Ikonické červené podrážky míří do Prahy. Luxusní obuvní značka Christian Louboutin zde otevře svou nejvýchodnější evropskou pobočku.

Známá luxusní obuvní značka Christian Louboutin, která se proslavila ikonickou červenou podrážkou, otevře v Praze na ulici Široká svůj první obchod. Současně se jedná o první středoevropskou a zároveň nejvýchodnější pobočku, kterou značka v Evropě má. Prostory této exkluzivní retailové značce zajistila realitní poradenská společnost JLL.

Obchod s módní obuví má v Evropě pobočky celkem ve 12 zemích. V létě otevřel butik například v anglickém Birminghamu, vůbec první se ale objevil v roce 1991 v Paříži. Jeden pár bot od této stálice módního světa Vás vyjde až na několik desítek tisíc korun.

Christian Louboutin, který založil stejnojmennou obuvní značku, se narodil v roce 1964 v Paříži. Kromě dámských i pánských bot, které se proslavily ikonickou červenou podešví, se věnuje také navrhování kabelek. Kromě nejznámějších lodiček na velmi vysokém podpatku se Louboutin zaměřuje také na baleríny nebo tenisky. Jeho pravidelnými zákaznicemi jsou mnohé světové celebrity, které nošením této ikonické obuvi značku ještě více proslavily. Louboutin také spolupracoval s módními domy jako Chanel nebo Yves Saint Laurent, s druhým jmenovaným se nakonec i soudil o práva na červenou podrážku až u Soudního dvora EU. A vyhrál.

Butik Christian Louboutin je prvním přímým zastoupením této značky v Praze. Dosud jsme si mohli luxusní obuv s červenou podrážkou zakoupit pouze v obchodech, které značku nepřímo zastupovaly.

I přes relativně malý trh je Praha díky turistickému ruchu vyhledávanou lokalitou. S ohledem na počet přímých zastoupení je vidět, že obchody s luxusním sortimentem České Republice, resp. pražskému trhu věří. Dnes se na Pařížské ulici a v jejím okolí nachází přes 50 obchodů s luxusním zbožím a 26 z nich je provozováno napřímo. Zbývající značky jsou zastoupeny lokálním partnerem, ať už monobrandovém či multibrandovém podání, uvedl Tomáš Soukup, vedoucí retailového oddělení JLL.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

E-shopy se odrazily ode dna, lidé už se nebojí ani neověřených prodejců

Průzkum
Po dvou letech propadu se tuzemským internetovým obchodům opět zvyšují tržby. Jak Finančním a ekonomickým informacím (FAEI.cz) sdělila společnost Heureka Group, v prvním letošním čtvrtletí se potvrdil pozitivní trend z konce loňského roku, oblast e-commerce tak meziročně vzrostla o čtyři procenta. Podle Asociace pro elektronickou komerci se lidé nebojí ani neověřených e-shopů.