Novým šéfem produktu v Dodo Group je Martin Běhal

Personálie
Pozice Head of Product (šéf produktu, pozn. red.) v technologicko-logistické firmě Dodo se nově chopí Martin Běhal (35). Ten byl do nové pozice povýšen po roční práci v Dodo na pozici Product owner týmu zabývajícího se řízením doručovacích kapacit a zároveň po několika letech sbírání zkušeností v oblasti technologického byznysu. Společnost o tom informovala v tiskové zprávě.
Martin Běhal se v technologicko-logistické společnosti Dodo postupně vypracoval z pozice Product Managera R&D týmu až na pozici Head of Product. Foto: Dodo.

Prioritou Martina Běhala v nové pozici šéfa produktu bude především standardizace jednotlivých komponent vlastní logistické platformy Dodo i příprava produktu na pronikání do dalších segmentů a na další evropské trhy.

Běhal vystudoval molekulární biologii a přes dva roky působil v oblasti vědy, kde se zabýval tématy souvisejícími s buněčnou signalizací v oblasti nádorové biologie. Následně přesedlal do technologického byznysu.

PSALI JSME:
DODO posiluje marketing: Novou brand manažerkou je Alexandra Hůlková, šéfem digitálu Jan Brachtl

Zde se mu po dvou letech ve zlínské agentuře PRIA společně se společníky podařilo získat investory a vyčlenit tak svůj vlastní start-up Nextera, kde se podílel na tvorbě produktu SensorX.

Po třech letech práce na pozici produktového manažera a spoluvlastníka v Nextera Martin Běhal nastoupil do technologicko-logistické společnosti Dodo. Zde se postupně z pozice Product Managera R&D týmu vypracoval až na pozici Head of Product.

PSALI JSME:
DoDo posiluje vedení, novým CEO pro Česko a Slovensko se stává Ivo Velíšek

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Lidé a společnost

David Schenk povede novou divizi Sazky

Společnost Sazka založila novou divizi Zákaznické zkušenosti (Customer experience). Jejím cílem je zefektivnit práci se zákazníky, implementovat do procesů umělou inteligenci a díky digitalizaci procesů rychleji a …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Novinky v osobních financích: Desetina Čechů se zadlužuje vysoce rizikově

Průzkum
V tomto týdnu nás v redakci ze světa osobních financí zaujal průzkum agentury Ipsos pro Českou bankovní asociaci (ČBA). Podle jeho výsledků se v posledním roce při půjčování peněz 11 procent lidí chovalo vysoce rizikově. Výrazně ale přibylo těch, kteří se rizikově nechovají vůbec. Jejich počet stoupl z 33 na 42 procenta. Češi si podle průzkumu nejčastěji půjčují od bank.