Americký Groupon má nového CEO – Dušana Šenkypla

Americký marketplace Groupon, kam spotřebitelé chodí nakupovat služby a zážitky, mění svůj byznys model po vzoru proměny českého Slevomatu. Představenstvo americké společnosti proto jmenovalo do pozice interim CEO Dušana Šenkypla, který bude v exekutivní roli aktivně řídit transformaci společnosti a dohlížet na její každodenní chod.
Představenstvo americké společnosti Groupon jmenovalo do pozice interim CEO Dušana Šenkypla. Foto: Pale Fire Capital

Šenkypl byl do funkce jmenován minulý týden. I nadále zůstává v představenstvu Grouponu, kam byli spolu s Janem Bartou jmenování v červnu, respektive listopadu loňského roku, kdy se Pale Fire Capital stal největším akcionářem společnosti Groupon s aktuálním zhruba 22% podílem.

Dušan Šenkypl se bude své nové roli věnovat naplno, a proto přesune své každodenní povinnosti v Pale Fire Capital na ostatní partnery. Se strategií celkové proměny firmy Šenkyplovi pomáhá Marie Havlíčková (ex-Slevomat, pozn. red.). Jako interim CTO v Grouponu působí Vojtěch Ryšánek, který stál u poslední proměny Aukra.

„Groupon má podle mě mnoho nevyužitého potenciálu a všechny předpoklady uspět: Více než 19 milionů aktivních zákazníků a miliony návštěv měsíčně. A to nemluvím o potenciálu celého trhu, který může Groupon obsluhovat,“ informoval Šenkypl.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek
Diskuse k tomuto článku je již uzavřena
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB