Blažek hlásí rekordní rok 2017. Kreativní kampaní z Lisabonu cílí na další růst

Lídr českého trhu s pánskou módou Blažek má za sebou doposud nejúspěšnější rok, ve kterém rovněž oslavil jubilejních 25 let od svého založení. Obrat celého holdingu narostl o 12 procent oproti roku 2016 a překročil tak půl miliardy korun.

Lídr českého trhu s pánskou módou Blažek má za sebou doposud nejúspěšnější rok, ve kterém rovněž oslavil jubilejních 25 let od svého založení. Obrat celého holdingu narostl o 12 procent oproti roku 2016 a překročil tak půl miliardy korun. Zároveň s tím firma výrazně posílila finanční budget určený na marketing a aktuální kolekci jaro/léto 2018 podpořila rozsáhlou kampaní s názvem Travel Journal. Ta formou příběhů vypráví dobrodružství tří úspěšných mladých mužů, kteří objevují krásy hlavního města Portugalska. V rámci českého fashion marketingu je storytellingová forma kampaně ojedinělá.

„Obrat celého holdingu Blažek činil za rok 2017 více jak půl miliardy korun, což v historii naší společnosti znamená rekordní hospodářské výsledky. Jako lídr trhu cítíme zodpovědnost nejen za stav české pánské módy, ale také za způsob a vysokou estetickou úroveň jejího prezentování. Rozhodli jsme se proto přinést další inovativní vizi v podobě jedinečné kampaně s nádechem jihoevropské elegance,“ říká Ladislav Blažek, zakladatel společnosti a předseda představenstva.

„Cílem nového pojetí kampaně je ukázat rozmanitost celé kolekce přirozenou formou v inspirativním prostředí. Zákazník lépe uvidí pohyb látky, jak se oblek chová a jak lze jednotlivé kousky kombinovat,“ říká marketingový ředitel společnosti Blažek, Antonín Wierer a dodává: „Komunikační prostředky kampaně jsme zvolili napříč celým online i offline spektrem a zahrnují mimo jiné outdoorové double bigboardy, LCD a bigboardy v obchodních centrech, speciální magazín Travel Journal a direct mailing pro zákazníky či prezentaci obsahu na sociálních sítích.“

Lisabon v kampani Travel Journal figuruje díky svému teplému klimatu a historii, která je spjatá se slavnými cestovateli. Pro svou jarní a letní formální kolekci Blažek totiž zvolil chladivé odlehčené látky, které poskytují možnost svobodného pohybu ve městě v horkých letních dnech. Kolekci dominuje modrá barva, prostor navíc dostávají „melange“ příze, jež vytvářejí drsný zrnitý efekt evokující portugalskou krajinu. Kolekce nejvyšší třídy Ceremony je potom tvořena exkluzivními materiály, jako je hedvábí a vlna s mohérem. Mohér je vhodný pro letní večerní události, sám o sobě je chladivý a příliš se nemačká. Kolekce jsou vyrobené v limitovaných sériích, kde je od každého artiklu pouze 300-500 kusů.

Na realizaci kampaně Blažek spolupracoval s Česko-portugalskou obchodní komorou. „Bylo pro nás velkou ctí, že jsme byli osloveni a mohli tak pomoci s výběrem nejlepších lisabonských lokací pro focení a natáčení nové kolekce módního domu Blažek. Lisabon si jako jedna z mála evropských metropolí díky svému počasí, kultuře a všudypřítomným odkazům na dobu zámořských objevů zachovává nezaměnitelnou a exotickou atmosféru, která je ideální nejen pro marketingové účely. Není tajemstvím, že některá obuv, kterou Blažek prodává, je vyrobená v tradičních portugalských manufakturách. Teď ještě doufám, že přesvědčím pana Blažka, aby dobyl i portugalský trh s luxusní pánskou módou,“ uvádí předseda Česko-portugalské obchodní komory, Bořivoj Líbal.

V druhé polovině března 2018 Blažek slavnostně představí kolekci pro sezónu podzim/zima 2018 na Mercedes-Benz Prague Fashion Week.

Zdroj: Tisková zpráva

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Firmy dokáží generovat nové nápady, ale nedokáží je uvádět do praxe

Studie Cass Business School a společnosti VMware odhaluje problémy, se kterými se podniky potýkají při realizaci inovací. Neschopnost přetavovat nápady v nové produkty, služby a strategie potřebnou rychlostí vystavuje firmy riziku selhání. Vyplývá to z nové studie, kterou zpracovala ekonomická škola Cass Business …

Světové ekonomické fórum ocenilo továrnu Rakona jako výrobní podnik budoucnosti

Na základě roční studie zkoumající více než 1000 provozoven zvolilo Světové ekonomické fórum rakovnický závod Rakona společnosti P&G jako jednu z 9 pokročilých továren – průkopníků 4. průmyslové revoluce. Závod Rakona byl oceněn především díky jeho komplexní synchronizaci: webová analytická simulace s možností …

Nejčtenější

Pronajala si chalupu. A s ní i nevraživého souseda

Pronajmout si chalupu na dovolenou je běžná věc. Člověk čeká, že když zaplatí deset patnáct tisíc za měsíc, a v sezóně na žádaném místě za týden třeba i dvojnásobek, tak vše bude v pohodě. Jenže v takové chaloupce …

Pálenka z garáže je svátost, ale ilegální

Česko doslova přetéká ovocem. Zahrádkáři se radují, že bude hodně pálenky. A někteří si ji dělají doma ve sklepě nebo v garáži. Bývá to svátost a chlouba, ale kromě potenciálních zdravotních rizik jde především o …
Rolovat nahoru