Kuriózní hlášení klientů pojišťoven aneb Na co ani to nejlepší pojištění nestačí

Naši pravidelní čtenáři vědí, že dvě z tuzemských pojišťoven – Uniqa a ERV Evropská – si po celý rok střádají originální a vtipná vyjádření svých zákazníků, kteří komentují vzniklé škody. Na závěr roku se pak o ně pojišťovny podělí, aby tak svým dílem přispěly k silvestrovskému veselí. V této tradici společně s nimi pokračujeme už několikátým rokem.
„S lyžařem A. P. jsem se střetl na kraji sjezdovky proto, že jsem měl v tu chvíli na výběr: Buď stoletý smrk, nebo on,“ popsal klient Uniqa pojišťovny, jak ke střetu došlo. Ilustrační foto: Depositphotos.com

Letos začneme motoristickými „perličkami“. „Bouračku zavinil náš Rex, protože je extrémně vycvičený. Štěkal vzadu na sedačce na jiného psa v souběžně jedoucím autě,“ sdělil pojišťovně Uniqa poškozený klient.

„Byl jsem za volantem nervózní z provozu a chtěl jsem ho umlčet. Jenomže jsem místo „Ticho!“ zařval omylem „K noze!“ Okamžitě se vrhl poslušně k mým nohám, čímž se mi zamotal do pedálů.“

„K nehodě došlo proto, že jsem vezl manželku 1.0 a manželku 2.0 zároveň. Věděl jsem, že tahle posádka nebude dělat dobrotu,“ uvedl jiný ze zákazníků pojišťovny. „Moje manželka nemůže být viníkem nehody v parkingu. Jezdí mimořádně opatrně. Dává přednost zprava i nákupním vozíkům,“ vysvětlil další z klientů Uniqa.

PSALI JSME:
Zloděj vtipálek: „Sdílená auta teď frčí,“ houkl na majitele auta a odjel. Aneb Kuriózní hlášení klientů pojišťoven

„Klienti se vraceli z rybolovu z Norska a v Německu měli bohužel dopravní nehodu. Kromě léčení zranění nárokovali také úhradu zničených věcí, které s sebou vezli. A mezi nimi bylo mimo rybářské výbavy také více než 100 kg nalovených ryb,“ vylíčil další bouračku Vlastimil Divoký z ERV Evropské pojišťovny.

Nevydařená dovolená

„V letadle byl průvan. U moře šest dnů z osmi propršelo. K obědu nabízeli pořád jen kuřecí maso. Soused vedle v pokoji v hotelu strašně chrápal. Delegát cestovky byl neochotný a věčně pod parou. Co z toho mi uhradí cestovní pojištění?,“ přiblížila zážitek zákazníka z nevydařené dovolené mluvčí Uniqa pojišťovny Eva Svobodová.

Ale jak potvrzují zkušenosti klientů ERV Evropské, může být ještě hůř. Tak třeba jedna žena na dovolené v Egyptě letos vrazila do starého dřevěného plážového lehátka. Upadla na kolena, a když se snažila postavit, zavadila o něj ještě jednou.

PSALI JSME:
Čeští smolaři v zahraničí

„Výsledkem byla velká tržná rána na holeni. První krvácení pomohl zastavit jiný turista – lékař. Na klinice si pak 20centimetrová rána vyžádala přes 80 stehů,“ informoval Vlastimil Divoký.

Na dovolené v Turecku v hotelu s režimem all-inclusive jedné paní natolik chutnalo, že se nezdravě přejedla. „Vedlo to až k jejímu fyzickému vyčerpání, takže jsme jí museli zajistit převoz do prověřené kliniky,“ vysvětlil manažer marketingu a komunikace ERV Evropské.

Pokousaní turisté a pochroumané prsty

Na pláži na Mauriciu vlezla do tašky jisté turistky ještěrka. „Když si klientka sáhla do tašky pro sluneční brýle, ještěrka ji pokousala. Silně krvácející ránu ošetřili na klinice, kde se klientka dožadovala séra, protože byla přesvědčená, že ještěrka byla jedovatá,“ popsal Divoký.

