Mind2FLO má nového šéfa pro Customer Experience. Michal Baranec bude firmám pomáhat využívat digitalizaci při rozvoji zákaznické zkušenosti

Akvizice nových zákazníků, personalizace služeb i maximální využití dostupných dat ke zlepšení vnímání jednotlivých brandů. Novým šéfem Customer Experience týmu v mediálně-technologické skupině Mind2FLO se stává Michal Baranec (35), který přináší dlouholeté zkušenosti se zákaznickými službami a konzultacemi v oblasti Salesforce. Mind2FLO tak pokračuje v naplňování svého cíle poskytnout zákazníkům komplexní služby v oblasti médií a technologií.
Michal Baranec bude firmám pomáhat využívat digitalizaci při rozvoji zákaznické zkušenosti. Foto: Mind2FLO

Skupina Mind2FLO formuje další důležitou expertízu, tentokrát specializovanou na zákaznickou zkušenost v digitálním prostředí: „Zákaznická zkušenost by pro firmy měla být na prvním místě seznamu priorit. Je to klíč k akvizici nových zákazníků a budování loajality těch stávajících, proto pro nás bylo zásadní najít někoho, kdo má za sebou mnohaleté mezinárodní zkušenosti s touto disciplínou,“ říká k nástupu Barance CEO a zakladatel skupiny Jan Galgonek, který se nyní naplno věnuje sestavení Customer Experience týmu a s tím spojeným náborem nových posil. Ten podpoří i chystaná integrace 30členného týmu se zahraniční působností.

Michal Baranec může ve své nové pozici čerpat z mnohaletých zkušeností s customer experience včetně šesti let konzultací v oblasti Salesforce jako vedoucí CRM a tříletého vedení globálního týmu pro dodávky Salesforce z USA, ČR, Spojeného království, Portugalska, Indie a Austrálie. „Díky ambicím, jednotlivcům a týmům, které tvoří Mind2FLO, považuji toto uskupení za vznikajícího ‚jednorožce‘ na současném trhu poradenských agentur v srdci regionu. Zároveň jsem rád za příležitost zúročit své zkušenosti v oblasti platforem CX a pomáhat budovat něco jedinečného,“ dodává Baranec.

Customer Experience tým bude úzce spolupracovat s nedávno představeným BX studiem, eCommerce týmem a datovým týmem. Díky tomu bude moci svým zákazníkům poskytnout jako jeden dodavatel komplexní služby postavené na synergii know-how jednotlivých týmů. „Pro řadu firem je největší bariéra nepropojenost jejich systémů, které pracují s informacemi o zákaznících. To má za následek nedostatečnou práci s daty a nemožnost cílit na zákazníka personalizovaně, s relevantním obsahem a v pravý čas. Výsledkem je pošramocená zkušenost na straně zákazníka. S tím chceme našim klientům pomoci,“ doplňuje Michal Baranec.

Na český trh vstoupila skupina Mind2FLO letos v únoru – o její vznik se zasadil Jan Galgonek společně s investičními skupinami KKCG Karla Komárka a Rockaway Capital Jakuba Havrlanta. Mind2FLO tvoří dvě majetkově oddělené divize – mediální a technologická. Mediální divizi pod značkou Mindsquared ovládá investiční skupina KKCG. V technologické divizi s názvem Flo má majoritní podíl Rockaway Capital.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

25 let energetických systémů z Brna

Specialista na energetické systémy Schwank oslavil koncem září 2022 své 25. výročí. Brněnská firma, založená jako dvanáctá zahraniční dceřiná společnost stejnojmenné německé mateřské společnosti, se vyprofilovala z …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

O vyšší plat si řekne jen pětina Čechů, nejméně v Evropě

Průzkum
Ani nejvyšší inflace za posledních 30 let nepřiměje české zaměstnance, aby si v práci řekli o přidání. V nejbližších měsících se pouze necelá pětina Čechů chystá říct si o zvýšení platu. To je suverénně nejméně v Evropě a výrazně za světovým průměrem, který činí 35 procent.