Děsivé zážitky z „callcentráků“. Ponižování, celý den bez WC i modřiny od baseballové pálky

Co všechno mohou lidé zažít v call centrech, zjišťovala Direct pojišťovna v rámci kampaně „Voláme rádi“ a sesbírala zážitky lidí, kteří pracovali nebo pracují v tzv. callcentrácích. Zážitky lidí, kteří pracují v call centrech, bývají mnohdy děsivé. Ponižování, zesměšňování, urážky a dokonce i fyzické tresty, s tím vším se zaměstnanci některých call center setkali. Zatímco na některých webech, jako třeba zde, si o tom můžete přečíst jen v rámci placeného „prémiového obsahu“, u nás článek zpoplatněn není.
V některých tuzemských „callcentrácích“ dochází podle svědectví jejich bývalých zaměstnanců i na fyzické tresty. Ilustrační foto: Adobestock

„Na návštěvu WC jsme dostali deset minut, přitom hromadně nahnali dvacet žen na dva záchody,“ vzpomíná bývalá zaměstnankyně call centra: „Když mě pak jakýsi hejsek sprdl za to, že jsem se včas nevrátila z hromadné návštěvy WC, už mě tam druhý den neviděli.“

Další žena si vybavila vyprávění kolegyň z předešlého zaměstnání, že pokud neplnily normy, byla jim na celý den odebrána židle a nesměly na záchod. „Když si někdo dovolil jít na WC mimo rozpis, tak na něho řvali jako na malé dítě,“ líčí zkušenost další z bývalých zaměstnanců callcentráku: „Když někdo jeden den nic neprodal, nasadili mu na další směnu síťovku na hlavu. Ostatní se mu smáli a ponižovali ho.“

„Pokud někdo neměl dostatek prodejů, musel veřejně zpívat. Ostatní ho pak mohli ponižovat. Pokud zpívat odmítl, došlápl si na něho nadřízený jinak. Pokud si někdo po sto letech vzal propustku k lékaři, jeho nadřízený volal lékaři a zjišťoval, jak dlouho tam byl, s čím a kdy odešel,“ vzpomíná další, kdo se svěřil Direct pojišťovně, s podmínkami na svém někdejším pracovišti.

„V předchozí práci jsem musela každý třetí hovor něco prodat,“ vzpomíná žena, která dnes pracuje v call centru pojišťovny: „Když se mi to nedařilo, tak jsem si vyslechla urážky, že i pes by prodával líp. Dokonce se zveřejňovaly blacklisty lidí s nejhoršími výsledky a ti se pak veřejně zesměšňovali.“

PSALI JSME:
Jak se bránit otravnému telemarketingu?

Po již bývalém zaměstnanci call centra u přepravní společnosti nějací puberťáci chtěli poslat sloní sperma: „I když jsem věděl, že si dělají legraci, nesměl jsem podle předpisů ukončit hovor jako první. To mohl jen zákazník.“

Zřejmě nejděsivější zážitek ale popsala bývalá zaměstnankyně callcentráku: „Moje vedoucí chodila po call centru s baseballovou pálkou. Kdo neprodával, dostal přes záda pořádný ťukanec. Takhle chodila celou směnu, přes osm hodin. Můj kolega měl pak záda úplně modrá, za celý den totiž nic neprodal.“

„Došly nám opravdu děsivé příběhy. Občas jsme přemýšleli, jestli jsou skutečně pravdivé, ale podle zkušeností našich lidí z předchozích prací je situace na některých pracovištích opravdu velmi špatná,“ říká mluvčí Direct pojišťovny Nela Maťašeje.

„Sepsali jsme výzvu za konečně normální call centra. Máme i desatero, jak by podle nás mělo takové normální call centrum vypadat. Chceme, aby to i jinde vypadalo jako u nás a lidé do práce chodili rádi a nestyděli se za to, kde pracují,“ dodává. Cílem pojišťovny je upozornit na špatné podmínky v tomto oboru a změnit je.

