Společnost GSK spouští světově unikátní program péče o zdraví zaměstnanců a jejich rodin

Od začátku března mohou zaměstnanci české pobočky farmaceutické společnosti GSK využívat zcela bezplatně vybrané preventivní služby z oblasti zdravotní péče v rámci nově spuštěného programu Partnership for Prevention. Spolu s nimi získávají tuto příležitost i jejich rodinní příslušníci. GSK se tak stala první nadnárodní firmou, která takto významný benefit nabízí jak svým zaměstnancům, tak i jejich rodinám.

GSK globálně zařazuje mezi benefity pro své zaměstnance a jejich blízké příbuzné unikátní program Partnership for Prevention neboli P4P. Ten umožňuje celým rodinám zcela bezplatný přístup k více než dvaceti typům očkování pro děti i dospělé, k detailním preventivním prohlídkám, které nejsou hrazeny ze zdravotního pojištění, včetně vyšetření digitálním dermatoskopem nebo k prevenci HIV. Zaměstnancům a jejich blízkým bude k dispozici i pomoc s odvykáním při závislosti na cigaretách. Programu mohou využívat také ženy na mateřské a rodičovské dovolené.

Čeští zaměstnanci společnosti GSK mohou využívat výhod tohoto programu již od začátku března letošního roku. Program P4P je v ČR realizovaný ve spolupráci s poliklinikami AGEL společnosti Dopravní zdravotnictví, která zaměstnancům GSK a jejich blízkým poskytne vyšetření a léčbu ve vybraných oblastech preventivní zdravotní péče. V rámci kooperace s očkovacími centry společnosti Avenier, členem skupiny AGEL, bude možné využít vybraného bezplatného očkování pro celou rodinu. Dle Pavly Bučilové, HR Country Managerky GSK pro Českou republiku stála u zrodu projektu snaha co nejvíce zpřístupnit kvalitní zdravotní péči zaměstnancům firmy. „Důvodem k zavedení tohoto benefitu je prostý fakt, že člověk tráví v zaměstnání více času než kdekoliv jinde. Toto si vedení GSK dobře uvědomuje, a chce proto podpořit své pracovníky i jejich rodiny v posílení zdravého životního stylu, který jde ruku v ruce s dlouholetým, plnohodnotným a spokojeným životem,“ říká personální ředitelka GSK Pavla Bučilová a dodává:  „Prioritou pro nás je, aby naši zaměstnanci porozuměli svému zdraví a dokázali se o něj i starat. Využívání programu P4P je ale samozřejmě zcela dobrovolné a důvěrné. Díky tomuto projektu jsme schopni našim zaměstnancům významně snížit náklady vynaložené na zdravotní péči. Zpětná vazba od našich lidí je vynikající. Zaměstnanci si tento program velmi pochvalují a je o něj velký zájem.“

Unikátní program P4P de facto zhmotňuje misi celé společnosti GSK. „Naším posláním je pomáhat lidem být aktivnější, cítit se lépe a žít déle. Přesně to také děláme. Tento projekt zcela bourá hranice toho, jak může firma pečovat o zdraví a blaho svých zaměstnanců a jejich rodin,“ říká o nově spuštěném programu Communication Manager GSK Jakub Hofmann. „Program mohou neomezeně využívat nejen zaměstnanci, ale také jejich partnerky, partneři, manželky, manželé, děti a rodiče. Ve světě jde o unikátní projekt, který potvrzuje, že nám záleží nejen na pacientech a našich zákaznících, ale také na vlastních lidech a jejich rodinách. Zavedení programu P4P je jedna z mnoha aktivit, které naplňují odpovědné chování společnosti GSK. Také díky tomu jsme v roce 2017 získali zlatý certifikát pro Top odpovědnou firmu a umístili se na 2. místě v soutěži Zaměstnavatel roku. Věříme, že spuštění P4P naší pozici ještě více posílí,“ dodává na závěr Jakub Hofmann.

Projekt se vztahuje na všechny zaměstnance GSK, napříč celým světem. Ačkoliv je tento program globální, každý ze zaměstnanců ho může využít dle svých potřeb. Pro P4P byly zvoleny takové služby, které mají svou hodnotu především v oblasti prevence a diagnostiky. V neposlední řadě také odpovídají doporučením Světové zdravotnické organizace. Cílem GSK je zavést program P4P do konce letošního roku ve všech 150 zemích, kde firma působí.

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Firmy dokáží generovat nové nápady, ale nedokáží je uvádět do praxe

Studie Cass Business School a společnosti VMware odhaluje problémy, se kterými se podniky potýkají při realizaci inovací. Neschopnost přetavovat nápady v nové produkty, služby a strategie potřebnou rychlostí vystavuje firmy riziku selhání. Vyplývá to z nové studie, kterou zpracovala ekonomická škola Cass Business …

Světové ekonomické fórum ocenilo továrnu Rakona jako výrobní podnik budoucnosti

Na základě roční studie zkoumající více než 1000 provozoven zvolilo Světové ekonomické fórum rakovnický závod Rakona společnosti P&G jako jednu z 9 pokročilých továren – průkopníků 4. průmyslové revoluce. Závod Rakona byl oceněn především díky jeho komplexní synchronizaci: webová analytická simulace s možností …

Nejčtenější

Pronajala si chalupu. A s ní i nevraživého souseda

Pronajmout si chalupu na dovolenou je běžná věc. Člověk čeká, že když zaplatí deset patnáct tisíc za měsíc, a v sezóně na žádaném místě za týden třeba i dvojnásobek, tak vše bude v pohodě. Jenže v takové chaloupce …

Pálenka z garáže je svátost, ale ilegální

Česko doslova přetéká ovocem. Zahrádkáři se radují, že bude hodně pálenky. A někteří si ji dělají doma ve sklepě nebo v garáži. Bývá to svátost a chlouba, ale kromě potenciálních zdravotních rizik jde především o …
Rolovat nahoru