ŠKODA AUTO Česká republika má nového vedoucího marketingu, stává se jím Libor Šedivák

Na místo vedoucího marketingu ŠKODA AUTO Česká republika nastupuje Libor Šedivák. Zkušený manažer má mnohaletou praxi z různých marketingových pozic v oblasti automotive, posledních deset let působil v oddělení mezinárodního marketingu automobilky ŠKODA. Jeho úkolem bude plánování marketingových a sponzoringových aktivit s cílem dále posílit postavení značky ŠKODA jako lídra tuzemského trhu.
Na místo vedoucího marketingu Škoda Auto Česká republika nastupuje Libor Šedivák. Foto: Škoda Auto

Libor Šedivák vystudoval Stetson University na Floridě, kterou ukončil titulem v oboru International Business. Od roku 2002 působil v různých mediálních agenturách, kde měl na starosti mimo jiné klienty z oblasti automotive. V roce 2011 nastoupil do oddělení globálního marketingu automobilky ŠKODA, od roku 2016 zde vedl produktovou strategii a komunikaci včetně digitálních a inovačních médií. Od 1. října přebírá zodpovědnost za řízení marketingového týmu ŠKODA AUTO Česká republika.

„Libor Šedivák působí v marketingu automobilky ŠKODA 10 let a za tu dobu získal spoustu neocenitelných zkušeností. Jsem proto přesvědčen, že právě on je tou správnou osobou, která přispěje k dalšímu rozvoji marketingových aktivit značky ŠKODA na českém trhu a posune je žádoucím směrem,“ vítá vedoucí obchodní organizace ŠKODA AUTO Česká republika Jiří Maláček nového kolegu. „Chci při této příležitosti popřát Liboru Šedivákovi dostatek sil při zvládání náročných úkolů, které ho v této pro automobilový průmysl složité době čekají, a těším se na spolupráci s ním,“ dodává Jiří Maláček.

Nový vedoucí marketingu si uvědomuje náročnost výzvy, která před ním stojí. „Jsem rád, že se mohu podílet na marketingových aktivitách dlouholeté jedničky českého automobilového trhu. Vážím si důvěry, kterou jsem získal, jakkoliv vnímám, že to nebude jednoduchá mise. Celá oblast automotive se rychle a docela radikálně mění, s tím samozřejmě souvisí potřeba implementace nových metod marketingové komunikace. Budu se snažit svým dílem přispět k tomu, aby značka ŠKODA dále posilovala své postavení. V tomto úsilí se mohu spoléhat na motivovaný tým marketingových profesionálů, kterým ŠKODA AUTO Česká republika disponuje,“ říká Libor Šedivák.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Kolo stojí desetitisíce. Tak proč ho nemáte pojištěné?

Poradna
První jarní paprsky každoročně vylákají ven i ty, kdo se za sportovce zrovna nepovažují. Ať už na kole trháte rekordy, nebo jste spíše kochací typy, měli byste si být vědomi, že kolo není spojeno jen s příjemnými zážitky, ale také celou řadou rizik. Na většinu z nich myslí pojištění.