PSALI JSME:
„Šmejdi“ jsou stále vynalézavější. Na jejich triky nedoplácejí už jen senioři

Zavřít reklamu ×
  1. Sám jsem něco podobného zažil i já. Jsem rád že se někdo konečně tohoto tématu chytil.

    • Mně teda „jen“ vedoucí sebrala židli..tak jsem si sedla na zem pod stůl a volala..ječela na mě jako smyslů zbavena,já seděla dál.
      Jednou nás nechtěla pustit domu,řekla jsem jí,že dojíždím,jestli mi zaplatí hotel,řekla mi,ať spím třeba na lavičce,že je jí to jedno…zvedla jsem se,že jdu domů a ona zamkla dveře..řekla jsem jí,že zavolám policii a řeknu,že mě omezuje na osobní svobodě..tehdy se lekla a pustila mě ven…

    • Pokud by se mi „ťukanec“ do zad nelíbil, tak bych v takové práci nebyla. Nikdo nenutí lidi v takové firmě pracovat.

    • Vlku, vy něco šňupete? Pán se ptá, jestli je někdo nutil násilím, aby tam pracovali? To je snad logické, že když se mi v práci něco nelíbí a vidím, že nelze změnit, tak si najdu práci jinou. Těžké pochopit?

    • asi jste krapet nechápavej, nebo máte opravdu tak málo intelektu (třeba si vzpomenete co to slovo vůbec znamená) že zde vypouštíte takový výblitky – vám to připadá vlastně normální, že… a za vše tedy mohou zaměstnanci, že tam pracují, tvl. vaše myšlenkový pochody bych fakt chtěl vidět….prázdno v makovici

      • Asi ji drželi pistoli u hlavy ze tam delali ne ? Jinak nechapu co lidem bráni odejít a najít si jinou praci. Málo kdo tady zmínil , ze pokud prodávají přijdou si na slušný výdělky , takže je to vykoupeny podmínkami. Pokud je člověk racionálně uvažující tak tam nedělá . A ano jsem normální což se nedá rict o vás když se jich zastáváte . Každý člověk ma svůj život ve vlastních rukách!!!!!

    • Neviem ako je to v ČR. Ale v SR keď vám úrad práce ponúkne zamestnanie a vy ho neprijmeme, tak sa stávate dobrovoľne nezamestnaný. Čiže nemáte nárok na podporu v nezamestnanosti a musíte si sami platiť zdravotné poistenie.

    • NEPRACOVAL JSEM TAM ANI NEBUDU !!! Ty ,,chytrej,, nikdy nebo málokdy víš do čeho jdeš !!! Vypadá to, že tě tam málo mlátili do hlavy, pokud nějakou máš !!!

    • Pane Michale, vy zřejmě nebudete normálníální nebo patříte k těm, který si na těchto lidech hojí své komplexy, že.

  2. Nenutil, ale často vám nic jiného nezbývá, když máte např. autistické dítě, a potřebujete zkrácený úvazek, protože jiná místa na zkrácený úvazek jsou po známosti..A jak dloho jste na WC, se opravdu hlídá, a někteří kolegové, co lezou vedení do zadnice, i rádi udají, že jste se tam zdržel o minutu déle..že Marcela Nováková…

      • Moniko, já jsem s autistickou dcerou dělala 20 let na plný úvazek, ale protože má nízkofunkční autismus a zhoršuje se to, našla jsem si poslední dva roky zkrácený úvazek, právě v callcentráku…

    • To je velmi podivná potřeba. Před rokem 1989 by Vám dětská psycholožka prohlásila dítě za nezvládnutelného spratka, a dala jej do zvláštní školy, a vy byste skončila někde někde na výrobní lince, kde panovaly mnohem horší podmínky,. než dnes.

