Novinky v osobních financích: Rok na dálnici zdarma díky odloženým platbám. Ale jen pro nové klienty

Tento týden nás v redakci zaujala tisková zpráva Skip Pay, což je fintech pod křídly ČSOB. Noví zákazníci této metody odložené on-line platby (kup teď, zaplať později, pozn. aut.) dostali nabídku na roční dálniční známku v hodnotě 1 500 korun zdarma. Tedy pokud si u Skip Pay založí účet Plus a kartou, kterou k němu dostanou, poprvé zaplatí právě za roční dálniční známku na portálu edalnice.cz.
Do konce roku 2023 Skip Pay plánoval dosáhnout počtu 470 tisíc klientů. Kolik nových přinese jeho nová kampaň s dálniční známkou zdarma se teprve uvidí. Zdroj: Skip Pay

Až známka v březnu zdraží, noví zákazníci za ni zaplatí jen 800 korun, 1 500 Kč jim doplatí Skip Pay. A pokud následujících dvanáct měsíců každý měsíc nakoupí prostřednictvím Skip Pay karty alespoň za 10 000 korun, získají každý měsíc cashback 100 Kč. Navíc všichni zákazníci s účtem Plus získají možnost odložit si platbu až 50 000 korun o 50 dní zcela zdarma.

A to se vyplatí, jak by konstatovala legenda teleshoppingu Horst Fuchs. Bezpochyby se to vyplatí novým klientům Skip Pay, ale co ti stávající? Není to políček do jejich tváří? Zdá se, že ČSOB se to rozhodla risknout a popudit si některé z nich v marketingové snaze získat zákazníky nové. Do konce loňského roku Skip Pay plánoval dosáhnout počtu 470 tisíc klientů.

Zdroj: Provident Financial

Provident Financial informoval o výsledcích svého průzkumu o novoročních předsevzetích. S nějakým finančním předsevzetím v oblasti financí do letošního roku vkročilo až 53 procent lidí. To je o jeden procentní bod více než na přelomu roku 2022 a 2023. Ve srovnání s loňskem se bude méně šetřit na sportu a volnočasových aktivitách. Více Čechů ale plánuje tvořit finanční polštář i zvyšovat příjem.

Zatímco běžné výdaje jako jsou nákupy potravin či oblečení, stejně jako loni, i letos odhodlána krotit čtvrtina Čechů, koníčků se již tolik vzdávat nechtějí. Jen 15 procent Čechů vstoupilo do roku 2024 s odhodláním omezit sportovní i rodinné aktivity a dovolené, loni to bylo 18 procent. S předsevzetím odkládat si pravidelně část peněz stranou do nového roku vykročilo 22 procent Čechů.

Inspirací byly pro banku byly podle její mluvčí Zuzany Filipové velkoformátové černobílé fotografie, které zdobí její pobočky. Zdroj: Moneta Money Bank

Moneta Money Bank sdělila, že přichází s novým personalizovaným designem virtuálních platebních karet. Stávající i noví klienti banky si mohou vybrat jeden ze 14 motivů vyobrazujících dominanty jednotlivých krajů. Kartu tak může zdobit například brněnská vila Tugendhat, Kunětická hora nebo Baťův mrakodrap ve Zlíně.

Jednotlivé motivy si klienti mohou vybrat při založení virtuální karty v mobilní aplikaci Smart Banka. Virtuální platební karty jsou mezi klienty banky stále oblíbenější. Jejich počet v mobilních zařízeních neustále stoupá. Klient si může tuto virtuální platební kartu přidat do svého chytrého telefonu nebo hodinek ihned po založení běžného či cizoměnového účtu.

Zavřít reklamu
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB