Ondřej Míček v Savills pro Českou republiku a Slovensko povýšil

Personálie
Tuzemská pobočka společnosti Savills, která je součástí globální firmy poskytující poradenské služby v oblasti komerčních nemovitostí, jmenovala 1. prosince Ondřeje Míčka na pozici Head of Industrial Agency pro Českou republiku a Slovensko. Společnost o tom informovala naši redakci.
Díky tomu, že jsem součástí Savills již několik let, tak vím, jak tým funguje interně zejména ve vztazích s klienty a mám tedy jasnou vizi, kam oddělení dále směřovat, říká Ondřej Míček. Foto: Savills

Míček v Savills začínal jako konzultant v oblasti pronájmu průmyslových prostor a během svého působení rozšířil svou specializaci o prodej průmyslových prostor, akvizice pozemků a datová centra. On a jeho tým se zaměřují na průmyslový a logistický trh, přehled a nabídku pozemků a trh datových center v České republice a na Slovensku.

„Jmenování Ondřeje do vedoucí pozice je odměnou za jeho úsilí a přínos k významnému rozvoji a rozšíření služeb industriálního týmu v Savills. Ondřej vnáší do své nové pozice pracovní entuziasmus a má plnou podporu firmy v personálním rozvoji oddělení a rozšiřování odbornosti týmu a stávající klientské základny,“ informoval Stuart Jordan, CEO Savills Central & Eastern Europe.

PSALI JSME:
Stuart Jordan generálním ředitelem Savills pro střední a východní Evropu

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Lidé a společnost

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Posílají vás rozměnit bankovku? Porušují zákon

Poradna
Jéé, já nemám zpátky. To si musíte rozměnit! Tak tuhle větu jsme u pokladen slyšeli u mnohokrát a patrně nám pokaždé zrychlila puls. Ani zdaleka to není jen ozvěna dávných časů, kdy pracovníci služeb měli na paměti především pravidlo, že jsme si všichni rovni. Autor této poradny udělal podobnou zkušenost v posledním měsíci hned třikrát a – nestačil se divit.