      • Autista=debílek.Dnes máme speciálky kam ti to děti chodí.Viděl jsi to někdy?Speciálka je náhražka zvláštní školy.Největší nesmysl je to že autista chodí do normální školy a s ním musí být ve třídě asistentka.Před r.1989 se našla ta práce lépe než teď kdy si každý s tebou vytře(l)

        • Není autista jako autista. Jsem od maturity plně samostatná, mám vystudovanou VŠ, jsem vdaná, normálně chodím do práce, mám přátele, koníčky… Jednou nejspíš přijdou i děti. Jsem podle vás debílek? Vysokofunkční autista s IQ vyšším než máte vy do zvláštní ani do ústavu nepatří. Nic byste na mně (a dalších takových) nepoznal a to jsem nejen rodičům jako dítě občas dala pořádně zabrat.
          To ale pořád neznamená, že někdo, kto třeba nemluví nebo potřebuje pomoct prakticky se vším a nepředpokládá se, že bude v dospělosti plně fungovat, si zaslouží leda tak někam zavřít.

  3. No když je někdo tak blbej, že s tim nesekne po prvním konfliktu, tak si to asi zaslouží.
    Já bych si tu bassebalku půjčil a po cestě ke dveřím bych jim vylepšil pár počítačů a telefonů.
    A možná i ksichtů, pokud by měli nějaký námitky.
    Za těch pár let podmíněně by mi to stálo.

    • Kdybyste navíc ty lidi pokousal, tak žádnou podmínku nedostanete, ale naopak dostanete ID na hlavu 🙂

  4. Michal… jistě, nikdo je nenutil násilím tam pracovat, ale násilí se pak nich v té práci dopouštěli…jestli v tom ovšem jste schopen vidět rozdíl, že?

    • Jistě, ve většině světa je to docela obvyklé. Pro Vaše info, EU není většina světa, je to pouhých 7 procent tohoto. Zvykejte si.

  5. Michal…jistě, nikdo je násilím pracovat v těchto centrech nenutil…ale pak se na nich násilí v té práci dopouštěli…ovšem pokud jste schopen vidět rozdíl…

  6. Proč tam někdo teda pracuje? Kdyby si někdo myslel, že mne může na pracovišti terorizovat, asi by se dost divil tomu, co by jej potkalo. A jinak souhlasím s tím, že by tento způsob prodeje měli zakázat.

  7. Sama jsem v call centru byla na brigádě, a nic podobného tam nebylo. Na pracovišti neomezený kávovar (3typy kávy+kakao), a ano, na záchod jsme se museli „vypípnout“ ze systému, ale nikdo nám neřekl Kdy. Pokud někdo neprodával, poznal to prostě na výplatě- a za dobré prodeje byly naopak bonusy. Kdybych musela, klidně bych tam vydržela, ale byla to strašlivá blbárna a pořád dokolečka, takže jsem odešla za lepším.

  8. Ale to jsme přece chtěli, takto to chodí v kapitalistickém Česku.V jiných firmách také počítají jak dlouho a kolikrát jste byli na záchodě.Záchody jsou na chodbě a otevření dveří z dílny na chodbu je na čipovou kartu (jakožto všechny dveře..i na šatnu).A každé otevření dveří s kartou se objeví v kanceláři v počítači.Když si stěžujete, že normy jsou tvrdé a nejdou splnit, tak vám v počítači ukáží kolikrát jste byli za měsíc na záchodě a kdyby místo záchodu jste pracovali, tak normy splníte.Za nesplnění norem je první měsíc výhružný dopis a další měsíc vyhazov s paragrafem
    „hrubé porušení pracovní kázně“.

    • Bohužel,máte naprostou pravdu. Dělat v Česku je za trest a kdo dělal několik let v zahraničí kde vládne hlavně slušnost a v Německu „langsam“ tak opět mizí do zahraničí.Tady je to katastrofa……Němci nám rozjížděli linku a vůbec nechápali co se tu děje a jak jsou všichni pracovníci dodivočení.

