Americký Groupon má nového CEO – Dušana Šenkypla

Personálie
Americký marketplace Groupon, kam spotřebitelé chodí nakupovat služby a zážitky, mění svůj byznys model po vzoru proměny českého Slevomatu. Představenstvo americké společnosti proto jmenovalo do pozice interim CEO Dušana Šenkypla, který bude v exekutivní roli aktivně řídit transformaci společnosti a dohlížet na její každodenní chod.
Představenstvo americké společnosti Groupon jmenovalo do pozice interim CEO Dušana Šenkypla. Foto: Pale Fire Capital

Šenkypl byl do funkce jmenován minulý týden. I nadále zůstává v představenstvu Grouponu, kam byli spolu s Janem Bartou jmenování v červnu, respektive listopadu loňského roku, kdy se Pale Fire Capital stal největším akcionářem společnosti Groupon s aktuálním zhruba 22% podílem.

Dušan Šenkypl se bude své nové roli věnovat naplno, a proto přesune své každodenní povinnosti v Pale Fire Capital na ostatní partnery. Se strategií celkové proměny firmy Šenkyplovi pomáhá Marie Havlíčková (ex-Slevomat, pozn. red.). Jako interim CTO v Grouponu působí Vojtěch Ryšánek, který stál u poslední proměny Aukra.

„Groupon má podle mě mnoho nevyužitého potenciálu a všechny předpoklady uspět: Více než 19 milionů aktivních zákazníků a miliony návštěv měsíčně. A to nemluvím o potenciálu celého trhu, který může Groupon obsluhovat,“ informoval Šenkypl.

PSALI JSME:
Novým partnerem Pale Fire Capital se stává Jiří Ponrt

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Lidé a společnost

Co všechno zapomínají lidé v taxících?

Jistě všichni dobře znáte ten pocit hrůzy, když někde zapomenete mobil, oblíbenou kabelku, nebo jiné životně důležité předměty. Stejnou situaci zažívají každý den tisíce uživatelů Uberu a některé nálezy řidičů …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Kolo stojí desetitisíce. Tak proč ho nemáte pojištěné?

Poradna
První jarní paprsky každoročně vylákají ven i ty, kdo se za sportovce zrovna nepovažují. Ať už na kole trháte rekordy, nebo jste spíše kochací typy, měli byste si být vědomi, že kolo není spojeno jen s příjemnými zážitky, ale také celou řadou rizik. Na většinu z nich myslí pojištění.