Milan Duda povede marketing Bonami

Po více než šesti letech v CZC přechází Milan Duda do Bonami, aby zde převzal roli marketingového ředitele. Jak společnost sdělila redakci Finančních a ekonomických informací (FAEI.cz), k jeho klíčovým kompetencím bude patřit strategický rozvoj, budování brandu a také obsahový marketing a performance (forma marketingu zaměřující se na dosahování konkrétních cílů a měření účinnosti kampaní – pozn. red.).
Šéfem marketingu společnosti Bonami se stal Milan Duda. Foto: Bonami

Milan Duda se v oblasti e-commerce pohybuje přes třináct let. Před CZC, kde stál u zrodu konceptu firmy jako „hrdé dvojky na trhu“, působil v roli marketingového manažera v Lékárna.cz, Aukro.cz či v O2.

Do Bonami přichází budovat osobité bydlení, dodávat zákazníkům inspiraci a odvahu, a to prostřednictvím nového komunikačního konceptu.

„V Bonami se snažíme oslovit ty zákazníky, které už tak trochu nudí a někdy třeba i štvou ostatní, řekněme konvenční prodejci nábytku. Chceme jim dokázat, že nemusí bydlet ‚krabicově‘ a že s námi si mohou zařídit osobitý, jedinečný, a přitom dostupný domov,“ představuje svou vizi Duda.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek
Diskuse k tomuto článku je již uzavřena
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB