Milan Duda povede marketing Bonami

Personálie
Po více než šesti letech v CZC přechází Milan Duda do Bonami, aby zde převzal roli marketingového ředitele. Jak společnost sdělila redakci Finančních a ekonomických informací (FAEI.cz), k jeho klíčovým kompetencím bude patřit strategický rozvoj, budování brandu a také obsahový marketing a performance (forma marketingu zaměřující se na dosahování konkrétních cílů a měření účinnosti kampaní – pozn. red.).
Šéfem marketingu společnosti Bonami se stal Milan Duda. Foto: Bonami

Milan Duda se v oblasti e-commerce pohybuje přes třináct let. Před CZC, kde stál u zrodu konceptu firmy jako „hrdé dvojky na trhu“, působil v roli marketingového manažera v Lékárna.cz, Aukro.cz či v O2.

Do Bonami přichází budovat osobité bydlení, dodávat zákazníkům inspiraci a odvahu, a to prostřednictvím nového komunikačního konceptu.

„V Bonami se snažíme oslovit ty zákazníky, které už tak trochu nudí a někdy třeba i štvou ostatní, řekněme konvenční prodejci nábytku. Chceme jim dokázat, že nemusí bydlet ‚krabicově‘ a že s námi si mohou zařídit osobitý, jedinečný, a přitom dostupný domov,“ představuje svou vizi Duda.

PSALI JSME:
Jan Suchý se stal ředitelem marketingu Mall a CZC

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Lidé a společnost

Co všechno zapomínají lidé v taxících?

Jistě všichni dobře znáte ten pocit hrůzy, když někde zapomenete mobil, oblíbenou kabelku, nebo jiné životně důležité předměty. Stejnou situaci zažívají každý den tisíce uživatelů Uberu a některé nálezy řidičů …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB