Co s nevhodnými dárky? PPL nabízí řešení

Stává se, že nevyžádané nebo nevhodné dárky bohužel k Vánocům někdy patří. Možná, že jste už také stáli před otázkou, co teď s ním? Jak takovou situaci vyřešit? Společnost PPL nabízí hned několik možností, jak si s tím naložit.

„Pokud jste dostali nevhodný dárek a chcete jej vrátit, můžete se ihned obrátit na náš e-mail info@ppl.cz nebo na zákaznickou linku 225331500, která je vám k dispozici každý pracovní den od 7 do 20 hodin a v sobotu od 8 do 16 hodin,“ radí Petr Chvátal, generální ředitel společnosti PPL.

Nebo se vám stalo, že jste pod stromečkem rozbalili dárek a zjistili jste, že potřebujete například jinou velikost oblečení nebo obuvi? Pak vám nabízíme službu „PPL Parcel return“. Je určena pro pohodlnou výměnu zboží, které bylo zakoupeno na e-shopu, pro který PPL zásilky rozváží. „Pokud potřebujete zakoupené věci vyměnit, zašlete naším prostřednictvím příjemci balík zpět a s ním etiketu s vyplněnou adresou doručení. Příjemce pak tuto etiketu nalepí na nový balík s vyměněným zbožím a my vám ho zpravidla do druhého dne doručíme,“ doplňuje Petr Chvátal. Balíček můžete donést na ParcelShop nebo si objednat řidiče, který si pro něj přijede. Cena takové zásilky je od 89 Kč včetně DPH.

Není vyloučeno, že jste si něco objednali ze zahraničí a očekávaný balíček vám dosud nepřišel. Pokud jste rozhodnuti, že jeho obsah již nevyužijete a pokud to typ produktu umožňuje, můžete změnit dispozice k jeho doručení na webových stránkách pplbalik.cz.

Není třeba zaujímat žádné pasivní postoje. Dělat mrtvého brouka, nebrat od doručovatele telefony nebo ho dokonce nechat stát za zavřenými dveřmi by bylo bezpochyby nefér. Ze strany PPL jsou plněny všechny závazky jak nejlépe je to možné. „Nedoručitelná zásilka je po dvou pokusech o předání uskladněna na depu a po deseti dnech od jejího vstupu do systému vracíme zásilku zpět odesílateli,“ říká generální ředitel. Pokud nemáte čas převzít si zásilku od doručovatele, je ji po danou dobu možné vyzvednout v některém z ParcelShopů. Společnost PPL jich má po celé republice více než 1350.

Sdílet:
{{ comments.toggle_text }}

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Škody v zahraničí rostly rychleji než počet českých turistů

Počet škod roste ještě rychleji, než počet zahraničních cest. V loňském roce ERV Evropská pojišťovna evidovala 40% meziroční nárůst škod a jejich výše vzrostla dokonce o 64 %. Průměrná výše škody z cestovního pojištění stoupla o 10 % na 10 997 korun. O třetinu přibylo velkých škod nad 100 tisíc korun. Jejich …

Šéfové tápou v motivaci a hodnotách zaměstnanců

Nové cíle, členové týmu různých typů, změna rolí, struktury a odpovědnosti, které jsou dnes v práci běžnou realitou, vytvářejí stres, konflikty a další problémy v pracovních vztazích na všech úrovních. Vedení firem a manažeři často nerozumí tomu, proč se zaměstnanec chová, jak se chová, co ho k tomu vede.

ESSOX posiluje ve financování „zelených projektů“

Společnost ESSOX významně posílila svou orientaci na financování komplexních projektů v oblasti využití obnovitelných zdrojů energie. Právě ve schopnosti financovat komplexní projekt – tedy od poradenství a zpracování projektu, přes nákup technologií a jejich instalaci, až po doplňkové služby, jako je pojištění – …

Nejčtenější

Investiční životní pojištění: Selhání státu využívá česká vyčůranost

Téma týdne
Investiční životní pojištění (IŽP) to schytává zleva i zprava, jako špatně trénovaný boxer v ringu. Navíc postupně získalo pověst podrazáka, který ten zápas bez skrupulí prodal. Za svou momentální mizernou formu ani vnímání ze strany veřejnosti ale tento produkt nemůže a nezavinili je ani jeho „trenéři“, tedy pojišťovny působící na českém trhu. Na vině je promotér, tedy stát, jeho chaotický přístup využívá …
Rolovat nahoru