi oba tarify a vybrali dražší TV a vypsali jakési slevy. Mám Air b., kde mi 300 vrací a takto si je vezmou zpět a za čas si vvezmou dalším zdražením ještě víc…!?
Před 3 lety jsem dostal při poohlížení se jinde, jelikož Vdf mi zdražil internet. Při rozhovoru s paní z O2 jsem dostal mimořádnou nabídku, kterou jsem musel přijmout ihned, po zavěšení přestává platit a to optický internet 250/250 za pouhých 100,- Kč natrvalo + základní O2 TV Modrá zdarma. Nyní mi přišlo, že mě převedou na Oneplay za 200 měsíčně, internet zdraží na 199 a že je to sleva na 2 roky, pak za 599. Převod má nastat 20.4., do té doby to prý nelze řešit a mám si zavolat do 24 hodin po převodu, aby to bylo možné řešit. Budu tvrdě bazírovat na původních podmínkách, tedy základní „Oneplay k internetu“ zdarma, jinak ať jí zruší, což prý nejde, protože nějaká Oneplay je nedílnou součástí služby internet a dále budu nekompromisně trvat na původních podmínkách, tzn internet za 100,- natvrvalo, jak zněla nabídka za podmínek, kterou jsem tehdy přijal. Pokud O2 tyto mé požadavky nesplní, je to z jeho strany čistý podvod, protože musí dodržet podmínky, za nichž byla služba tehdy uzavřena, zvláště to natrvalo. Pokud mi podmínky změní oproti uzavřené dohodě, je to oklamání zákazníka. Že si teď podmínky změní, mě nezajímá. Takže pokud nesplní, k čemu se tenkrát zavázal, komplet vše zruším a odcházím jinam, žádná další diskuze se nevede. Jsou jiní poskytovatelé levného netu skutečně napořád a další, nabízející levnou IPTV nebo je jiný způsob této služby zdarma, jelikož ji využívám jen 1-2x týdně kvůli zpětnému shlédnutí.
Mam stejnou zkušenost jako vy ale podařilo se mi u T- mobilu narazit na pana který nám pomohl. Na O2 jsem jezdila skoro 14 dní aby nam vysvětlili navýšení ceny z 1500,- na bezmala 3500,-kč. Bylo mi řečeno, že bud budeme mit Oneplay s trafi,internetem za 3500,- nebo se nam služba ještě zdraží.
Tak jsem začala hledat jineho pperatora pan přijel vysvětlili nám veškeré podminky. Takže jeden tarif nas vyjde na 399,- druhý 499,- internet za 199,- a telefize za 49,- + 1,- za pronajem zařízení. Což v součtu je 1147,-kč což je o 2353,- Kč méně a peo mě byla i uleva,ze T- mobile vše zařídil za mě přístup, sim karty. Ještě jedna věc asi 4 dny po te se nam ozvalo O2, že by nám udělali slevu tak aby jsme byli spokojeni. Což mě pobavilo. Přítel má taky rád sport pán nám řekl, že televize s největším počtem kanálu což jsou hlavne sportovni je za 499,- pritel jej zatm nechtě zjistil, že mu stačí základní nabídka.
Pokad se nemůžete dovolat na O2 řekněte ty virtuálce že máte zájem o další služby nebo tak to vás přepoji hned ale pak jsem si také nic nepomohlo 300navic a hotovo
No, mě spíš přijde že komunikovat v O2 s člověkem co je úplně znalý je hlavní problém. Mě se nic nezdražilo, jen mě zrušili O2 TV které bude placené a převedli mě na OnePlay verze zdarma, protože TV nechci a nepotřebuji, nesleduji. Cena tarifu se nezměnila. Zkuste v apce dokola zadávat aby vás kontaktovali. Na pobočkách jsou naprosto neznalí a neví a neumí.
