Rohlik.cz při reklamaci svým zákazníkům věří. Náhradní zboží dopraví co nejdříve!

Změnit nakupovací návyky v České republice. I to je jedna z vizí Rohlíku, největšího domácího online prodejce potravin. Proto si dal za cíl vyřídit každou jednotlivou reklamaci kladně ještě v tentýž den. Zákazníky nekontrolujeme a věříme jim, že je jejich stížnost oprávněná. Máme s tím skvělou zkušenost a hodláme v tom i nadále pokračovat,“ potvrdil Tomáš Čupr, zakladatel společnosti Rohlik.cz.

V České republice celkem dvě třetiny lidí, které někdy nakoupily na internetu, mají zkušenosti s reklamací. U zhruba čtyř případů z deseti mají zákazníci k postupu prodejce výhrady. Vyplývá to z nejnovějšího průzkumu společnosti ACOMWARE. Nejčastějším problémem je delší čekání na vrácení peněz, odmítnutí vrácení zboží nebo odmítnutí proplacení nákladů.

U Rohlik.cz proces reklamací komplikovaný není. Největší internetový supermarket je telefonicky řeší se zákazníkem ihned, po e-mailu ještě v tentýž den. Pokud někdo napíše, průměrná doba odpovědi Rohlíku je kolem dvou hodin. „Když náš zákazník zavolá, že mu kurýr přivezl například trochu poškozené ovoce nebo něco jiného, tak dovezeme co nejdříve nový nákup. Přitom nechceme od zákazníků žádnou dokumentaci, například fotografie. Máme k nim důvěru,“ vysvětluje Pavla Veselá, manažer zákaznické péče na Rohlik.cz. „Pokud nám zákazník napíše e-mail po 11. hodině večer, kdy je naše zákaznická linka mimo provoz, odepíšeme mu hned ráno.“

Nejčastěji se výhrady v objednaném nákupu týkají právě potlučení ovoce a zeleniny, které se může přihodit při převozu. I proto se Rohlik.cz na mechanické poškození zaměřuje a od listopadu kurýři v přepravě používají odlišné tašky s nápisem „ovoce a zelenina“ pro šetrnější zacházení. „Spokojenost zákazníků je pro nás klíčovým hnacím motorem. Jsme navíc velice rádi, že nám počet reklamací klesá a že našim zákazníkům poskytujeme kvalitní službu, na kterou se mohou spolehnout,“ prohlásil Tomáš Čupr.

Důležitou součástí Rohlíku je také dobře fungující infolinka, kde zákazníci nemusí čekat dlouho ve frontě. Nejčastější čekací doba na spojení s operátorem je 45 vteřin.

×

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Nocleh jako v pohádce

Už jste někdy nocovali ve vysokohorské chatě, která dřív sloužila jako místo, kde se schovává krmivo pro kravičky?

Jak zlikvidovat společnost bez stresů a právně správně

Potřebujete ukončit své podnikání, které již nefunguje, a chcete, aby vše bylo po právní a obchodní stránce v pořádku? V mnoha případech vám totiž povrchní znalost účetních, právních a daňových úkonů nestačí a je …

Znáte všechny výhody a nevýhody hypotéky?

Vlastní bydlení je snem každého a téměř každý Čech si jej chce splnit. Bohužel si jen málokdo může dovolit koupit vysněnou nemovitost za své. Domov je základní potřebou každého z nás, a proto není vhodné odkládat …

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB
Rolovat nahoru