S Virtooal.com – virtuálním zrcadlem získává online nakupování poslední výhodu kamenných obchodů

Nakupování je velmi oblíbeným, ale také časově náročným koníčkem mnoha lidí. Z důvodu zachování pohodlí a časové úspory se tak nákupy ve velkém přesouvají do online prostředí. To však dlouhou dobu nenabízelo některé výhody, zejména v oblasti kosmetiky, šperků či oblečení, a to možnost si produkt vyzkoušet. Virtooal.com proto přišel na trh se službou, která nabízí e-shopům instalaci pluginu tzv. magic mirror, díky kterému si zákazníci mohou produkty vyzkoušet s vlastní fotografií.

Virtooal.com vznikl již v roce 2008 jako vedlejší projekt u e-shopu s vlasovými příčesky, parukami a barevnými čočkami Happyhair.cz. Důvodem byla potřeba zákazníkům lépe představit nabízené produkty. V roce 2017 do projektu vstoupil jako investor Vít Endler, bývalý generální manažer Mall.cz, a stal se jeho spoluvlastníkem. Nyní tak stojí za projektem spolu s původními zakladateli podnikatelem a obchodníkem Ondřejem Baginem a IT developerem Peterem Soosem. Během posledního roku se do Virtooal.com připojili další investoři, a tak má projekt možnost se posouvat dál.

Virtuální zrcadlo využívají e-shopy na celém světě

Aktuálně má Virtooal.com zhruba přes 50 klientů, kteří jsou rozmístění na 5 světových kontinentech včetně Afriky. Cílem je do konce roku navýšit počet na 80 klientů a v dalším roce toto číslo zdesetinásobit, tedy se na konci roku 2019 dostat na počet 800 klientů. Tou dobou by také projekt měl být dle plánu v černých číslech.

Klienti jsou různí, ale jedná se zejména o online prodej brýlí, kosmetiky a šperků v menších a středních e-shopech, což je ale samozřejmě určeno vždy podle velikosti daného trhu. Střední e-shop z České republiky je totiž něco zcela jiného než střední e-shop z USA. Příkladem může být například e-shop s brýlemi Zeelool.com, kde za první měsíc fungování pluginu virtuální zrcadlo využilo 400 000 uživatelů. Interakce s pluginem se tak stává novou metrikou, podle které se pak další funkčnost pluginu může dále zlepšovat tak, aby přinášel klientovi co největší užitek.

Ve virtuálních zrcadlech je budoucnost

Celý trh e-commerce se vyvíjí čím dál rychleji a o podobných službách se začíná víc mluvit díky technologickým možnostem. Záměrem je, aby byl Virtooal.com do budoucna co nejjednodušeji nasaditelný v jakémkoliv e-shopu. Instalace by měla probíhat bez nutnosti znalosti kódu během půl dne.

„Zhruba před 5-6 lety zde byl málokdo, kdo by znal chatboty a dnes je využívá téměř každý větší e-shop. Věříme, že podobný potenciál má také virtuální zrcadlo, a tak se brzy stane standardem, běžnou součástí každého e-shopu,“ popisuje Vít Endler, investor a spolumajitel Virtooal.com.

Vyšší konverze a nižší vratkovost

Samotným zákazníkům přináší virtuální zrcadlo spoustu nových možností. Mohou si vyzkoušet produkty z pohodlí domova a libovolně je kombinovat. V současnosti jde zejména o brýle, kosmetiku, čočky a šperky, do budoucna bude možné si díky pluginu vyzkoušet i módu. E-shopy si tak tvoří lepší vztahy se svými zákazníky, zvyšují konverze a v neposlední řadě si snižují množství vráceného zboží.

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …

Do důchodu v 65 letech. Nebo bude všechno jinak?

Čím jsme starší, tím více vyhlížíme magickou hranici 65 let, kdy budeme moci začít čerpat starobní důchod. Finanční prostředky, které jsme každý měsíc či jednou za rok platili státu, se nám konečně začnou vracet a …

Partneři Portálu

NOOL
Rolovat nahoru