ZINDULKA expanduje do zahraničí. Chce se stát celosvětovým lídrem v pronájmu lodí

Společnost ZINDULKA, která se zaměřuje na pronájem lodí a kompletní jachtařský servis, se rozhodla masivně expandovat do zahraničí. Nyní vstupuje na Slovensko a do Německa a Polska, v příštím roce chce pokračovat do dalších evropských zemí. Cílem společnosti, která má nyní v nabídce přes 15 tisíc lodí, je stát se z české jedničky a jedné z největších firem svého druhu v Evropě světovým lídrem.

Firmu založil před čtyřiadvaceti lety Jiří Zindulka, a zatímco například v roce 2012 zprostředkovala pronájem celkem 326 lodí, za letošních deset měsíců už jich je téměř 2 tisíce. Jednateli společnosti jsou Jiří Zindulka a Tomáš Vondráček, který do ní majetkově vstoupil v roce 2014 a učinil ji součástí své skupiny WMC Group s ročními tržbami přibližně 400 milionů korun. „Vedla mě k tomu i vlastní zkušenost s organizací dovolené na lodi, viděl jsem prostor pro zlepšování, a ještě větší profesionalizaci služeb zákazníkům,“ uvádí Tomáš Vondráček, který chce ze ZINDULKY udělat společnost globálního významu. „Největší agentury mají kolem pěti tisíc pronájmů ročně. To pro nás určitě není nereálné. Chceme být takový booking.com pro jachty,“ říká.

ZINDULKA má najatý speciální vývojářský tým a profituje ze své pozice ve skupině WMC Group: ve spolupráci s jejími dalšími členy společnost posílila CRM systém, cloudové služby, možnosti zákaznického centra a obecně IT a technologické zázemí. Navíc WMC Group zaměstnává 300 lidí, ZINDULKA tak využívá dalších personálních kapacit nad rámec svých 20 zaměstnanců.

Společnost ZINDULKA nabízí kromě 15 tisíc lodí také komplexní servis. Loď lze objednat online i se zkušeným a prověřeným kapitánem, případně si přímo u společnosti složit kapitánské zkoušky. Kromě toho ZINDULKA pořádá kurzy jachtingu nebo přednášky na pestrou paletu témat od aktuálního Volvo Ocean Race přes nehody na moři až po meteorologii či první pomoc. Pokud zákazníci v průběhu plavby narazí na jakýkoliv problém, mohou volat nonstop o radu.

Dovolená na jachtě je celoroční záležitost. V hlavní sezoně je zdaleka nejpopulárnější Chorvatsko, v zimním období si lidé mohou vybírat na Maledivách, Seychelách, v Karibiku, Thajsku, Malajsii nebo dokonce v Tichomoří. Pravidelně vyplouvají speciální dětské flotily, na jachtě lze strávit netradiční rodinnou dovolenou či vyrazit na ní s kolegy ze zaměstnání nebo obchodními partnery.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

E-shopy se odrazily ode dna, lidé už se nebojí ani neověřených prodejců

Průzkum
Po dvou letech propadu se tuzemským internetovým obchodům opět zvyšují tržby. Jak Finančním a ekonomickým informacím (FAEI.cz) sdělila společnost Heureka Group, v prvním letošním čtvrtletí se potvrdil pozitivní trend z konce loňského roku, oblast e-commerce tak meziročně vzrostla o čtyři procenta. Podle Asociace pro elektronickou komerci se lidé nebojí ani neověřených e-shopů.