Obliba Ageo.cz roste, může za to kvalita, nízké ceny, pravidelné soutěže a spokojený zákazník

Ageo.cz, jeden z největších online obchodů zaměřených na prodej drogerie, kosmetiky a domácích potřeb, zaznamenalo v druhém kvartálu roku 2018 nárůst prodeje o 20 %. Jedním z nástrojů, které za stále vzrůstajícím úspěchem e-shopu stojí, jsou soutěže těšící se mimořádné oblibě mezi zákazníky.

O úspěchu Ageo.cz poté nesvědčí jen vzrůstající tržby, ale také reakce zákazníků, kteří jej hodnotí 99 % spokojenosti na portále Heureka.cz. „V Ageo.cz si přejeme, aby nákup dělal lidem radost a aby se k nám rádi vraceli. Snažíme se proto, aby naše ceny byly co nejnižší, a zákazník si tak mohl oblíbený výrobek pořídit co možná nejvýhodněji. Díky tomu, že spolupracujeme přímo s výrobci, můžeme zákazníkům zaručit originální výrobky a stejnou kvalitu drogerie a kosmetiky jako v sousedním Německu. Navíc za ceny až o více než polovinu nižší než v kamenné prodejně. Díky unikátním nástrojům na sledování trhu s drogerií jsme navíc schopni ihned reagovat na změnu cen u konkurence,“ uvádí Michaela Pražáková, CEO společnosti Ageo.cz.

Nízké ceny však nejsou jediným nástrojem, na který Ageo.cz vsází při budování přízně u svých zákazníků. „Snažíme se, aby u nás každý nově příchozí i stávající zákazník dostal vždy něco navíc. Hned s prvním nákupem se každý registrovaný zákazník automaticky zapojí do věrnostního programu, ve které mu dáme až 5 % ceny nákupu zpět. Každý měsíc také pořádáme soutěže, ve kterých zákazníky odměňujeme za nákup v našem e-shopu. Stačí, aby si objednali zboží předem určených značek a automaticky putují do slosování o hodnotné ceny. Jen za tento rok jsme rozdali výhry za bezmála půl milionu korun. Mezi ty nejhodnotnější ceny patřily například 3 poukazy na dovolenou u moře v hodnotě 45.000 Kč, iPhone X nebo pračka a myčka značky Bosch. A právě teď probíhá soutěž o poukázky na nákup v IKEA za 40.000 Kč,“ říká Pražáková.

Kromě soutěží pořádá Ageo.cz také řadu dalších akcí, ve kterých mohou zákazníci obdržet produkty zdarma. „Jako poděkování za důvěru v náš e-shop přikládáme zákazníkům ke každé objednávce malý dárek, zrovna teď je to například opalovací krém Astrid. Současně probíhají také další akce, ve kterých odměňujeme za nákup vybraného zboží. Pro odběratele newsletteru navíc každý měsíc chystáme nový promo kód na slevu nebo dopravu zdarma,” dodává Pražáková.

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Jak ušetřit ještě předtím, než vyrazíte na nákupy

Na internetu se zrodilo jedno užitečné místo, díky němuž výrazně ušetříte ještě dříve, než se vydáte nakupovat. Svůj nákup zde totiž rychle a snadno naplánujete podle nejvýhodnějších cen. Stačí aktivně využívat …

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …

Část domácností se řítí do finanční propasti

Hospodaření některých českých domácností je dlouhodobě jen těžko udržitelné. Ačkoli se majetková a finanční situace za poslední dvě dekády celkově zvedla, je tu i jeden hodně rizikový faktor: v porovnání s výší mezd …

Letos maximálně 362 mrtvých na silnicích? Nereálné

Analýza
Podle dlouhodobé Národní strategie bezpečnosti silničního provozu by letos na českých silnicích mělo zemřít maximálně 362 lidí a těžce zraněných by mělo být 2 222 osob. Tento cíl není příliš reálný. I vzhledem k počtu usmrcených a těžce zraněných v uplynulém roce.

Partneři Portálu

NOOL
Rolovat nahoru