Rohliku.cz roste mezi zákazníky počet seniorů. Od loňského roku se jejich počet zdvojnásobil!

Na největším online obchodu s potravinami v České republice čím dál více nakupují lidi v důchodovém věku. Za poslední rok se jejich počet zdvojnásobil. Nejčastěji k tomu využívají internet nebo si objednají nákup pomocí asistentky po telefonu. „Většinou se jedná o seniory, kteří se nechtějí tahat s taškami z obchodů. Náš kurýr jim nákup odnese až domů, což už se naučilo využívat mnoho důchodců pravidelně,“ prohlásil Tomáš Čupr, zakladatel společnosti Rohlik.cz.

V loňském roce nakupovalo na Rohliku.cz za třetí čtvrtletí v průměru přes 700 lidí starších více než 65 let. Za letošní kvartál to už bylo skoro 1 800 seniorů. Zajímavostí je, že k tomu nejčastěji využívají internet ve stolním počítači. „To je jasný důkaz toho, že čeští senioři nemají potíže s moderní technikou. Mnozí z nich mají na našich stránkách svůj účet a dokáží si u nás v pohodě objednat své oblíbené produkty. Těší nás, že jejich počet roste. Očekáváme, že koncem roku budeme mít ke třem tisícům pravidelně nakupujících seniorů u nás,“ doplnil Tomáš Čupr.

Další variantou objednání potravin je přes telefon. Senioři se dovolají na zákaznickou podporu, kde jsou následně přesměrovány na asistentku. Nejčastější čekací doba na spojení s operátorem je u Rohliku.cz cca 45 vteřin. Nákup po telefonu trvá v průměru deset až patnáct minut. „K dispozici je asistentka, která zná téměř všechny volající ze starších zákazníků. Občas s nimi rozebírají například recepty na jídlo, nebo co plánují zrovna v ten den uvařit. Tím, že je s nimi často v kontaktu, tak zná jejich životní příběhy,“ doplňuje Pavla Veselá, manažerka zákaznické péče.

Obvykle senioři na Rohliku.cz objednávají během dopoledních hodin. Zájem je o dia produkty, mléčné potraviny, pečivo a především o větší množství balených vod. Oblíbené jsou také polévkové směsi. Během letních měsíců kurýři jezdili často také do chatových oblastí. Průměrný nákup u seniorů je kolem 550 korun. „Vždycky doporučujeme, aby měli nákup připravený dopředu třeba na lístku. Samozřejmě s alternativami telefonicky poradíme,“ doplnila Pavla Veselá, podle které senioři velice pozitivně reagují na newslettery se slevovými akcemi. „Často kvůli tomu kontaktují naší zákaznickou linku. Velký zájem je také o farmářské produkty.“

Pro registrované důchodce nebo držitele ZTP otevřel Rohlik.cz klub plný výhod. Jednou z nich je doprava zdarma.

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Nejčtenější

Část domácností se řítí do finanční propasti

Hospodaření některých českých domácností je dlouhodobě jen těžko udržitelné. Ačkoli se majetková a finanční situace za poslední dvě dekády celkově zvedla, je tu i jeden hodně rizikový faktor: v porovnání s výší mezd …

Pronajala si chalupu. A s ní i nevraživého souseda

Pronajmout si chalupu na dovolenou je běžná věc. Člověk čeká, že když zaplatí deset patnáct tisíc za měsíc, a v sezóně na žádaném místě za týden třeba i dvojnásobek, tak vše bude v pohodě. Jenže v takové chaloupce …

Pálenka z garáže je svátost, ale ilegální

Česko doslova přetéká ovocem. Zahrádkáři se radují, že bude hodně pálenky. A někteří si ji dělají doma ve sklepě nebo v garáži. Bývá to svátost a chlouba, ale kromě potenciálních zdravotních rizik jde především o …

Tanec a hudba: Medicína, která lidem vrací radost do života

Rozhovor
Od malička rád bavil lidi. Využil taneční průpravu a s pomocí gerontologů, lékařů a odborníků na péči a aktivizaci seniorů i zdravotně postižených vytvořil metodu EXDASE. Dnes díky ní pomáhá seniorům, lidem s demencí, ale i vozíčkářům. Za svoji metodu, která lidem vrací radost ze života, dostal Petr Veleta letos Cenu za mimořádný přínos v oboru gerontologie.
Rolovat nahoru