Dobrý den,o O2 jsem odcházela nedávno a jak se píše v článku….nabízeli slevu, stejně jsem přešla jinam
U nás to samé , jen to jestě vytunily s tím , že tarif pro mladé , který má syn , rovnou převedly na nejdražší tarif z neomezenými daty. A základní tv , která byla zadarmo dali na nějaký tv sport za asi 700kč , celkem nám to skočilo z 2200,- na cca 3900kč . Takže telefony jsme převedli ke konkurenci a tv zrušily a ještě dost ušetříme a přitom nám nabídly lepší tarify než jsme měly.
Umíme to i ta lepší ceny, že byly zmíněny v článku. Máme speč tarif pro školu a to že jsou tam rodinní příslušníci, kamarádi není problém,. Pro představu pevný net je pod 299 nafurt a neomezené volání SMS rychlá dat za 550, pomalejší za 450
N0 a me spojenim zlevnili o 200 kacek takze ja jsem spokojenej 🙂
Určitě by jsem se taktéž obloukem vyhnul Vodafonu defakto tak samo rekly na pobočce že zavolají a po 2tydnech tam znovu du a on ten požadavek na přestěhování pevného internetu se ztratil tak pak to bylo na novo a po 2 rychlých návštěvách technika co měl zapojit kdy to probíhalo tak že ani nic neudělal kromě toho že jsi se mnou prohodil 2 věty řekl že musí dojet z plošinou a z sloupu před domem natahnout další kabel se neozvali a když volám na Vodafone a už vytočený tak mě spojily z někým kdo mi řekne více mi paní povida že tam je napsano že u mě nikdo nebyl a telefon nikdo taky nezvedal na to nejde nic říct když na baraku byl vzdy někdo doma a nikdo nevolal 🤦 a pote mi to zrušili radši a nechali slevnenou cenu telefonu jak byla v balíčku ale pokrytí internetu mobilního katastrofa váham po víc nez 10letech přejít k T-Mobile
Tak po takovémto chování bych přešla už z principu. Aby ze mě někdo dělal blbce a ještě na mně rejžoval prachy? Ani náhodou. I po té jejich slevě na vás vydělají dost.
Mně to odůvodnili tak, že tu televizi zdarma, kterou mi vnutili, nemůžou zrušit, protože během jednoho zúčtování můžu požádat o jednu změnu služeb. A ta první žádost už je automaticky nastavená na prechod O2 na Oneplay, takže žádat můžu až další měsíc. Teď si jenom na měsíc připlatím 300Kč a potom si požádám. Údajně to byla tak nenadálá změna (to sloučení), že to fakt nikdo nečekal 😅. Takže jsem sdělil, že nezaplatím ani korunu navíc – to už jsem nebyl moc přátelský, a nakonec udělali (rozhodně jenom mě) výjimku, že můžu udělat 2 požadavky během jednoho zúčtovacího období, a tedy mi tu vnucenou službu zdarma zruší.
O2 nikdy více – doplatím modem a co nejrychleji pryč. Není to jediný spor, který jsem s nimi řešil. Nelze jim věřit!
Přesně tyhle samé zkušenosti máme a taky proto je to nejhorší operátor v celé republice a budeme taky odcházet do nich. A věřím tomu že tady v republice jsou 10 000 lidí který mají s tímhle tím zkušenosti
Prosím, hlavně nelynčovat zaměstnance na prodejně za to, že vám nezruší službu a pošlou požadavek. Opravdu službu zrušit nesmí a ani nemají jak, protože je systém nepustí. Služby ruší jedině retenční oddělení které vám i dokáže dat lepší ceny. Na prodejně sedí hlavně prodejci kteří jsou placeni za prodej služeb, ne rušení.
To stejné u mne. Mail s arogantním oznámení o převodu tarifu a o zdražení. Volal jsem tam a prý když si přiberu službu, mohou mi dát procenta dolů. Řekl jsem, že nepotřebuji, že jsem naprosto spokojený s tím co máme a nechceme žádnou změnu. Dozvěděl jsem se pindy o tom, že to je normální, že se v průběhu dvouletého cyklu zlepšují služby, že to tak dělají všichni atd.
Takže se porozhlédnu po konkurenci (beztak stále volají s nabídkami).