Do zahraničí se pojistí 9 z 10 Čechů. Kladou důraz na srozumitelnost nabídky a kvalitu služeb

Češi v posledních dvou letech masově vyráží do zahraničí. Jezdí častěji, dopřávají si dražší dovolené a požadují kvalitní servis. Podobně je to i s cestovním pojištěním. Podle studie NMS pro ERV Evropskou pojišťovnu se na zahraniční cesty pojistí 91 % Čechů, více než polovina z nich přes internet. Pro 63 % lidí je při výběru klíčová srozumitelnost nabídky. Obecně se cestovatelé přiklánějí k názoru, že kvalita je důležitější než cena.

„Za poslední dva roky sledujeme nárůst sjednávání pojištění přes internet o zhruba 20 %. Upřednostňuje ho 53 % lidí. Oproti tomu o desetinu poklesl počet lidí, kteří preferují sjednání na pobočce CK nebo naší,“ říká Vlastimil Divoký, manažer marketingu a komunikace ERV Evropské pojišťovny.

Jak si správně nastavit pojistku

Před samotným výběrem pojištění je důležité si rozmyslet, co budeme v zahraničí dělat. Pojistná ochrana pro pobytový zájezd, který strávíme převážně na pláži, bude značně rozdílná od rozsahu pojištění pro cestu plnou adrenalinových aktivit nebo poznávacího zájezdu. Na základě představy o trávení času na dovolené si pak vybereme to správné pojištění. „S výběrem nám pak pomohou přímo v pojišťovně (nejčastěji na jejím webu) nebo v cestovní kanceláři, ve které si pojištění kupuje současně se zájezdem zhruba 60 % Čechů,“ říká Vlastimil Divoký.

Důležitost parametrů pojištění

Podle studie NMS pro ERV Evropskou lidé nejvíce kladou důraz na srozumitelnost nabídky (63 %), výši limitů plnění (60 %), cenu pojištění (54 %), zkušenosti s pojišťovnou (53 %) a kvalitu asistenčních služeb (52 %). „V dnešní době pojišťovny nabízí velmi podobné parametry v oblasti výše limitů plnění. Proto je srozumitelnost podmínek a kvalita asistenčních služeb hlavním rozhodovacím kritériem,“ říká Vlastimil Divoký a dodává: „ERV Evropská proto pojistné podmínky radikálně zjednodušila, aby se v nich klienti zorientovali během několika vteřin.“

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Pro více úsměvů podporuje talenty s handicapem

Slavnostním představením talentů vyvrcholil 2. ročník projektu Pro více úsměvů. Jeho cílem je dlouhodobá podpora těch, kteří mají talent, ovšem v jeho naplnění jim brání zdravotní nebo sociální handicap.

Nadace Via učí mladé Dobro-druhy, jak pomáhat druhým

Nadace Via opět otevírá dobročinný program Dobro-druzi. Až 15 týmů dětí a studentů může uspořádat vlastní dobročinnou akci a nadace výtěžek zdvojnásobí 1:1 až do výše 20 000 Kč. Jen minulý rok se v rámci programu vybral víc než 1 milion Kč.

Společnost NG RE mění název na Natland Real Estate

Společnost NG RE ze skupiny Natland bude své další plánované projekty realizovat pod novým názvem Natland Real Estate. V investiční skupině bude nadále zajišťovat developerské projekty, které jsou pro ni jedny z …

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …

Partneři Portálu

NOOL
Rolovat nahoru