V oblasti on-line marketingu se Kateřina Janoušková pohybuje od roku 2006 a disponuje bohatými zkušenostmi napříč různými odvětvími i trhy Evropy. V roce 2018 zahájila své působení ve společnosti Walmark, kde vytvářela digitální část marketingových strategií pro jednotlivé značky doplňků stravy.
Po akvizici Walmarku skupinou Stada přešla Janoušková na globální pozici International Digital Marketing Manager (mezinárodní manažer digitálního marketingu – pozn. red.). Na ní byla odpovědná za tvorbu, analýzu a vyhodnocování globálních digitálních marketingových strategií a kampaní.
Hlavním projektem, který má nyní Janoušková na starosti, je zavedení pokročilých technologií a postupů, které mají za cíl výrazně přispět k rozvoji omnichannel komunikace (strategie pro maximální využití více paralelních komunikačních kanálů – pozn. red.).
Firma díky tomu může lépe reagovat na potřeby a preference zákazníků prostřednictvím efektivní interakce napříč všemi dostupnými kanály. Dále bude odpovědná za fungování e-shopu společnosti Stada a zvyšování kompetencí firmy v oblasti digitálního marketingu.
„Velmi se těším na nové výzvy a zkušenosti, které s sebou změna pozice přináší. Propojení on-line marketingu s e-commerce dává velký smysl a věřím, že i v souladu s hodnotami naší firemní kultury povede k vytváření přidané hodnoty a bude přispívat k úspěšné realizaci obchodních cílů,“ říká Kateřina Janoušková.