Rohlik.cz při reklamaci svým zákazníkům věří. Náhradní zboží dopraví co nejdříve!

Změnit nakupovací návyky v České republice. I to je jedna z vizí Rohlíku, největšího domácího online prodejce potravin. Proto si dal za cíl vyřídit každou jednotlivou reklamaci kladně ještě v tentýž den. Zákazníky nekontrolujeme a věříme jim, že je jejich stížnost oprávněná. Máme s tím skvělou zkušenost a hodláme v tom i nadále pokračovat,“ potvrdil Tomáš Čupr, zakladatel společnosti Rohlik.cz.

V České republice celkem dvě třetiny lidí, které někdy nakoupily na internetu, mají zkušenosti s reklamací. U zhruba čtyř případů z deseti mají zákazníci k postupu prodejce výhrady. Vyplývá to z nejnovějšího průzkumu společnosti ACOMWARE. Nejčastějším problémem je delší čekání na vrácení peněz, odmítnutí vrácení zboží nebo odmítnutí proplacení nákladů.

U Rohlik.cz proces reklamací komplikovaný není. Největší internetový supermarket je telefonicky řeší se zákazníkem ihned, po e-mailu ještě v tentýž den. Pokud někdo napíše, průměrná doba odpovědi Rohlíku je kolem dvou hodin. „Když náš zákazník zavolá, že mu kurýr přivezl například trochu poškozené ovoce nebo něco jiného, tak dovezeme co nejdříve nový nákup. Přitom nechceme od zákazníků žádnou dokumentaci, například fotografie. Máme k nim důvěru,“ vysvětluje Pavla Veselá, manažer zákaznické péče na Rohlik.cz. „Pokud nám zákazník napíše e-mail po 11. hodině večer, kdy je naše zákaznická linka mimo provoz, odepíšeme mu hned ráno.“

Nejčastěji se výhrady v objednaném nákupu týkají právě potlučení ovoce a zeleniny, které se může přihodit při převozu. I proto se Rohlik.cz na mechanické poškození zaměřuje a od listopadu kurýři v přepravě používají odlišné tašky s nápisem „ovoce a zelenina“ pro šetrnější zacházení. „Spokojenost zákazníků je pro nás klíčovým hnacím motorem. Jsme navíc velice rádi, že nám počet reklamací klesá a že našim zákazníkům poskytujeme kvalitní službu, na kterou se mohou spolehnout,“ prohlásil Tomáš Čupr.

Důležitou součástí Rohlíku je také dobře fungující infolinka, kde zákazníci nemusí čekat dlouho ve frontě. Nejčastější čekací doba na spojení s operátorem je 45 vteřin.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

E-shopy se odrazily ode dna, lidé už se nebojí ani neověřených prodejců

Průzkum
Po dvou letech propadu se tuzemským internetovým obchodům opět zvyšují tržby. Jak Finančním a ekonomickým informacím (FAEI.cz) sdělila společnost Heureka Group, v prvním letošním čtvrtletí se potvrdil pozitivní trend z konce loňského roku, oblast e-commerce tak meziročně vzrostla o čtyři procenta. Podle Asociace pro elektronickou komerci se lidé nebojí ani neověřených e-shopů.