MONETA Money Bank nabízí živnostníkům a firmám pronájem platebních terminálů na první tři měsíce zdarma

Pohodlně, za výhodných podmínek a v plném souladu s požadavky na elektronickou evidenci tržeb (EET) mohou živnostníci a malé a střední firmy bez ohledu na velikost nebo výši obratu přijímat platby debetními a kreditními kartami v kamenných provozovnách, přes internet nebo na cestách pomocí nového transakčního řešení MONETA Money Bank pod značkou „MMB Platební služby“.

Po dobu trvání současné akční nabídky lze navíc využívat platební terminály první tři měsíce zdarma, což firmě ušetří souhrnně až 885 Kč za jeden terminál. Novou službu poskytuje banka ve spolupráci se společností EVO Payments International, která patří mezi nejvýznamnější světové poskytovatele platebních řešení. MONETA Money Bank je s milionem klientů čtvrtou největší bankou v zemi a tímto krokem posiluje svoji pozici šampiona živnostníků a malých a středních firem.

„Naše nová nabídka platebních řešení je šitá na míru živnostníkům a firmám. Zprovoznění produktu z portfolia MMB Platební služby je rychlé a jednoduché pro všechny druhy prodejních kanálů. Mezi další výhody patří transparentní ceník dostupný na našich webových stránkách, rychlé vyřízení smlouvy, podrobný přehled o všech transakcích, spolupráce s jinými nástroji pro elektronickou evidenci tržeb nebo non-stop technická podpora v českém jazyce. Spolu s dalšími službami s přidanou hodnotou tak pomáháme našim klientům rozvíjet jejich podnikání,“ řekl Erik Howell, Senior manažer rozvoje produktů MONETA Money Bank.

Pronájem moderních bezkontaktních terminálů si zájemci mohou sjednat na počkání na kterékoliv z více než 200 poboček MONETA Money Bank u bankéře pro živnostníky a malé firmy. Zařízení poté budou nainstalována již od třetího pracovního dne od podpisu smlouvy.

Díky probíhající časově omezené nabídce si klienti k bezkontaktním terminálům také mohou zdarma přidat několik doplňkových služeb, např. výběr hotovosti na podkladně (cashback), příjem více měn (multicurrency) nebo stravenek Sodexo a Ticket Restaurant. Zároveň si klienti mohou sjednat platební bránu.

Poskytované stacionární a mobilní terminály Ingenico se vyznačují odolností a spolehlivostí. Jsou vybaveny barevnou dotykovou obrazovkou pro snadné ovládání, nabízejí vysokou míru personalizace, která umožňuje například uvést na účtence obchodníkovo jméno, logo a osobní sdělení, a do datové sítě je možné je připojit pomocí pevného internetu, wi-fi, bluetooth či GPRS.

Další informace jsou k dispozici také na stránkách www.monetaplatebnisluzby.cz.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

E-shopy se odrazily ode dna, lidé už se nebojí ani neověřených prodejců

Průzkum
Po dvou letech propadu se tuzemským internetovým obchodům opět zvyšují tržby. Jak Finančním a ekonomickým informacím (FAEI.cz) sdělila společnost Heureka Group, v prvním letošním čtvrtletí se potvrdil pozitivní trend z konce loňského roku, oblast e-commerce tak meziročně vzrostla o čtyři procenta. Podle Asociace pro elektronickou komerci se lidé nebojí ani neověřených e-shopů.