      • Tak proč dělnická třída 40 let mířila na to západní Německo raketami s atomovými hlavicemi, co? A druhák, to, jak se tu má zacházet s praslovanskou, dělnickou zlodějskou lůzou, tak na to je zdejší vedení instruováno zahraničními centrálami. A že nějakej řadovej Němec nechápe, vo co go, tak on by rychle pochopil, až by viděl prvomájovou přehlídku z doby před 1989. Poté spíše nepochopí, že Vás ti Němci neposlali do šlauchu, a naopak Vám dali práci.

        • Jsi vůl,vúbec nechápeš podstatu věci,asi neznáš historii,nikdo nemířil na němce,spíš oni nás chteli vyhladit

        • první atomovky do evropy dotáhli amíci a mířili s nima na nás, rusové jek nám dotáhli až o dlouhých 30 let později a nikam s těma u nás nemířili, byli uskladněný k možnému použití v případě eskalace a to zabere fůru času, to nebyly jednotky okamžitý reakce ani odvetnýho úderu.

        • tomu co chystá válku z projevu příznačná přezdívka …. ale věz z výšin kde se cítíš bohem je krátký pád dolů s rypcem vetknutým ve vlastních s….. a i cizích. Tak že dál vyzařuj svoji nebetyčnost a brzy se setkáš s větším narcisem než seš ty takový jako ty jsou pro ně magnetem

    • to vše je pouze o vyberu zamestnavatele…dnes mate moznost volby jit jinam…a verte, ze ne vsude se takto deje.

      • V callcentrech jsem pracovala cca 9 let bylo jich více některé byli super a ráda vzpomínám, ale setkala jsem se i s místy podobné těm v článku. Popravdě z takových jsem rychle pelášila pryč a hledala práci jinde. Ono souhlasím s tím že v callcentru kde Vás nadřízený mlátí či Vás ponižují bych nebyla, ale zase pokud je to široko daleko jediná práce tak chápu že člověk vydrží hodně.

      • Neboj Moni, už jsem šla jinam…ty asi musíš mít dítě jen s lehkým autismem nebo vymyšleným, když si tak ironická…

    • Kecáte. Za nesplnění norem vám nemohou dát hrubé porušení pracovní kázně. To by neokecali. Kdyby je pak někdo dal k soudu, tak by se nedoplatili.

  9. Pokud je to tak, jak se píše v článku, tak to jsou prac. podmínky jak někde v Sev. Koreii nebo Číně. A ejhle ono je to u nás taky. Asi bude něco špatně.

  10. Za posledních 20 let jsem vedl několik call center a prošel si „celou cestu“, musím říct, že jen jednou jsem se setkal s firmou, co mě chtěla do týmu, ale po měsíci bylo jasné, že jejich „filozofii“ nepřijmu.. Nebylo to o basebalové pálce (tomu se mi opravdu nechce věřit), ale o jiných „standardech pro zajištění efektivity“, které byly pro mě neakceptovatelné..
    Respekt slušným firmám a projektům, šmejdi snad vymřou co nejdříve.

  11. Lidé se k nám chovají tak, jak jim to dovolíme. A pokud si někdo takové zacházení nechal líbit, tak si nic jiného nezasloužil.

    • přesně,pracovala jsem v cool centru tři měsíce a astala vista.Ono je toto možné i ve školství,rodiný podnik,po půl roce sbohem

  12. Proč tady nejsou firmy konkretizovány – myslím uvedeny přesným názvem? A myslím, že se lepší práce dá najít, když se člověk snaží – i na půl úvazku.

  13. Přijdte sbírat brambory, nikdo vás bít nebude, ovšem večer budete mít záda jako bo basketbalce.Taky se nebude líbit? No však se na to taky nikdo nehrne

  14. Omezování lidských práv a svobod když vás nepouští na WC a to že přijde paragraf za nedodržení norem je pěkná pytlovina

  15. No to by mohl nekdo zkusit. Vyreseno za 2 vteriny. Ty lidi jsou hloupi, ze si to nechaji libit. Neexistuje pro to omluva a pochopeni. Jeste takova prace.

