Lázeňským hotelům se samozahřívací oční masky Belnuit líbí. Je ale blbá doba, takže se místo toho trendem stávají „domácí lázně a wellness“

Samozahřívací oční masky Belnuit, které v letošním roce uvedla na tuzemský trh mladá karlovarská podnikatelka Kateřina Sekulová ve spolupráci s reklamním a grafickým studiem F13, zaujaly tamní lázeňské hotely. Podle nich je ale bohužel právě teď „blbá doba“.
Kromě županu a pantoflů by si hoteloví hosté mohli užít relaxaci s oční maskou – ať už během pobytu, nebo až doma po návratu z lázní. Foto: Belnuit

„Místním lázeňským hotelům, včetně těch nejznámějších, se náš produkt, hřejivé oční masky Belnuit, které v době covidových omezení našly mezeru na tuzemském trhu, líbí,“ říká Sekulová. Kromě županu a pantoflů by si hoteloví hosté mohli užít relaxaci s oční maskou – ať už během pobytu, nebo až doma po návratu z lázní.

„Jenže podle hotelů je nyní doba nejistá, nemají teď tolik hostů a neví, co bude,“ vysvětluje podnikatelka zdrženlivost karlovarských hotelů k novince na trhu, která by se, nebýt pandemie koronaviru, nepochybně stala automatickou součástí hotelových balíčků pro návštěvníky. „Pro hotely, jak říkají, je teď blbá doba,“ dodává.

Lázeňským hotelům se masky líbí. Foto: Belnuit

Kdo ale podle Sekulové „exportu myšlenky lázeňství“ využívá, jsou tuzemské kosmetické salóny. „Náš relaxační produkt a s ním související zhruba půlhodinovou proceduru už nabízejí kosmetická a wellness studia po celé republice,“ dodává.

Výzvou podle Kateřiny Sekulové budou objednávky do konce roku. Ve skladech její firmy už totiž zbývá posledních pár tisíc balení této relaxační pomůcky, která navozuje lázeňskou atmosféru doslova kdekoliv. „Teď je ještě máme za příznivou cenu, ale kvůli nákladům na dopravu je budeme muset zdražit,“ doplnila Sekulová.

Kvůli nejisté době posiluje trend domácího wellness. Foto: Belnuit

Hřejivá oční maska Belnuit podle ní letos aspiruje na to, aby se stala jedním z bestsellerů vánočních „beauty“ dárků: „Muži teď mají originální alternativu k tradiční vánoční dárkové kosmetice a parfémům.“

Samozahřívací relaxační oční masky, jak zdůrazňuje Sekulová, splňují normy pro zdravotnické prostředky (certifikace ISO13485, CE a FDA zajišťující bezpečnost výrobků). Jsou vyrobeny ze 100% bavlněné netkané textilie určené pro medicínské účely a dosahují nulového alergického a virového testu.

Samozahřívací oční maska Belnuit. Foto: Belnuit

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

E-shopy se odrazily ode dna, lidé už se nebojí ani neověřených prodejců

Průzkum
Po dvou letech propadu se tuzemským internetovým obchodům opět zvyšují tržby. Jak Finančním a ekonomickým informacím (FAEI.cz) sdělila společnost Heureka Group, v prvním letošním čtvrtletí se potvrdil pozitivní trend z konce loňského roku, oblast e-commerce tak meziročně vzrostla o čtyři procenta. Podle Asociace pro elektronickou komerci se lidé nebojí ani neověřených e-shopů.