bool(false)

CK Alexandria a cestovní agentura Invia končí spolupráci

Ke dni 30. 4. 2018 došlo k ukončení spolupráce mezi cestovní kanceláří Alexandria a cestovní agenturou Invia. Důvodem je jak nová obchodní strategie CK Alexandria, tak to, že se některé obchodní aktivity dosavadních obchodních partnerů při prodeji zájezdů začaly překrývat.

Nová obchodní strategie cestovní kanceláře Alexandria je postavena na pokračující spolupráci s dalšími cestovními agenturami, na výraznější podpoře menších prodejců a na vlastních prodejních kanálech. „Jsme si jisti, že naši zákazníci tuto změnu ocení. Máme pro ně připraveny další novinky, promoakce, pobídky či slevy vedoucí k nižším cenám zájezdů,“ uvedl Petr Šatný, marketingový ředitel CK Alexandria.

Ta dlouhodobě patří mezi největší a nejoblíbenější cestovní kanceláře, řadí se k předním inovátorům tuzemského trhu cestovního ruchu a je oceňována za zavádění produktových i marketingových novinek. Alexandria v současné chvíli spolupracuje s více než tisícovkou prodejců, kteří mají své prodejny po celé republice. „Vážíme se každého našeho obchodního partnera a při prodeji zájezdů našim společným zákazníkům počítáme s ještě intenzivnější kooperací,“ upřesnil Šatný.

„Většina z našich provizních prodejců si jasně uvědomuje, že změna naší obchodní strategie pro ně znamená příležitost, jak do svých poboček mohou přilákat další zákazníky a zvýšit prodeje našich zájezdů,“ doplnil marketingový ředitel s tím, že strategie počítá i s navýšením prodejů dovolených přes webové stránky cestovky a také na vlastních pobočkách Alexandrie, jejichž síť byla v poslední době rozšířena.

Alexandria je podle Šatného přesvědčena, že změnami nejenže upevní, ale ještě více posílí dlouhodobou pozici mezi největšími a nejoblíbenějšími cestovkami v Česku. „Spolupráce s Invií byla vždy plodná a efektivní, naše aktivity se však v poslední době začaly překrývat. Jsem rád, že ukončení spolupráce proběhlo ve stejném duchu, v jakém celá léta fungovala – tedy korektně a se vzájemným respektem,“ uzavřel marketingový ředitel CK Alexandria Petr Šatný.

Sdílet:
{{ comments.toggle_text }}

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

95 % lidí netuší, že ohrožují bezpečnost svých osobních údajů přihlašováním do veřejných WiFi sítí. V létě je využíváme nejčastěji.

Léto je dobou, kdy cestujeme, jsme delší dobu vzdálení od svých domácích a pracovních sítí, a tak častěji využíváme veřejné WiFi. Bezplatný bezdrátový přístup k internetu je k dispozici v hotelech, na letištích, v celé řadě restaurací i ve veřejných prostorech a dopravních prostředcích a jeví se jako skvělá …

Nejčtenější

Brigádníky nenaláká ani 150 korun na hodinu

Firmy už od konce dubna hledají brigádníky na nadcházející letní měsíce. Jenže zájem je malý, klesá. Lidé, kteří mají přece jen o brigády zájem, nedokáží zdaleka pokrýt všechna volná pracovní místa. Podle údajů …
Rolovat nahoru