    • Přesně jak píšeš Pepo, stačila by možná i vteřina. Kapitalisti si dovolí pouze tolik, kolik jim toho dovolí samotní zaměstnanci .Tak to chodí všude a u všecho.

  16. Co na takové chování říká zákoník práce? Hrubé porušení ze strany zaměstnavatele se netrestá?Takovým úchylům zakázat práci s lidmi a už vůbec ne ve vedoucí funkci. Odejít od takového zaměstnavatele je logické ovšem je třeba nemlčet a objasnit co se tam děje.Jak vám dají podepsat mlčenlivost je vše podivné, takové firmy zakázat. Je to zneužívání a znásilnění zaměstnanců.

    • Můžete ty lidi zaměstnat sama, proč to neuděláte? Většinou tam pracují lempláčtí niemandi, kteří nic neumějí, a rukama se jim dělat nechce.

  17. tohle otravování po telefonu nesnáším a vždycky ho rychle utnu, poctivé práce je dost, jenže lidem se nechce pracovat rukama a nedejbože venku. Dělám práci venku, jsem ve svém oboru nadstandartně placená přez 30000 čistého a mám 3měsíce placeného volna. Přez tyto podmínky, sehnat nové kolegy, které jsme ochotni i zaučit je obrovský problém. Specielně mladí po škole u nás zkrátka vydrží do prvního deště či horka a utečou. Neschvaluju podobné pracovní podmínky, jako píší v článku, rozhodně bych je potrestala, ale nikdo tam dělat nemusí. Může dělat užitečnou práci, za kterou si pak sám sebe váží.

    • 30.000 čistýho a 3 měsíce placeného volna? A máte problém sehnat lidi, protože je to práce venku? To se mi nějak nechce věřit. Jakou práci to děláte? Netočíte kabelkou někde u silnice?:+)))

  18. Je to těžké. Chodil jsem do fabriky od 6:00 ráno. Ved. provozu hlídal každou minutu příchodu na pracoviště a odchodu na WC.. Nic neobvyklého bylo ponižování ostatních kolegů, že neplní plány. Za stejnou práci a stejné hodiny nedostali pracovníci stejnou odměnu, což byl záměr. Psal se rok 1981. K buzeraci ještě přibyl proslov, že neplníme 5letý plán a že jsme ostudy vedoucí dělnické třídy – proletariátu !

  19. Nikdo je k tomu nenutí. Ale když po mně chce někdo nějakou práci, tak očekávám odpovídajíci chování.
    Dobře mířená facka mezi čtyřma očima udělá dost.
    Polovina lidí je zadlužená (hypotéky jsou tak výhodné 😎👍👍), tak ať se nediví, že toto musí snášet.

  20. Celý systém je v pořádku!Lidé co žijí pro okolí a potřebovali hypotéky leasingy atd. si nic jiné ani nezaslouží.Všechno vzít,poradně je držet u země a nahnat na linky!

    • Problém je, že bez hypo dnes nebydlíte (teda pokud nemáte to štěstí, že rodiče oba zemřou při dopravní nehodě a vy jste jedináček, nebo rodiče nemají dostatek peněz, aby Vám něco pořídili). Ano, kdo se zadluží pro dovolenou nebo nový mobil je idiot, ale bydlet holt potřebujeme a kolikrát dneska už byt spolkne podstatnou částku z výplaty.

  21. „Máme i desatero, jak by podle nás mělo takové normální call centrum vypadat.“ Tak to by mě docela zajímalo, proč tu není :o(

  22. Kolega měl modrá záda? To by na mě zkusili jen jednou. A za pár týdnů (až by dotyčný byl schopen udržet telefon) by ten hrdina s basebalkou mohl posílat selfíčka z nemocnice.

