Bezrealitkám šéfuje Jan Škrabánek, jeho hlavní misí je reagovat na změny na realitním trhu a zajistit dostupné nájmy

Navázat na poslední úspěšné roky, ale také začít pracovat na nových produktech, které přinesou odpověď na aktuální výzvy českého realitního trhu – jako je třeba rostoucí zájem o nájemní bydlení. To budou hlavní úkoly Jana Škrabánka, který nově nastupuje jako CEO přední digitální realitní služby Bezrealitky. Na pozici nahrazuje Hendrika Meyera, který se stal generálním ředitelem celé realitní skupiny European Housing Services (EHS).
Jan Škrabánek nově nastupuje jako CEO přední digitální realitní služby Bezrealitky. Foto: Bezrealitky

Jan Škrabánek (42) přechází z pozice marketingového ředitele českého on-line supermarketu Košík.cz. Zde měl na starosti řízení více než dvacetičlenného týmu a byl zodpovědný za výsledky výkonnostních i brand kampaní. Zkušenosti má také z bazarové platformy Letgo, kde se jako hlavní manažer pro růst projektu mimo jiné zaměřil i na její otevření prodeji nemovitostí. Působil také v platformě na půjčování peněz mezi lidmi Zonky, kde vedl marketingové oddělení.

Jeho klíčovým úkolem bude připravit Bezrealitky na další růst, a to jak v Česku, tak v rámci zahraniční expanze. Pokračovat chce i v digitalizaci jednotlivých produktů, ale také jejich zásadní transformaci a rozvoji, aby odpovídaly současným potřebám proměňujícího se realitního trhu.

„Role Bezrealitky jako služby z mého pohledu roste a je ještě důležitější než v minulých letech. Nevymezujeme se již jen proti servisu běžných realitních kanceláří, nově chceme klienty učit, jak velký rozdíl je mezi námi a například bazarovými platformami nebo prodejem či pronájmem přes sociální sítě,“ zmiňuje Jan Škrabánek, CEO Bezrealitky. „Nadále si budeme brát to nejlepší z obou směrů.“

Bezrealitky chtějí zajistit vysokou dostupnost nájmů

Důležitou součástí Škrabánkovy mise bude také vybudování nového týmu, který v sobě zkombinuje marketingové aktivity, vývoj nových produktů, analytiku a community management. Právě ten bude sloužit k rychlým reakcím na měnící se realitní prostředí. A díky svému datově orientovanému know-how by se měl stát podporou pro celou skupinu EHS.

„Realitní trh se mění nejzásadněji od sametové revoluce. A skutečně nikdo nedokáže predikovat, jak konkrétně se budou posouvat potřeby běžných Čechů nebo chování majitelů nemovitostí. Způsoby, jak jsme si kupovali bydlení, nebo potřeby v oblasti nájemního bydlení mohou být zcela jiné v průběhu několika málo kvartálů,“ zmiňuje Hendrik Meyer, který projekt doposud vedl.

„Bezrealitky mají naštěstí na čem stavět – schopnost rychle reagovat je součástí jejich DNA. I díky nástupu Honzy a celkovému posílení interního týmu se tak bude projektu dařit být o krok napřed, ať už v otázce nabídky, digitálních služeb, komunikace zájemců a majitelů nebo financování nákupů. A tyto poznatky budou sdílet s celou skupinou.“

Jedním z prvních úkolů nového týmu tak bude přizpůsobit portál aktuální situaci na nájemním trhu. Ten očekává (nově i pod vlivem aktuální válečné situace) největší poptávku za poslední roky. Jen v druhém kvartále tohoto roku by mohla být dvojnásobná oproti běžnému stavu. Bezrealitky proto chtějí ještě více posílit svou pozici nejrychlejšího a nejbezpečnějšího způsobu, jak si nájem plně on-line zajistit.

Hendrik Meyer se posouvá do pozice generálního ředitele skupiny European Housing Services. Foto: Bezrealitky

Meyer se posouvá do pozice generálního ředitele skupiny European Housing Services

Hendrik Meyer (48), který v čele Bezrealitky působil na pozici CEO od roku 2017, povýšil na nově utvořenou pozici Group Director pro celou realitní skupinu European Housing Services. Jeho rolí nyní bude udržovat funkční synergii mezi jednotlivými členy skupiny, do které patří kromě Bezrealitky také realitní služba Maxima Reality, investiční mikrodeveloperský fond ČNT, nájemní platforma Tvůj Správce nebo interiérový start-up Room Story.

„V EHS máme možnost vidět realitní trh v celé jeho komplexitě. A příležitostí, na kterých je teď možné růst, začíná být doslova nepřeberné množství. Jen necelý rok po vzniku skupiny EHS se dostáváme do situace, kdy začíná hrát klíčovou roli v rámci celého českého trhu,“ zmiňuje Meyer. „Vnitřní synergie skupiny jsou nyní stabilizované a funkční, takže můžeme začít s rozvojem stávajících projektů, ale také přípravou nových – ať už na zelené louce nebo pomocí akvizic.“

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Kolo stojí desetitisíce. Tak proč ho nemáte pojištěné?

Poradna
První jarní paprsky každoročně vylákají ven i ty, kdo se za sportovce zrovna nepovažují. Ať už na kole trháte rekordy, nebo jste spíše kochací typy, měli byste si být vědomi, že kolo není spojeno jen s příjemnými zážitky, ale také celou řadou rizik. Na většinu z nich myslí pojištění.