Neziskový vzdělávací institut „42 Prague“ zahájil svou činnost

Vzdělávací institut „42 Prague“ zahájil v české metropoli svůj provoz. Inovativní didaktický koncept sází zejména na celoživotní učení a trvalé posilování sociálních dovedností. V budoucnu zde každoročně absolvuje studium 150 programátorů.
Maren Gräfová, členka představenstva Škoda Auto za oblast Lidé a kultura při projevu na slavnostním otevření. Foto: Škoda Auto

Maren Gräfová, členka představenstva ŠKODA AUTO za oblast Lidé a kultura, zdůrazňuje: „Otevřením institutu „42 Prague“ vytváříme ideální předpoklady pro aktivní zahájení transformace naší společnosti a její úspěšný rozvoj. Nový vzdělávací institut poskytne IT talentům optimální předpoklady pro to, aby si osvojili nové poznatky a dále rozvíjeli a prohlubovali své schopnosti. Díky inovativnímu didaktickému přístupu institutu „42 Prague“ se přitom celé studium ponese ve znamení celoživotního vzdělávání.“

Christian Schenk, člen představenstva ŠKODA AUTO za oblast Finance a IT, doplňuje: „Jako jeden z největších zaměstnavatelů v zemi jsme si dali za cíl dále posilovat pozici České republiky jako mezinárodní lokality zaměřené na moderní technologie. Absolventi vzdělávacího institutu „42 Prague“ budou zásadním způsobem přispívat k urychlování digitální transformace naší společnosti zejména v oblastech softwarového inženýrství, datové analytiky, robotiky a umělé inteligence.“

Ve vzdělávacím institutu, jehož je společnost ŠKODA AUTO spoluzakladatelem, se bude od září připravovat na nová povolání a profily požadavků až 150 vývojářů softwaru, do budoucna se pak během následujících tří let počítá se 450 studenty. Didakticky se vzdělávací institut zaměřuje na celoživotní učení a posilování sociálních dovedností, proto sází institut „42 Prague“ na tři různé přístupy: Vedle gamifikace, kdy se pokrok každého studenta měří v úrovních, se budou studenti vzdělávat podle konceptu peer learningu, týmového učení a samostatné práce. Třetím pilířem je peer evaluace, v jejímž rámci se studenti budou vzájemně hodnotit a tímto způsobem podporovat konstruktivní výměnu informací o výsledcích projektů.

O prestižnosti vzdělávacího institutu „42 Prague“ svědčí i to, že mu ministerstvo průmyslu a obchodu udělilo záštitu pro rok 2022. V čele institutu „42 Prague“ je Daria Hvížďalová, po „42 Wolfsburg“ a „42 Berlin“ jde o třetí projekt patřící do vzdělávací sítě „École 42“ v koncernu Volkswagen. Kromě ŠKODA AUTO patří mezi spoluzakládající společnosti také Trask a Greencode. „42 Prague“ spolupracuje s firmami, jako Digiteq, nebo s místními partnery, jako například Czechitas, a další.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

O kolik zdražil řízek, guláš nebo smažák. Velké srovnání cen

Analýza
Restauracemi se v úvodu roku prohnala vlna skokového zdražování způsobená zvýšením DPH. Navzdory klesající inflaci jsou březnové ceny v průměru o osm procent vyšší než před rokem. O kolik ale za posledních pět let zdražila běžná jídla, jako je svíčková, řízek nebo guláš? Společnost Dotykačka poskytla Finančním a ekonomickým informacím (FAEI.cz) detailní údaje o růstu cen vybraných pokrmů.