IBM zvyšuje investice do regionu CEE a otevírá nová pracoviště IBM Client Engineering v Praze, Varšavě a Moskvě

Společnost IBM (NYSE: IBM) v pondělí oznámila další rozšíření svého týmu IBM Client Engineering v regionu střední a východní Evropy (CEE) zaměřeného na zákazníky a obchodní partnery. Pracoviště IBM Client Engineering v Praze, Varšavě a Moskvě posílí inovace v celém regionu poskytováním ucelenějších služeb zákazníkům s důrazem na společný vývoj, špičkovou úroveň technických dovedností a rychlost.
IBM zvyšuje investice do regionu CEE a otevírá nová pracoviště IBM Client Engineering v Praze, Varšavě a Moskvě. Ilustrační foto: IBM

V řadách IBM Client Engineering se potkávají týmy vývojářů, datoví vědci, odborníci na bezpečnost, profesionálové na poli firemních procesů a další specializace. Úzce spolupracují s klienty, aby uvedli technologie a služby IBM do praxe a rychle řešili zásadní obchodní výzvy – dokonce ještě před podpisem smlouvy.

V rámci regionu CEE například srbský technologický startup Flamel.AI spolupracoval s týmem IBM na webové aplikaci založené na umělé inteligenci a určené pro herní průmysl, kterou se podařilo vyvinout za pouhých sedm týdnů. Aplikace pracuje s IBM Cloud a IBM Watson, a poskytuje hráčům bohatší zážitek z hraní.

Bulharská DSK Bank, součást OTP Group, nedávno spolupracovala s týmem Client Engineering na spoluvytvoření minimálního funkčního produktu (MVP, z angl. minimum viable product) pro rozšíření integrační vrstvy DSK.

Více než 20 odborníků z banky i IBM uplatňovalo agilní a DevOps postupy při spoluvytváření architektury, kterou DSK Bank může implementovat okamžitě po dokončení stádia MVP.

„Prostřednictvím MVP, který jsme úspěšně společně vytvořili s týmem IBM Client Engineering, jsme zvýšili obchodní efektivitu procesu hodnocení technologií. Umožnilo nám to rychle zhodnotit výsledky projektu z obchodního a technického hlediska,“ řekl Georgi Yotov, vedoucí vývoje v DSK Bank. Jádro řešení bylo poháněno platformou Confluent pro IBM Cloud Pak for Integration běžící na Red Hat OpenShift společně s IBM InfoSphere Change Data Capture (CDC).

„IBM Client Engineering je jedinečný rámec IBM, který klade inovace do středu pozornosti a umožňuje urychlit nasazení nejinovativnějších technologií ve firmách. Představuje firemní „inkubátor“, který našim klientům umožní dosahovat výsledků mnohem rychleji. Ve svojí podstatě jde o dodávání přidané hodnoty našim klientům, jejichž procesy děláme inteligentními,“ vysvětluje Wolfgang Wendt, generální ředitel IBM pro region střední a východní Evropy.

Během pandemie covid-19 se zásadně proměnil celý kontext, v němž firmy na celém světě pracují. Zaměstnanci pracovali s domova stejně, jako se do on-line prostředí přesunul kontakt se zákazníky, a celkově byla narušena celá odvětví a dodavatelské řetězce. Organizace byly nuceny změnit své obchodní modely, urychlit digitalizaci i nasazení technologií jako je AI a hybridní cloud, a přitom klást bezpečnost na první místo, aby vyšli z krize posílené.

„Naši klienti žijí ve světě obrovské nejistoty a není zřejmé, kam by měli investovat své peníze a jakou návratnost mají očekávat. Snaží se přijít na to, jak v tomto kontextu přežít a z pandemie vyjít jako proměněná organizace. A právě na takové holistické a komplexní transformace se IBM specializuje,“ vysvětluje Martin Švík, technický ředitel IBM pro region CEE a ředitel IBM Client Engineering.

IBM Client Engineering během pandemie zaznamenal výrazný růst. Počet zakázek se zvýšil z téměř 300 v roce 2020 na více než 2 500 v roce 2021 s tím, jak se firmy potřebovaly více propojovat virtuálně a urychlit svoje rozhodovací procesy, aby mohly rychleji reagovat na měnící se okolnosti.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

E-shopy se odrazily ode dna, lidé už se nebojí ani neověřených prodejců

Průzkum
Po dvou letech propadu se tuzemským internetovým obchodům opět zvyšují tržby. Jak Finančním a ekonomickým informacím (FAEI.cz) sdělila společnost Heureka Group, v prvním letošním čtvrtletí se potvrdil pozitivní trend z konce loňského roku, oblast e-commerce tak meziročně vzrostla o čtyři procenta. Podle Asociace pro elektronickou komerci se lidé nebojí ani neověřených e-shopů.