Nová obchodní strategie cestovní kanceláře Alexandria je postavena na pokračující spolupráci s dalšími cestovními agenturami, na výraznější podpoře menších prodejců a na vlastních prodejních kanálech. „Jsme si jisti, že naši zákazníci tuto změnu ocení. Máme pro ně připraveny další novinky, promoakce, pobídky či slevy vedoucí k nižším cenám zájezdů,“ uvedl Petr Šatný, marketingový ředitel CK Alexandria.
Ta dlouhodobě patří mezi největší a nejoblíbenější cestovní kanceláře, řadí se k předním inovátorům tuzemského trhu cestovního ruchu a je oceňována za zavádění produktových i marketingových novinek. Alexandria v současné chvíli spolupracuje s více než tisícovkou prodejců, kteří mají své prodejny po celé republice. „Vážíme se každého našeho obchodního partnera a při prodeji zájezdů našim společným zákazníkům počítáme s ještě intenzivnější kooperací,“ upřesnil Šatný.
„Většina z našich provizních prodejců si jasně uvědomuje, že změna naší obchodní strategie pro ně znamená příležitost, jak do svých poboček mohou přilákat další zákazníky a zvýšit prodeje našich zájezdů,“ doplnil marketingový ředitel s tím, že strategie počítá i s navýšením prodejů dovolených přes webové stránky cestovky a také na vlastních pobočkách Alexandrie, jejichž síť byla v poslední době rozšířena.
Alexandria je podle Šatného přesvědčena, že změnami nejenže upevní, ale ještě více posílí dlouhodobou pozici mezi největšími a nejoblíbenějšími cestovkami v Česku. „Spolupráce s Invií byla vždy plodná a efektivní, naše aktivity se však v poslední době začaly překrývat. Jsem rád, že ukončení spolupráce proběhlo ve stejném duchu, v jakém celá léta fungovala – tedy korektně a se vzájemným respektem,“ uzavřel marketingový ředitel CK Alexandria Petr Šatný.