O expresní objednávky je čím dál větší zájem. Zákazníci na Rohlíku v rámci této služby nakupují zejména menší počet potravin nebo suroviny pro přípravu oběda či večeře. „Obvykle něco zapomněli a už se jim nechce jít do kamenné prodejny. Velice ocení, když jim vše přivezeme co nejdříve. Jde také o skvělé řešení pro nákupy léků, které dodáváme ve spolupráci s BENU Lékárnou,“ dodal Rostislav Brzobohatý. Rohlik.cz během dne vyřídí více než 100 expresních objednávek a jejich počet se bude dál zvyšovat. Také proto se internetový supermarket rozhodl jejich dopravu zrychlit.
Nově Rohlik.cz zcela oddělil vyřizování expresních zakázek od standardních. „Od listopadu mají expresní zakázky vlastní plánovaní tras a vyhradili jsme na ně speciální kurýry. Výsledky se dostavily velice rychle,“ uvedl Martin Dítě, ředitel strategických projektů z Rohlik.cz. Například 6. listopadu dorazil nákup zákazníkovi v Brně přesně za 20 minut, což je dosavadní interní rekord. „Rychleji jsme nákup nikdy nedoručili. V Praze jsme byli nejdříve u dveří objednavatele za 25 minut. Rád bych, abychom se pod třicet minut dostávali pravidelně. Myslím, že to určitě možné je,“ doplnil Martin Dítě.
Drtivou většinu logistických systémů si Rohlik.cz vyvinul samostatně. Jde například o automatizovaný sklad. Na některých pak pracuje s předními dodavateli, jako je například systém, který plánuje veškeré trasy kurýrů. „Už teď dovážíme nákupy dříve než za dvě hodiny, v průměru tak za hodinu a půl od objednání. Během Vánoc se zaměříme na to, abychom vyřídili co nejvíce nákupů,“ prohlásil Martin Dítě z Rohlik.cz.