  23. No jednou se mě taky pokusil šéf ojebat. Nahnal mě do práce, že je zakázka, já tam na neděli přišel a pak pochopitelně o výplatě nic. Ještě se mě smál, že to nemám jak dokázat a že má více firmiček kam převede „aktiva“ a tady nechá jen dluhy… no tušil jsem, že soud je tak na 3-5 let s nejistým výsledkem a to i když jsem mohl prokázat, že jsem práci vykonal.
    Nejsem na to hrdý, ale nedalo se nic dělat- sledovačka jeho dětí a ženy + pořízení fotek a poté osobní setkání s ním mezi 4 očima jako dva chlapi. Satisfakcí bylo, že se rozbrečel a pomočil při naší promluvě. Byl najednou podělaný strachy. Do večera jsem měl peníze a druhý den výtečné hodnocení se kterým jsem dostal jinou práci!
    Jenže ne každý má takové možnosti.

  24. No je to spíš k pláči než k smíchu. Chodit v dnešní době do práce jako zaměstnanec mi přijde jako za trest. 🙁

  25. Sám jsem pracoval v jednom call centru, které se tehdy jmenovalo Atento a mohu potvrdit, že hodně věcí je pravda. Já jsem tam pracoval na pozici teamleadera a odešel jsem ještě ve zkušební době a bylo tam hodně věcí přes čáru, třeba WC si musel člověk nadělat a pokud byl na DPČ, tak byl placen za skutečně odpracovanou hodinu atd… Manažerka paní Jaroslava (nepamatuji si už přijmení) toto hodně hlídala a pokuty, to bylo časté.

  26. Jestliže skutečně nastávají situace popisované v článku o praktikách v call centrech, pak to svědčí o politování hodné ubohosti a neschopnosti zaměstnanců, kteří si toto nechají líbit. Úspěšně se může vzbouřit i jednotlivec, jen se nesmí bát. Na hrubý pytel hrubá záplata. Pak je zcela ospravedlnitelné, že šikanovaný na svou obranu odpoví také neférovým způsobem. Jen se trochu zamyslet a připravit se.

  27. Jestliže skutečně nastávají situace popisované v článku o praktikách v call centrech, pak to svědčí o politování hodné ubohosti a neschopnosti zaměstnanců, kteří si toto nechají líbit. Úspěšně se může vzbouřit i jednotlivec, jen se nesmí bát. Na hrubý pytel hrubá záplata. Pak je zcela ospravedlnitelné, že šikanovaný na svou obranu odpoví také neférovým způsobem. Jen se trochu zamyslet a připravit se.

  28. Taky jsem se jednou ocitnul v podobném kolektivu, kdy se počítalo kolikrát jde člověk na záchod a jak dlouho tam je a podobný věci, já jsem si jednou poseděl trochu dýl asi o deset minut a když jsem přišel tak šéfová směny se mě taky snažila rozjet a když začala s něčím co se mi zdálo jako urážka vyťal jsem jí políček, plivnul na botu a řka o tom, že jestli je taková …, že se takhle bude chovat pro cizí firmu, tak si na ní počkám ještě před prací jsem odešel na vždy a hrdě

  29. Jen pro ty, kteří možná nevěří, že se něco takového vůbec mohlo stát. Jsem lékař a několik mých ambulantních klientek mi spontánně sdělilo, jak se s nimi zachází /ne se všemi/ v jedné tzv. německé montovně na našem území zachází: na WC v přesně určenou dobu, cca na 5 min., „sólo“, asi aby si snad nemohly ženy povídat /?/, svačina tajně pod pracovní deskou, doslova ukousnout kus housky … Když jedna z nich táhla velmi těžkou krabici s kabely po zemi ke svému pracovnímu stolku, byla okřiknuta, že toto je „neúcta k materiálu“ a musela náklad zvednout a přenést vlastními silami. Jednoduše šikana /nebo mobbing/. Kde zůstala úcta k člověku ? Pikantní na tom bylo, že byla okřiknuta nadřízenou ČESKOU zaměstnankyní zastřešující německé firmy. Jak typické. Samozřejmě obavy z postihu či ztráty práce. Co drželo mladé ženy na tak ponižujícím postu? Měly doma malé děti a do montovny pár set metrů bez dojíždění… Snažila jsem se je aspoň povzbudit, víc v dané situaci nešlo…
    Stalo se cca před 10 lety. Bez komentáře. Filda z Plzně.

