Lídři pojistného a bankovního trhu spojili své síly

Česká pojišťovna se dohodla na obchodní spolupráci s dalším klíčovým partnerem, a to s Českou spořitelnou. Cílem vzájemné spolupráce je nabídka produktů určených jak k financování bydlení, tak ke krytí rizik s bydlením spojených. Česká pojišťovna bude nabízet hypoteční úvěry, které následně spořitelna klientům pojišťovny poskytne. Česká spořitelna pak zařadí do své nabídky majetkové pojištění. 

„Česká spořitelna bude pojistné produkty prodávat na vybraných pobočkách. Banka v současnosti buduje síť pojistných poradců, kteří budou majetkové pojištění České pojišťovny nabízet,“ komentuje nově vzniklé partnerství Marek Blaha, ředitel distribuce České spořitelny a dodává: „Naší ambicí je vyrůst do pozice jedničky v nabídce životního i neživotního pojištění na českém bankovním trhu. V oblasti životního pojištění již Česká spořitelna s ročním předpisem pojistného ve výši činí 2,6 miliard korun lídrem trhu je. V oblasti neživotního pojištění se jím chceme stát do dvou let.“

„Nabídka úvěrových produktů České spořitelny bezesporu přispěje k dalšímu zvýšení naší konkurenceschopnosti na finančním trhu. Nově uzavřená spolupráce navíc zahrnuje i partnerství se Stavební spořitelnou České spořitelny. Díky rozšiřování produktového portfolia získají klienti v rámci jedné společnosti pohodlný přístup k finančním produktům, které jim pomohou nejen s ošetřením nejrůznějších rizik, která je mohou v životě potkat, ale právě například i s pořízením bydlení,“ doplňuje Libor Pergl, ředitel útvaru partnerských aliancí České pojišťovny.

Tisková zpráva

Sdílet:
{{ comments.toggle_text }}

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Další z rubriky [S] Tiskové zprávy

Dvouleté děti ve školkách? Obce pro ně nemají kapacitu

Novela školského zákona (561/2004 Sb.) z dílny předsedy školského výboru Poslanecké sněmovny Václava Klause ml. nalézá podporu obcí. Ty totiž v mnohých případech nemají kapacitu vhodnou pro umístění dvouletých dětí do mateřských školek. Novela nyní míří do výborů Poslanecké sněmovny.

Nejčtenější

Investiční životní pojištění: Běžní spotřebitelé vs. „podvedení klienti“

NázorTéma týdne
Je s podivem, že jsou to více než dva měsíce, co tuzemská média začala informovat o aktivitě „poškozených klientů“ pojišťoven v oblasti investičního životního pojištění (IŽP), ale žádné z nich se blíže nepozastavilo nad „modelovými příklady“, které na březnové tiskové konferenci představil Jiří Chvojka. Mluvíme o paní z Prahy, co měla sjednáno devět IŽP a o pánovi z Moravy, jenž vložil do finančního produktu, …
Rolovat nahoru