CK Alexandria a cestovní agentura Invia končí spolupráci

Ke dni 30. 4. 2018 došlo k ukončení spolupráce mezi cestovní kanceláří Alexandria a cestovní agenturou Invia. Důvodem je jak nová obchodní strategie CK Alexandria, tak to, že se některé obchodní aktivity dosavadních obchodních partnerů při prodeji zájezdů začaly překrývat.

Nová obchodní strategie cestovní kanceláře Alexandria je postavena na pokračující spolupráci s dalšími cestovními agenturami, na výraznější podpoře menších prodejců a na vlastních prodejních kanálech. „Jsme si jisti, že naši zákazníci tuto změnu ocení. Máme pro ně připraveny další novinky, promoakce, pobídky či slevy vedoucí k nižším cenám zájezdů,“ uvedl Petr Šatný, marketingový ředitel CK Alexandria.

Ta dlouhodobě patří mezi největší a nejoblíbenější cestovní kanceláře, řadí se k předním inovátorům tuzemského trhu cestovního ruchu a je oceňována za zavádění produktových i marketingových novinek. Alexandria v současné chvíli spolupracuje s více než tisícovkou prodejců, kteří mají své prodejny po celé republice. „Vážíme se každého našeho obchodního partnera a při prodeji zájezdů našim společným zákazníkům počítáme s ještě intenzivnější kooperací,“ upřesnil Šatný.

„Většina z našich provizních prodejců si jasně uvědomuje, že změna naší obchodní strategie pro ně znamená příležitost, jak do svých poboček mohou přilákat další zákazníky a zvýšit prodeje našich zájezdů,“ doplnil marketingový ředitel s tím, že strategie počítá i s navýšením prodejů dovolených přes webové stránky cestovky a také na vlastních pobočkách Alexandrie, jejichž síť byla v poslední době rozšířena.

Alexandria je podle Šatného přesvědčena, že změnami nejenže upevní, ale ještě více posílí dlouhodobou pozici mezi největšími a nejoblíbenějšími cestovkami v Česku. „Spolupráce s Invií byla vždy plodná a efektivní, naše aktivity se však v poslední době začaly překrývat. Jsem rád, že ukončení spolupráce proběhlo ve stejném duchu, v jakém celá léta fungovala – tedy korektně a se vzájemným respektem,“ uzavřel marketingový ředitel CK Alexandria Petr Šatný.

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Firmy dokáží generovat nové nápady, ale nedokáží je uvádět do praxe

Studie Cass Business School a společnosti VMware odhaluje problémy, se kterými se podniky potýkají při realizaci inovací. Neschopnost přetavovat nápady v nové produkty, služby a strategie potřebnou rychlostí vystavuje firmy riziku selhání. Vyplývá to z nové studie, kterou zpracovala ekonomická škola Cass Business …

Světové ekonomické fórum ocenilo továrnu Rakona jako výrobní podnik budoucnosti

Na základě roční studie zkoumající více než 1000 provozoven zvolilo Světové ekonomické fórum rakovnický závod Rakona společnosti P&G jako jednu z 9 pokročilých továren – průkopníků 4. průmyslové revoluce. Závod Rakona byl oceněn především díky jeho komplexní synchronizaci: webová analytická simulace s možností …

Nejčtenější

Pronajala si chalupu. A s ní i nevraživého souseda

Pronajmout si chalupu na dovolenou je běžná věc. Člověk čeká, že když zaplatí deset patnáct tisíc za měsíc, a v sezóně na žádaném místě za týden třeba i dvojnásobek, tak vše bude v pohodě. Jenže v takové chaloupce …

Pálenka z garáže je svátost, ale ilegální

Česko doslova přetéká ovocem. Zahrádkáři se radují, že bude hodně pálenky. A někteří si ji dělají doma ve sklepě nebo v garáži. Bývá to svátost a chlouba, ale kromě potenciálních zdravotních rizik jde především o …
Rolovat nahoru