Rohlik.cz při reklamaci svým zákazníkům věří. Náhradní zboží dopraví co nejdříve!

Změnit nakupovací návyky v České republice. I to je jedna z vizí Rohlíku, největšího domácího online prodejce potravin. Proto si dal za cíl vyřídit každou jednotlivou reklamaci kladně ještě v tentýž den. Zákazníky nekontrolujeme a věříme jim, že je jejich stížnost oprávněná. Máme s tím skvělou zkušenost a hodláme v tom i nadále pokračovat,“ potvrdil Tomáš Čupr, zakladatel společnosti Rohlik.cz.

V České republice celkem dvě třetiny lidí, které někdy nakoupily na internetu, mají zkušenosti s reklamací. U zhruba čtyř případů z deseti mají zákazníci k postupu prodejce výhrady. Vyplývá to z nejnovějšího průzkumu společnosti ACOMWARE. Nejčastějším problémem je delší čekání na vrácení peněz, odmítnutí vrácení zboží nebo odmítnutí proplacení nákladů.

U Rohlik.cz proces reklamací komplikovaný není. Největší internetový supermarket je telefonicky řeší se zákazníkem ihned, po e-mailu ještě v tentýž den. Pokud někdo napíše, průměrná doba odpovědi Rohlíku je kolem dvou hodin. „Když náš zákazník zavolá, že mu kurýr přivezl například trochu poškozené ovoce nebo něco jiného, tak dovezeme co nejdříve nový nákup. Přitom nechceme od zákazníků žádnou dokumentaci, například fotografie. Máme k nim důvěru,“ vysvětluje Pavla Veselá, manažer zákaznické péče na Rohlik.cz. „Pokud nám zákazník napíše e-mail po 11. hodině večer, kdy je naše zákaznická linka mimo provoz, odepíšeme mu hned ráno.“

Nejčastěji se výhrady v objednaném nákupu týkají právě potlučení ovoce a zeleniny, které se může přihodit při převozu. I proto se Rohlik.cz na mechanické poškození zaměřuje a od listopadu kurýři v přepravě používají odlišné tašky s nápisem „ovoce a zelenina“ pro šetrnější zacházení. „Spokojenost zákazníků je pro nás klíčovým hnacím motorem. Jsme navíc velice rádi, že nám počet reklamací klesá a že našim zákazníkům poskytujeme kvalitní službu, na kterou se mohou spolehnout,“ prohlásil Tomáš Čupr.

Důležitou součástí Rohlíku je také dobře fungující infolinka, kde zákazníci nemusí čekat dlouho ve frontě. Nejčastější čekací doba na spojení s operátorem je 45 vteřin.

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Nejčtenější

Část domácností se řítí do finanční propasti

Hospodaření některých českých domácností je dlouhodobě jen těžko udržitelné. Ačkoli se majetková a finanční situace za poslední dvě dekády celkově zvedla, je tu i jeden hodně rizikový faktor: v porovnání s výší mezd …

Pronajala si chalupu. A s ní i nevraživého souseda

Pronajmout si chalupu na dovolenou je běžná věc. Člověk čeká, že když zaplatí deset patnáct tisíc za měsíc, a v sezóně na žádaném místě za týden třeba i dvojnásobek, tak vše bude v pohodě. Jenže v takové chaloupce …

Pálenka z garáže je svátost, ale ilegální

Česko doslova přetéká ovocem. Zahrádkáři se radují, že bude hodně pálenky. A někteří si ji dělají doma ve sklepě nebo v garáži. Bývá to svátost a chlouba, ale kromě potenciálních zdravotních rizik jde především o …
Rolovat nahoru