ZINDULKA expanduje do zahraničí. Chce se stát celosvětovým lídrem v pronájmu lodí

Společnost ZINDULKA, která se zaměřuje na pronájem lodí a kompletní jachtařský servis, se rozhodla masivně expandovat do zahraničí. Nyní vstupuje na Slovensko a do Německa a Polska, v příštím roce chce pokračovat do dalších evropských zemí. Cílem společnosti, která má nyní v nabídce přes 15 tisíc lodí, je stát se z české jedničky a jedné z největších firem svého druhu v Evropě světovým lídrem.

Firmu založil před čtyřiadvaceti lety Jiří Zindulka, a zatímco například v roce 2012 zprostředkovala pronájem celkem 326 lodí, za letošních deset měsíců už jich je téměř 2 tisíce. Jednateli společnosti jsou Jiří Zindulka a Tomáš Vondráček, který do ní majetkově vstoupil v roce 2014 a učinil ji součástí své skupiny WMC Group s ročními tržbami přibližně 400 milionů korun. „Vedla mě k tomu i vlastní zkušenost s organizací dovolené na lodi, viděl jsem prostor pro zlepšování, a ještě větší profesionalizaci služeb zákazníkům,“ uvádí Tomáš Vondráček, který chce ze ZINDULKY udělat společnost globálního významu. „Největší agentury mají kolem pěti tisíc pronájmů ročně. To pro nás určitě není nereálné. Chceme být takový booking.com pro jachty,“ říká.

ZINDULKA má najatý speciální vývojářský tým a profituje ze své pozice ve skupině WMC Group: ve spolupráci s jejími dalšími členy společnost posílila CRM systém, cloudové služby, možnosti zákaznického centra a obecně IT a technologické zázemí. Navíc WMC Group zaměstnává 300 lidí, ZINDULKA tak využívá dalších personálních kapacit nad rámec svých 20 zaměstnanců.

Společnost ZINDULKA nabízí kromě 15 tisíc lodí také komplexní servis. Loď lze objednat online i se zkušeným a prověřeným kapitánem, případně si přímo u společnosti složit kapitánské zkoušky. Kromě toho ZINDULKA pořádá kurzy jachtingu nebo přednášky na pestrou paletu témat od aktuálního Volvo Ocean Race přes nehody na moři až po meteorologii či první pomoc. Pokud zákazníci v průběhu plavby narazí na jakýkoliv problém, mohou volat nonstop o radu.

Dovolená na jachtě je celoroční záležitost. V hlavní sezoně je zdaleka nejpopulárnější Chorvatsko, v zimním období si lidé mohou vybírat na Maledivách, Seychelách, v Karibiku, Thajsku, Malajsii nebo dokonce v Tichomoří. Pravidelně vyplouvají speciální dětské flotily, na jachtě lze strávit netradiční rodinnou dovolenou či vyrazit na ní s kolegy ze zaměstnání nebo obchodními partnery.

Sdílet:
{{ comments.toggle_text }}

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Počátkem roku 2018 používalo internetové bankovnictví 65 procent lidí

Internetové bankovnictví je standardním prostředkem pro ovládání a kontrolu financí pro dvě třetiny Čechů, podíl jeho uživatelů už ale nějakou dobu neroste. Zatímco v roce 2012 využívalo internetové bankovnictví 48 procent lidí, a v roce 2015 jich bylo již 67 procent, během posledních dvou let již další nárůst …

Nejčtenější

Dress code je povinný i ve vedru, jinak hrozí vyhazov

Pokud firma trvá na nošení dress codu, tedy předepsaného oblečení i v letních vedrech, nemá zaměstnanec šanci se této povinnosti vyhnout, jakkoli mu to může být nepříjemné. Za porušení firemních předpisů může v …

Brigádníky nenaláká ani 150 korun na hodinu

Firmy už od konce dubna hledají brigádníky na nadcházející letní měsíce. Jenže zájem je malý, klesá. Lidé, kteří mají přece jen o brigády zájem, nedokáží zdaleka pokrýt všechna volná pracovní místa. Podle údajů …
Rolovat nahoru