  30. cemu se divite na co si stezujete cinkali jsme klicema a tak nam tady vladne uz tricet let timur a jeho parta a ten bacil preci vyleci ti lekari ĆUG GEK

  31. Popisování jednání oněch nadřízených je jejich vlastním důkazem světu, že oni sami jsou zcela neschopnými a a zcela bez výchovy přerostlými hulváty. Sami existují pouze s vnitřním sebeuvědoměním úplné zbytečnosti a absencí i té nejmenší sebeúcty. A hrubost, šikana, ponižování, kde se to v těch šmejdech bere? Kdo nemá úctu k sobě, kde by jí vzal pro ty druhé? Co je to za živočichy hrající si na všemocné? Kdo jsou nebo byli jejich rodiče a co mohu tací zm.tci v soukromí vychovat z toho co přivedou na svět? Je s podivem, že si ještě nikdo nevšiml, že u těchto zrůdiček se IQ udává v záporných hodnotách a rozhodně nepatří nejen do lidského kolektivu ale už vůbec na místa která zastávají. Nabízí se však otázka, kdo jim to umožňuje a nese zodpovědnost za tento stav?

  32. cože? co to je za blbost? jen bych viděl že se zaměstnavatel takhle chová vyřval bych ho jak malého kluka a šel pryč,tohle co tu popisujete je sebemrskačství nebo co ?

    • Sice jsem zaměstnavatele nevyřval, také to nebylo v caallcentru, ale před rokem a půl jsem bez jediného slova poslal letem monitor který vzal toho primitívka přímo do palice. Asi si umíte představit jak prudký to byl start když se urvalo i připojení k PC. Sebral jsem si svoje věci a světe div se, nestalo se mi vůbec nic. Ani o případnou náhradu se nikdo nepřihlásil.

  33. Co se divíte? V automobilce Hyundaii v Nošovicích máte pět kadibudek a čtyři pisoáry a na těch se musí otočit padesát lidí za deset minut.Na WC totiž můžete jít jen hromadně jednou za dvě hodiny.Přestávka je deset minut takže nemáte čas si po použití WC ani umýt ruce – hlavně že mají kanceláře plnou hubu boje proti coronaviru 🙁

  34. V trutnovském callcentru byli na vyšších pozicích ti největší hlupáci a hlupačky. Bylo to docela potupné nechávat na sebe řvát a nechávat se ponižovat od mladých nán, které nejen, že nic nedokázaly, nic neuměly, ale sebevědomí měly na rozdávání. Jedna větší cuchcta, než druhá. Viď Zdeničko??

Napsat komentář: Lubomír Chládek Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Zaměstnání

Nezaměstnanost stagnuje na úrovni čtyř procent

Podíl nezaměstnaných zůstal během února na stejné úrovni a dosáhnul tak čtyř procent. Sezónnost mezi únorem a lednem historicky nehraje významnější roli a stagnace tak odráží reálný vývoj na trhu práce. I přes nižší …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Jaká je budoucnost výškových dřevostaveb v Česku?

Analýza
V České republice stále platí zastaralá norma omezující výšku dřevostaveb na devět, respektive dvanáct metrů. Legislativa by se však měla brzy změnit. S ohledem na nespornou ekonomickou výnosnost projektů chtějí developeři stavět minimálně osmipatrové stavby (22,5 m), s výhledem do budoucna až osmdesátimetrové projekty, a to tzv. inženýrským způsobem.