Společnost GSK spouští světově unikátní program péče o zdraví zaměstnanců a jejich rodin

Od začátku března mohou zaměstnanci české pobočky farmaceutické společnosti GSK využívat zcela bezplatně vybrané preventivní služby z oblasti zdravotní péče v rámci nově spuštěného programu Partnership for Prevention. Spolu s nimi získávají tuto příležitost i jejich rodinní příslušníci. GSK se tak stala první nadnárodní firmou, která takto významný benefit nabízí jak svým zaměstnancům, tak i jejich rodinám.

GSK globálně zařazuje mezi benefity pro své zaměstnance a jejich blízké příbuzné unikátní program Partnership for Prevention neboli P4P. Ten umožňuje celým rodinám zcela bezplatný přístup k více než dvaceti typům očkování pro děti i dospělé, k detailním preventivním prohlídkám, které nejsou hrazeny ze zdravotního pojištění, včetně vyšetření digitálním dermatoskopem nebo k prevenci HIV. Zaměstnancům a jejich blízkým bude k dispozici i pomoc s odvykáním při závislosti na cigaretách. Programu mohou využívat také ženy na mateřské a rodičovské dovolené.

Čeští zaměstnanci společnosti GSK mohou využívat výhod tohoto programu již od začátku března letošního roku. Program P4P je v ČR realizovaný ve spolupráci s poliklinikami AGEL společnosti Dopravní zdravotnictví, která zaměstnancům GSK a jejich blízkým poskytne vyšetření a léčbu ve vybraných oblastech preventivní zdravotní péče. V rámci kooperace s očkovacími centry společnosti Avenier, členem skupiny AGEL, bude možné využít vybraného bezplatného očkování pro celou rodinu. Dle Pavly Bučilové, HR Country Managerky GSK pro Českou republiku stála u zrodu projektu snaha co nejvíce zpřístupnit kvalitní zdravotní péči zaměstnancům firmy. „Důvodem k zavedení tohoto benefitu je prostý fakt, že člověk tráví v zaměstnání více času než kdekoliv jinde. Toto si vedení GSK dobře uvědomuje, a chce proto podpořit své pracovníky i jejich rodiny v posílení zdravého životního stylu, který jde ruku v ruce s dlouholetým, plnohodnotným a spokojeným životem,“ říká personální ředitelka GSK Pavla Bučilová a dodává:  „Prioritou pro nás je, aby naši zaměstnanci porozuměli svému zdraví a dokázali se o něj i starat. Využívání programu P4P je ale samozřejmě zcela dobrovolné a důvěrné. Díky tomuto projektu jsme schopni našim zaměstnancům významně snížit náklady vynaložené na zdravotní péči. Zpětná vazba od našich lidí je vynikající. Zaměstnanci si tento program velmi pochvalují a je o něj velký zájem.“

Unikátní program P4P de facto zhmotňuje misi celé společnosti GSK. „Naším posláním je pomáhat lidem být aktivnější, cítit se lépe a žít déle. Přesně to také děláme. Tento projekt zcela bourá hranice toho, jak může firma pečovat o zdraví a blaho svých zaměstnanců a jejich rodin,“ říká o nově spuštěném programu Communication Manager GSK Jakub Hofmann. „Program mohou neomezeně využívat nejen zaměstnanci, ale také jejich partnerky, partneři, manželky, manželé, děti a rodiče. Ve světě jde o unikátní projekt, který potvrzuje, že nám záleží nejen na pacientech a našich zákaznících, ale také na vlastních lidech a jejich rodinách. Zavedení programu P4P je jedna z mnoha aktivit, které naplňují odpovědné chování společnosti GSK. Také díky tomu jsme v roce 2017 získali zlatý certifikát pro Top odpovědnou firmu a umístili se na 2. místě v soutěži Zaměstnavatel roku. Věříme, že spuštění P4P naší pozici ještě více posílí,“ dodává na závěr Jakub Hofmann.

Projekt se vztahuje na všechny zaměstnance GSK, napříč celým světem. Ačkoliv je tento program globální, každý ze zaměstnanců ho může využít dle svých potřeb. Pro P4P byly zvoleny takové služby, které mají svou hodnotu především v oblasti prevence a diagnostiky. V neposlední řadě také odpovídají doporučením Světové zdravotnické organizace. Cílem GSK je zavést program P4P do konce letošního roku ve všech 150 zemích, kde firma působí.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

E-shopy se odrazily ode dna, lidé už se nebojí ani neověřených prodejců

Průzkum
Po dvou letech propadu se tuzemským internetovým obchodům opět zvyšují tržby. Jak Finančním a ekonomickým informacím (FAEI.cz) sdělila společnost Heureka Group, v prvním letošním čtvrtletí se potvrdil pozitivní trend z konce loňského roku, oblast e-commerce tak meziročně vzrostla o čtyři procenta. Podle Asociace pro elektronickou komerci se lidé nebojí ani neověřených e-shopů.