Novým šéfem marketingu a inovací Edenredu je Vladimír Rejlek

Novým ředitelem marketingu a inovací společnosti Edenred se stal Vladimír Rejlek (43 let). Má za sebou bohaté, téměř dvacetileté zkušenosti ze světa digitálního marketingu.
Novým šéfem marketingu a inovací Edenredu je Vladimír Rejlek. Foto: Edenred

Vladimír Rejlek založil agenturu Publicis Modem, která byla digitální částí komunikační skupiny Publicis Groupe. Následně byl šéfem digitální komunikace v další mezinárodní agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty, jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, Komerční banka a další.

Na straně zadavatelů kampaní se pohybuje Vladimír Rejlek poslední tři roky, před svým příchodem do Edenredu řídil digitální marketing a transformaci cestovní kanceláře Blue Style. Do Edenredu Vladimír Rejlek nastupuje na pozici, která se uvolnila po loňském odchodu Jakuba Ryby.

Vladimír Rejlek vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy. Ve volném čase se věnuje především své devítileté dceři. Je filmovým a hudebním fandou, rád čte a sportuje – hraje fotbal a tenis, věnuje se také běhu.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Mall Group nově povede Jakub Střeštík

Do čela Mallu se posouvá zkušený manažer Jakub Střeštík. Pozice Managing Director se ujímá ze své role Chief Commercial Officer, kterou zastává poslední dva roky. Dosavadní CEO Mall Group Jan Hanuš se rozhodl ve své …

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

O dovolenou aspoň pět týdnů ročně žádá stále více zaměstnanců

Analýza
I když nejpopulárnějšími zaměstnaneckými benefity zůstávají finanční bonusy či prémie, stále větší oblibu si mezi Čechy získává dovolená pět týdnů i více. Napříč obory ji chce již více než 90 procent pracovníků. Vyplývá to z nového průzkumu personální agentury Grafton Recruitment, který má redakce FAEI.cz k dispozici.