„Ve spolupráci se společností Visa chceme nabídnout nejen platební nástroj, ale skutečně unikátní produkt. Naše platební karty budou poskytovat nejen praktický nástroj pro finanční transakce, ale také osobitý estetický zážitek,“ říká zakladatel Trinity Bank a předseda dozorčí rady Radomír Lapčík. Klienti se prý mohou také těšit na odměny a speciální nabídky pro držitele karet.
Visa je k dispozici na více než 100 milionech míst ve 200 zemích světa. „Umožní klientům Trinity Bank nejen využívat klasické platební karty, ale také bezkontaktní platby pomocí mobilních zařízení či chytrých hodinek. Těšíme se na budoucí inovace v oblasti platebních technologií,“ dodává manažer společnosti Visa pro Českou republiku Petr Polák.
Trinity Bank se chce stát podstatně větší bankou, než je nyní. Aktuálně vykazuje 121 tisíc klientů s nejbližším cílem dosáhnout na 150 tisíc klientů, k čemuž má napomoci právě marketingová akce se sazbou 6,28 procenta.
Ta měla původně skončit na konci minulého roku, ale banka ji prodloužila zatím na neurčito. A to Trinity Bank i před touto akcí poskytovala nejvyšší úrokovou sazbu u nás 6,08 procenta, byť s určitými limity, ale neobvyklou garancí na devět měsíců.
Úrokové sazby se budou postupně snižovat, a to je právě ten důvod, proč Trinity s takovými akcemi přichází: „Právě proto jsme ještě chtěli klientům nabídnout nějaké zajímavé zhodnocení. Je to pokračování naší strategie být v tomto segmentu lídrem trhu s nabídkou výrazného zhodnocení úspor,“ napsal nám marketingový ředitel Martin Šmíd.
Banka v říjnu koupila od Komerční banky nové reprezentační prostory v Praze Na Příkopě vedle Prašné brány. Bývalý Moravský peněžní ústav, od roku 2019 Trinity Bank, se tak nejen zviditelní, ale i zdůvěryhodní, což je pro vnímání českého konzervativního obyvatelstva důležité.
Už po dvou letech na bankovním trhu Trinity ohlásila nárůst zisku o 400 procent a auditovaný zisk přes miliardu korun. V loňské pololetní uzávěrce ohlásila zisk 427 milionů korun s bilanční sumou, tedy objemem spravovaných peněz, ve výši 73 miliard korun, kterou se podařilo zdvojnásobit za pouhých 18 měsíců.
Dosavadní největší slabinou Trinity Bank byly poskytované služby. Banka sice nabízela internetové bankovnictví, byť poněkud zdlouhavé, ale již ne platební karty či další běžné služby. To by se mělo v letošním roce s příchodem celosvětové platební sítě Visa podstatně změnit.