bool(false)

Nová kampaň řetězce Iceland Neděláme rozdíly

Britský supermarket Iceland, jednička na trhu mražených potravin, představila novou kampaň "Neděláme rozdíly". V kampani chce upozornit na skutečnost, že potraviny vlastní značky v supermarketech Iceland mají stejné složení v České republice, ve Velké Británii i v dalších 30 zemích světa, ve kterých je Iceland zastoupen.

Iceland tak reaguje na nedávné diskuse v českých médiích, které se zabývaly odlišným složením potravin od různých výrobců v Česku a ve zbytku Evropy. Některé potraviny, které byly v diskusi zmíněny, mají sice stejný obal, zároveň ale mají různé složení. Nová kampaň poukazuje na to, že složení poskytovaných potravin značky Iceland je stejné ve všech jejich prodejnách. Dagmar Zdrhová, marketingová manažerka společnosti Iceland Czech, ke kampani dodává: „Tzv. dvojí kvalita potravin je dnes velké téma. Čeští spotřebitelé se cítí právem podvedeni. U potravin značky Iceland si mohou být jistí, že jejich kvalita je stejná jako ve Velké Británii. Do našich prodejen totiž dovážíme produkty určené pro britský trh. V ČR je pouze opatříme českou etiketou.“

Značka Iceland je proslulá svým důrazem na vysokou kvalitu mražených potravin za dostupnou cenu. Jako jeden z prvních supermarketů na světě odstranil z výrobků produkovaných pod vlastní značkou umělá barviva, ochucovadla a konzervanty a při jejich výrobě zakázal používat mechanicky separované maso a modifikované suroviny.

Kampaň „Neděláme rozdíly v kvalitě potravin značky Iceland“ byla vytvořena kreativní agenturou LaceUp, která se značkou Iceland spolupracuje již od roku 2012. „V kampani se snažíme téma komunikovat co nejjednodušeji a se silným headlinem. Je to vážné a důležité téma a je skvělé, že se Iceland rozhodl svým zákazníkům komunikovat, že na jejich produkty se mohou vždy spolehnout,“ říká Pavel Mádl, kreativní ředitel LaceUp. Kampaň byla spuštěna v září tohoto roku.

Sdílet:
{{ comments.toggle_text }}

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky [S] Tiskové zprávy

Nejčtenější

Brigádníky nenaláká ani 150 korun na hodinu

Firmy už od konce dubna hledají brigádníky na nadcházející letní měsíce. Jenže zájem je malý, klesá. Lidé, kteří mají přece jen o brigády zájem, nedokáží zdaleka pokrýt všechna volná pracovní místa. Podle údajů …
Rolovat nahoru