Tenistka Lucie Šafářová podporuje malé šampiony ve sportování a společnost Procter & Gamble s ní

Sport je velmi důležitou součástí života dětí. Nadšení z vítězství, týmový duch a občas i nějaká ta uroněná slzička – to vše k tomu patří. Nejde však jenom o zdravou náplň volného času, ale díky sportu děti získávají dovednosti a vlastnosti užitečné do budoucna a ze spoluhráčů se stávají kamarádi na celý život.
Ilustrační foto: Česká olympijská nadace

Sport s sebou bohužel ale často nese i zvýšenou finanční zátěž pro rodiče malých sportovců. Pro ty, kteří si z různých důvodů nemohou dovolit hradit třeba kroužky nebo sportovní výbavu, je tu Česká olympijská nadace a její partneři, jako je například společnost Procter & Gamble, která nyní z prodeje svých produktů věnuje určitou částku na sport dětí.

A zapojit se může každý – stačí zakoupit některý z jejích produktů, například Ariel, Jar, Lenor nebo Pampers, v síti drogerií Rossmann a automaticky poputuje jedno procento z ceny k malým sportovcům.

Úspěšná tenistka Lucie Šafářová si uvědomuje, co vše jí sport dal a nyní, když je sama maminkou, také to, jak moc je důležitá podpora sportujících dětí. „Kdybych sama nezískala v dětství podobnou podporu, určitě bych si nesplnila sen být na olympiádě. Proto jsem se stala ambasadorkou olympijské nadace a chci pomoci plnit další dětské sny. Budu ráda, pokud mi s tím pomůžete,“ říká Lucie.

Sport učí děti fair play a získají díky němu sebedůvěru

Česká olympijská nadace existuje už deset let a za tu dobu podpořila téměř čtyři tisíce dětí. Přispívá dětem bez ohledu na výkony, důležité je nadšení pro sport a to, že děti baví. Veronika Opršalová, ředitelka České olympijské nadace, upřesňuje: „Přispíváme dětem nejen na oddílové příspěvky, ale i na sportovní vybavení, soustředění a kempy či sportovní prohlídky. Sport může být pro děti zásadním formujícím faktorem. A to nejen z hlediska fyzického zdraví, ale i toho psychického. Děti se naučí, co je to fair play – ve sportu, ale i v životě. Najdou si kamarády, se kterými mají společné zájmy. Kromě toho jim sport dodá odhodlání, sebedůvěru a morální zodpovědnost. Velmi si vážíme toho, že společnost Procter & Gamble naši nadaci dlouhodobě podporuje.“

Každodenní šampioni

Produkty Procter & Gamble pomáhají v 90 procentech českých domácností s každodenními pracemi a hygienou – ať už jde o praní se značkami Ariel nebo Lenor, mytí vlasů s Pantene nebo Head & Shoulders, mytí nádobí s Jar, holení s Gillette, čištění zubů s Oral-B nebo přebalování dětí s Pampers, u všech těchto denních aktivit produkty Procter & Gamble asistují.

Není tedy nic jednoduššího, než při příštím nákupu těchto produktů zamířit do drogerie Rossmann a nakoupit rovnou celou zásobu, protože až do 23. května z každého zde zakoupeného produktu od firmy Procter & Gamble poputuje jedno procento z jeho ceny přímo na podporu sportování dětí ze sociálně slabých rodin, kterým pomáhá Česká olympijská nadace.

„V P&G se zaměřujeme na zlepšování života komunit všude tam, kde působíme. Abychom podpořili širší přístup dětí ke sportu a dali jim šanci vést zdravější život, nyní ve spolupráci s Lucií Šafářovou a drogerií Rossmann přispíváme České olympijské nadaci a jejím prostřednictvím sportujícím dětem,“ vysvětluje Neven Kružljak, marketingový ředitel společnosti Procter & Gamble.

Více o probíhající akci najdete na webu olympijskytym.cz.

Další informace o České olympijské nadaci najdete na www.olympijskanadace.cz.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek
Diskuse k tomuto článku je již uzavřena
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB