CK Alexandria a cestovní agentura Invia končí spolupráci

Ke dni 30. 4. 2018 došlo k ukončení spolupráce mezi cestovní kanceláří Alexandria a cestovní agenturou Invia. Důvodem je jak nová obchodní strategie CK Alexandria, tak to, že se některé obchodní aktivity dosavadních obchodních partnerů při prodeji zájezdů začaly překrývat.

Nová obchodní strategie cestovní kanceláře Alexandria je postavena na pokračující spolupráci s dalšími cestovními agenturami, na výraznější podpoře menších prodejců a na vlastních prodejních kanálech. „Jsme si jisti, že naši zákazníci tuto změnu ocení. Máme pro ně připraveny další novinky, promoakce, pobídky či slevy vedoucí k nižším cenám zájezdů,“ uvedl Petr Šatný, marketingový ředitel CK Alexandria.

Ta dlouhodobě patří mezi největší a nejoblíbenější cestovní kanceláře, řadí se k předním inovátorům tuzemského trhu cestovního ruchu a je oceňována za zavádění produktových i marketingových novinek. Alexandria v současné chvíli spolupracuje s více než tisícovkou prodejců, kteří mají své prodejny po celé republice. „Vážíme se každého našeho obchodního partnera a při prodeji zájezdů našim společným zákazníkům počítáme s ještě intenzivnější kooperací,“ upřesnil Šatný.

„Většina z našich provizních prodejců si jasně uvědomuje, že změna naší obchodní strategie pro ně znamená příležitost, jak do svých poboček mohou přilákat další zákazníky a zvýšit prodeje našich zájezdů,“ doplnil marketingový ředitel s tím, že strategie počítá i s navýšením prodejů dovolených přes webové stránky cestovky a také na vlastních pobočkách Alexandrie, jejichž síť byla v poslední době rozšířena.

Alexandria je podle Šatného přesvědčena, že změnami nejenže upevní, ale ještě více posílí dlouhodobou pozici mezi největšími a nejoblíbenějšími cestovkami v Česku. „Spolupráce s Invií byla vždy plodná a efektivní, naše aktivity se však v poslední době začaly překrývat. Jsem rád, že ukončení spolupráce proběhlo ve stejném duchu, v jakém celá léta fungovala – tedy korektně a se vzájemným respektem,“ uzavřel marketingový ředitel CK Alexandria Petr Šatný.

Sdílet:
{{ comments.toggle_text }}

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Další z rubriky Tiskové zprávy

Kuřáci ročně prokouří luxusní dovolenou all inclusive u moře

V Česku podle oficiálních čísel Státního zdravotního ústavu kouří alespoň příležitostně necelých 29 procent obyvatel starších 15 let. Kromě zdravotních problémů má tento zlozvyk velký dopad na rozpočet. Podle průzkumu* Broker Consulting 40 procent výše zmíněných českých kuřáků od 15 do 70 let vykouří měsíčně 20 a …

1. čtvrtletí 2018 pro ČSOB

Nárůst investic do odměňování zaměstnanců a zvyšující se počet klientů. Růst obchodních objemů a vynikající kvalita úvěrů.  Rozvoj služeb nejen v oblasti bankovních a pojišťovacích produktů.

Nejčtenější

„Investiční životní pojištění je hra pro střední třídu,“ říká respektovaný ekonom, profesor Jaroslav Vostatek

RozhovorTéma týdne
V poslední době se hodně mluví a píše o investičním životním pojištění. Požádali jsme proto o rozhovor jednoho z předních českých odborníků, profesora Jaroslava Vostatka. „Investiční životní pojištění není nic jiného, než investiční fond zabalený jako pojištění. To říkám svým studentům dlouhodobě. A kdyby se takové pojištění státu nelíbilo, tak je může zakázat,“ říká v rozhovoru, kterým dnes zahajujeme Téma …
Rolovat nahoru