Co přinášejí e-shopům i kamenným prodejnám nové technologie spojené s gamifikací?

Rondo.cz poskytuje provázaný systém služeb zaměřených na posilování věrnosti a motivace zákazníků. Spolu s nejnovějšími technologickými trendy používá jako klíčový prvek gamifikaci, která vnáší do procesu nakupování hru a zábavu. Efektivitu těchto aktivit potvrzuje zkušenost dvou velkých retailových společností, Wormelen a Luxor.

Jedním z prvních klientů Rondo.cz je společnost Wormelen Group, která provozuje obchody s hračkami značek Království hraček Bambule, HM Studio Hračky a Sparkys. A právě pro Wormelen Rondo.cz připravilo a realizovalo koncept stíracích Lososů. Jedním z hlavních cílů zde vedle posilování věrnosti zákazníků je také identifikace a podchycení zákazníků kamenných prodejen. „Právě u kamenných obchodů musíme před efektivním motivováním jít ještě o krok zpět, identifikovat zákazníka, získat o něm elektronické informace a kontakt. Následují pak kroky navázání kontaktu, budování věrnosti a motivování k opakovaným nákupům. To vše zábavně, s prvky gamifikace, na které je náš projekt postaven,“ prozrazuje Lukáš Vršecký, jeden ze zakladatelů společnosti.

„Partnerství s Rondem má prokazatelně pozitivní vliv na naše obchodní výsledky. Získali jsme mimořádný marketingový nástroj, díky kterému dosahujeme naprosto ojedinělých konverzí. Na Rondo.cz obdivuji zejména jejich zapálení pro inovace, využívání moderních technologií a schopnost přinášet funkční řešení. Proto si spolupráce považuji a snažíme se ji neustále prohlubovat,“ řekl Miloš Adámek, kreativní ředitel společnosti Wormelen Group.

Rondo také spolupracuje s největším knihkupectvím v ČR Luxor. Pomáhá s podporou prodeje, mapováním zákazníků kamenných prodejen, posílením jejich věrnosti a digitalizací kontaktu. Konkrétně při nákupu od 300 do 499 Kč získávají zákazníci kamenných prodejen po celé ČR stříbrný los a při nákupu nad 500 Kč zlatý los, se kterými mohou v Rondu vyhrát ceny v hodnotě 15 000 000 Kč.

S originálním nápadem nového řešení věrnostních a motivačních programů využívajících prvky gamifikace a nových trendů v e-commerce přišel Lukáš Vršecký, bývalý B2B manažer společnosti Alza. Nápad se zalíbil investorům Janu Hřebabeckému a Tomáši Kučerovi, kteří se rozhodli nově založenou firmu nejen zainvestovat, ale podílet se i na jejím dennodenním řízení a rozvoji.

Systém Rondo.cz spustili do ostrého provozu na jaře roku 2017, nyní sdružuje již 950 tis. registrovaných uživatelů. Originální a moderní řešení je první svého druhu na světě a využívají například značky Království hraček Bambule a Sparkys, AXA, sLéky.cz, Bonino.cz nebo ASUS.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Kolo stojí desetitisíce. Tak proč ho nemáte pojištěné?

Poradna
První jarní paprsky každoročně vylákají ven i ty, kdo se za sportovce zrovna nepovažují. Ať už na kole trháte rekordy, nebo jste spíše kochací typy, měli byste si být vědomi, že kolo není spojeno jen s příjemnými zážitky, ale také celou řadou rizik. Na většinu z nich myslí pojištění.