Obliba Ageo.cz roste, může za to kvalita, nízké ceny, pravidelné soutěže a spokojený zákazník

Ageo.cz, jeden z největších online obchodů zaměřených na prodej drogerie, kosmetiky a domácích potřeb, zaznamenalo v druhém kvartálu roku 2018 nárůst prodeje o 20 %. Jedním z nástrojů, které za stále vzrůstajícím úspěchem e-shopu stojí, jsou soutěže těšící se mimořádné oblibě mezi zákazníky.

O úspěchu Ageo.cz poté nesvědčí jen vzrůstající tržby, ale také reakce zákazníků, kteří jej hodnotí 99 % spokojenosti na portále Heureka.cz. „V Ageo.cz si přejeme, aby nákup dělal lidem radost a aby se k nám rádi vraceli. Snažíme se proto, aby naše ceny byly co nejnižší, a zákazník si tak mohl oblíbený výrobek pořídit co možná nejvýhodněji. Díky tomu, že spolupracujeme přímo s výrobci, můžeme zákazníkům zaručit originální výrobky a stejnou kvalitu drogerie a kosmetiky jako v sousedním Německu. Navíc za ceny až o více než polovinu nižší než v kamenné prodejně. Díky unikátním nástrojům na sledování trhu s drogerií jsme navíc schopni ihned reagovat na změnu cen u konkurence,“ uvádí Michaela Pražáková, CEO společnosti Ageo.cz.

Nízké ceny však nejsou jediným nástrojem, na který Ageo.cz vsází při budování přízně u svých zákazníků. „Snažíme se, aby u nás každý nově příchozí i stávající zákazník dostal vždy něco navíc. Hned s prvním nákupem se každý registrovaný zákazník automaticky zapojí do věrnostního programu, ve které mu dáme až 5 % ceny nákupu zpět. Každý měsíc také pořádáme soutěže, ve kterých zákazníky odměňujeme za nákup v našem e-shopu. Stačí, aby si objednali zboží předem určených značek a automaticky putují do slosování o hodnotné ceny. Jen za tento rok jsme rozdali výhry za bezmála půl milionu korun. Mezi ty nejhodnotnější ceny patřily například 3 poukazy na dovolenou u moře v hodnotě 45.000 Kč, iPhone X nebo pračka a myčka značky Bosch. A právě teď probíhá soutěž o poukázky na nákup v IKEA za 40.000 Kč,“ říká Pražáková.

Kromě soutěží pořádá Ageo.cz také řadu dalších akcí, ve kterých mohou zákazníci obdržet produkty zdarma. „Jako poděkování za důvěru v náš e-shop přikládáme zákazníkům ke každé objednávce malý dárek, zrovna teď je to například opalovací krém Astrid. Současně probíhají také další akce, ve kterých odměňujeme za nákup vybraného zboží. Pro odběratele newsletteru navíc každý měsíc chystáme nový promo kód na slevu nebo dopravu zdarma,” dodává Pražáková.

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Stravenkové karty chce přes polovinu lidí, počet uživatelů roste

Popularita elektronických stravenek v Česku prudce roste. Zatímco před třemi lety podle průzkumů společnosti Mastercard usilovalo o stravenkovou kartu pouze pět procent lidí, nyní by ji namísto papírových stravenek chtělo plných 58 procent Čechů. Výrazně přitom roste i počet reálných uživatelů karet. Jen jejich …

Češi investují do nákupu ojetin na splátky stále vyšší částky

Čeští řidiči využívají příznivé ekonomické situace, rostoucích platů a také širokých možností financování k pořízení lepšího automobilu, než jaký by si pořídili ještě před několika lety. Za pět let vzrostla průměrná cena ojetého vozu financovaného z úvěru téměř o polovinu, a to na 260 tisíc korun. Zvýšila se také …

Infolinka ČSOB umí nově komunikovat i s neslyšícími

Infolinka ČSOB umí nově komunikovat i s osobami, které trpí vadami sluchu. Neslyšící nebo nedoslýchaví klienti mohou využít telefonický kontakt podporovaný online simultánním přepisem. Ten odstraňuje komunikační bariéru mezi klientem a operátorem linky, je časově vysoce efektivní a zajišťuje klientovi rovnoprávný …

Nejčtenější

Část domácností se řítí do finanční propasti

Hospodaření některých českých domácností je dlouhodobě jen těžko udržitelné. Ačkoli se majetková a finanční situace za poslední dvě dekády celkově zvedla, je tu i jeden hodně rizikový faktor: v porovnání s výší mezd …

Pronajala si chalupu. A s ní i nevraživého souseda

Pronajmout si chalupu na dovolenou je běžná věc. Člověk čeká, že když zaplatí deset patnáct tisíc za měsíc, a v sezóně na žádaném místě za týden třeba i dvojnásobek, tak vše bude v pohodě. Jenže v takové chaloupce …

Pálenka z garáže je svátost, ale ilegální

Česko doslova přetéká ovocem. Zahrádkáři se radují, že bude hodně pálenky. A někteří si ji dělají doma ve sklepě nebo v garáži. Bývá to svátost a chlouba, ale kromě potenciálních zdravotních rizik jde především o …
Rolovat nahoru