Josef Šimána novým obchodním ředitelem společnosti HECHT MOTORS

Novým obchodním ředitelem společnosti HECHT MOTORS, která se zabývá výrobou a prodejem zahradní a dílenské techniky, zahradního nábytku, elektrokol a dalších výrobků pro volný čas, které vyváží do 30 zemí světa, se stal Josef Šimána.

Josef Šimána má více než 15ti letou praxi v retailu, zkušenosti s řízením společnosti a vedením lidí, které získal také za svého

Josef Šimána

působení v Potten & Pannen-Staněk, kde pracoval na pozicích generálního manažera pro Slovensko a obchodního ředitele pro Českou republiku. Od roku 2016 působil v řetězci s luxusní módou Premium Fashion Brands, kde měl zodpovědnost za uvedení nových světových módních značek v Čechách a na Slovensku, rozšíření nabídky produktů, redesign stávajících a otevírání nových prodejních míst.

Josef Šimána bude mít v HECHT MOTORS zodpovědnost za veškeré obchodní aktivity společnosti včetně strategického plánování, řízení služeb pro zákazníky a rozšiřování prodejní sítě.

„Jsem přesvědčený, že HECHT je pro mne tou správnou volbou. Naší ambicí je upevnit si pozici lídra na trhu zahradní a dílenské techniky a také posilovat naši pozici v dalších segmentech zaměřených na volný čas. Dalším cílem je také rozšiřování prodejní a servisní sítě, tak abychom byli našim zákazníkům ještě blíže,“ prozrazuje Josef Šimána.

Sdílet:
{{ comments.toggle_text }}

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Můj partner utrácí dvakrát víc než já, říkají Češi

Češi příliš nevěří ve schopnost svých partnerů hospodařit s penězi. Podezřívají své protějšky ze zbytečných výdajů a nedůvěra jde často tak daleko, že svým drahým polovičkám nejsou ochotni půjčit vůbec žádné peníze. Vyplývá to z rozsáhlého průzkumu Poštovní spořitelny, který mapuje finanční chování a návyky Čechů.

ČSOB: Klidnou letní dovolenou většina podnikatelů nezná

Klidnou letní dovolenou většina z malých a středních podnikatelů a firem nezažije. Celá třetina z nich si o letošních prázdninách volno vůbec nevybírá. A z těch, co si pracovní oddech dopřejí, se jen 37 procent naplno věnuje odpočívání a vypouští práci z hlavy. Vyplývá to z analýzy trávení volného času v rámci …

Equa bank zvyšuje úročení spořicího účtu HIT na 1 % p.a.

Od 20. srpna 2018 zvyšuje Equa bank bonusový úrok u spořicího účtu HIT z nynějších 0,6 % p.a. na 0,8 % p.a. Se standardní úrokovou sazbou (0,2 %) tak mohou být vklady na tomto účtu zhodnoceny až 1 % p.a. Od počátku září navíc banka upravuje podmínky pro získání této bonusové sazby. Nově bude stačit v daném měsíci …

Nejčtenější

Dress code je povinný i ve vedru, jinak hrozí vyhazov

Pokud firma trvá na nošení dress codu, tedy předepsaného oblečení i v letních vedrech, nemá zaměstnanec šanci se této povinnosti vyhnout, jakkoli mu to může být nepříjemné. Za porušení firemních předpisů může v …

Brigádníky nenaláká ani 150 korun na hodinu

Firmy už od konce dubna hledají brigádníky na nadcházející letní měsíce. Jenže zájem je malý, klesá. Lidé, kteří mají přece jen o brigády zájem, nedokáží zdaleka pokrýt všechna volná pracovní místa. Podle údajů …
Rolovat nahoru