Speciální prázdninová nabídka NN

V návaznosti na úspěšnou kampaň z loňského roku NN Životní pojišťovna znovu nasazuje speciální nabídku pro klienty, kteří se chystají během prázdnin na dovolenou autem. V případě, že si sjednají produkty NN Život nebo NN Smart, dostanou v rámci hlavního krytí 1 000 000 Kč navíc v případě smrti úrazem na dálnici. Nově tato nabídka platí i pro cesty mimo území České republiky.

Pokud si klient v období od 1. 7. – 31. 8. 2017 sjedná životní pojištění NN Život nebo NN Smart, dostane zvýšené plnění v případě smrti úrazem na dálnici v České republice, Švýcarsku nebo v jiném členském státu Evropské unie či Evropského hospodářského prostoru. Pojistné plnění se přitom vztahuje i na druhou pojištěnou osobu. Nárok na navýšené pojistné plnění nicméně nevzniká v případě, že pojištěný byl viníkem dopravní nehody.

„Jako řidič vím, že i když člověk jezdí opatrně, stát se může cokoli, zvláště na dálnici, kde se jezdí vysokou rychlostí a brzdné dráhy vozidel jsou výrazně delší. Dle údajů Asociace českých cestovních agentur a kanceláří vycestovalo v roce 2016 přes dva miliony Čechů na dovolenou do zahraničí autem. Proto jsme se rozhodli tuto úspěšnou akci znovu nasadit právě v období letních prázdnin a dovolených, kdy je na dálnicích rušno,“ uvedl Rostislav Trávníček, ředitel marketingu a komunikace NN Životní pojišťovny a dodal: „Všem řidičům ale samozřejmě přejeme šťastnou a pohodovou cestu na dovolenou.“

Sdílet:
{{ comments.toggle_text }}

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Další z rubriky [S] Tiskové zprávy

Dvouleté děti ve školkách? Obce pro ně nemají kapacitu

Novela školského zákona (561/2004 Sb.) z dílny předsedy školského výboru Poslanecké sněmovny Václava Klause ml. nalézá podporu obcí. Ty totiž v mnohých případech nemají kapacitu vhodnou pro umístění dvouletých dětí do mateřských školek. Novela nyní míří do výborů Poslanecké sněmovny.

Nejčtenější

Investiční životní pojištění: Běžní spotřebitelé vs. „podvedení klienti“

NázorTéma týdne
Je s podivem, že jsou to více než dva měsíce, co tuzemská média začala informovat o aktivitě „poškozených klientů“ pojišťoven v oblasti investičního životního pojištění (IŽP), ale žádné z nich se blíže nepozastavilo nad „modelovými příklady“, které na březnové tiskové konferenci představil Jiří Chvojka. Mluvíme o paní z Prahy, co měla sjednáno devět IŽP a o pánovi z Moravy, jenž vložil do finančního produktu, …
Rolovat nahoru