PSALI JSME:
S jedovatým perutýnem už mají bolestivou zkušenost první čeští turisté

Cestovatele na Madagaskaru zase uštkl had, který se schoval v hotelovém pokoji na posteli pod dekou. Zřejmě využil otevřených dveří na terasu. Podle Divokého naštěstí nebyl jedovatý, takže klient byl ošetřen hlavně kvůli způsobenému šoku.

Na dovolené u Baltského moře v Polsku si pochroumal dva prsty na noze. Nedůvěřoval ale místním lékařům, raději to vydržel tři dny do odjezdu a na ošetření šel až po návratu do ČR. „Odložením lékařské péče si ale zhoršil možnosti doléčení a prsty mu zůstaly s omezenou hybností. Kompenzaci za trvalé následky tak od nás nemohl obdržet,“ uvedl manažer pojišťovny.

Pozor na sluníčko a na panickou hrůzu z létání

Nejmenovaný pán si letos na dovolené v Egyptě velmi úzkostlivě hlídal, aby nebyl na slunci přes poledne a příliš dlouho. Vše navíc jistil krémy s UV faktorem 50. „Bohužel se ale na pláži zapovídal s jiným účastníkem zájezdu a těch několik minut navíc proti původnímu plánu způsobilo spáleniny na téměř polovině těla,“ přidal Divoký další „perličku“.

PSALI JSME:
„Žádám o shovívavost. Tchýně mi to už spočítala!“ Aneb Kuriózní hlášení klientů pojišťoven

K opalování se ale váže i ta další. Při letošní dovolené v Turecku si chtěla jistá žena opálit i místa, které běžně slunci nevystavuje. „Bohužel to ale přehnala a způsobila si popáleniny na hýždích. Vše nám navíc zdokumentovala velmi detailními fotkami,“ komentoval to manažer pojišťovny.

A přidal další historku, která vzbuzuje úsměv na tváři: „Klient chtěl zrušit leteckou dovolenou, kterou mu koupila přítelkyně jako dárek. Měl totiž panickou hrůzu z létání, což slečna vzhledem k poměrně čerstvému vztahu netušila.“

Buď stoletý smrk, nebo…

Jako „těžkou volbu“ popsala pojistnou událost zákazníka ze zimní dovolené Eva Svobodová z Uniqa. „S lyžařem A. P. jsem se střetl na kraji sjezdovky proto, že jsem měl v tu chvíli na výběr: Buď stoletý smrk, nebo on,“ popsal klient, jak ke střetu došlo.

PSALI JSME:
Kuriózní hlášení klientů pojišťoven: Kroupy jako důkaz pro likvidátora uschovala v mrazáku

A přidala další „úsměvnou historku“. „Notebook mi vylétl z rukou oknem dolů vlivem emočního napětí, protože se nedalo už přes hodinu připojit k internetu,“ popsal klient Uniqa. „Dole na ulici poškodil střechu sousedova auta. Jo, a ten notebook už taky nefunguje,“ dodal.

Zahanbit se na závěr nenechal ani Vlastimil Divoký: „Klient nám volal, zda mu proplatíme preventivní vyšetření na pohlavní choroby. Večer před tím se totiž zdržel v baru a následně v hotelu prožil románek s neznámou slečnou.“

Jiný klient pak podle něj chtěl stornovat vstupenky na koncert, protože se rodina, pro kterou je dříve koupil, rozhádala a nevydrželi by sedět vedle sebe. „Raději by dostal peníze zpět a koupil jiný dárek každému zvlášť,“ vysvětlil motivaci zákazníka, který chtěl uplatnit storno.

Ilustrační foto: Depositphotos.com

PSALI JSME:
Velikonoční „perličky“ z pojišťovny

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Pojištění

Lyže servisuje jen polovina Čechů

Pravidelné kontroly a servis lyžařského vybavení jsou podle odborníků ze ski servisů důležité k jeho správnému a hlavně bezpečnému používání. Naprostým základem pro bezpečné lyžování je správně seřízené vázání.

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB