Zaměstnanci skupiny ČSOB a KBC se společnými silami dostali na Měsíc a zase zpět. Společně vybrali na charitativní projekty téměř 13 milionu korun

Zaměstnanci skupiny ČSOB/KBC sbírali v období od 1. září do 25. října kilometry v rámci výzvy iniciativy Team Blue, která funguje napříč celou skupinou KBC a dává si za cíl posilovat vazbu mezi všemi zaměstnanci ČSOB/KBC v různých zemích, kde je KBC aktivní. Team Blue měl za cíl dosáhnout nejméně 384 000 kilometrů (vzdálenost k Měsíci) organizováním sportovních aktivit se zaměstnanci, klienty, přáteli a rodinou. Uvedené kilometry budou následně převedeny na dary pro různé charitativní organizace. Celkově se podařilo k 31. 10. 2018 nasbírat 770 000 kilometrů, které se rovnaly vzdálenosti na Měsíc a zase zpět. Sčítání napříč skupinou však ještě nadále probíhá. Díky tomu se však již nyní na charitativní projekty v zemích, kde skupina ČSOB/KBC působí, využije téměř 13 milionu korun.

Spolupráce a týmový přístup jsou velmi důležité proto, abychom co nejlépe obsloužili naše klienty a našli pro ně ta nejlepší řešení. Cílem 4. výzvy Team Blue bylo více propojit nejen naše zaměstnance z České republiky, či napříč skupinou KBC, ale také naše klienty, obchodní partnery, přátele a rodiny. Hlavně každý vysportovaný kilometr přispěl na dobrou věc, kterou si zaměstnanci sami určili. Mám velkou radost, že se do této výzvy zapojilo za Českou republiku 5 tisíc zaměstnanců, kteří vysportovali téměř 200 tisíc kilometrů,“ řekl Jiří Vévoda, člen představenstva ČSOB, zodpovědný za oblast Řízení financí, který je zároveň patronem 4. výzvy Team Blue.

Vzdálenost od Země k Měsíci je 384 000 kilometrů. Více než 42 000 členů Team Blue bylo vyzváno, aby pokryli alespoň tuto vzdálenost prostřednictvím všech možných druhů sportovních aktivit. Celé září a říjen byli zaměstnanci skupiny ČSOB/KBC povzbuzováni, aby se společně s kolegy, rodinou, přáteli a klienty účastnili skupinových nebo organizovaných sportovních aktivit. S každým pokrytým kilometrem shromažďovali peníze na charitu. Po několika týdnech bylo jasné, že cíl bude skutečně dosažen, takže KBC zdvojnásobila své ambice tím, že prodloužila vzdálenost na „tam a zpět“. I tuto výzvu zaměstnanci dokázali velmi rychle splnit.

V Česku bude část výtěžku věnována přibližně třiceti charitativním organizacím, se kterými ČSOB spolupracuje, nebo je nominovali zaměstnanci. Celkem věnovali zaměstnanci skupiny ČSOB/KBC finanční prostředky 557 charitativním organizacím. Zaměstnanci skupiny ČSOB celkově vysportovali 196 113 km. Poznávacím znamením byla modrá trička, které si účastníci výzvy mohli pořídit. Prodalo se 2 400 kusů a vybralo se tak dalších 238 750 Kč, které šly na projekt Díky trenére. Zaměstnanci také v rámci tohoto projektu volili Cenu sympatie, kterou získala Zuzana Mohylčáková, trenérka gymnastiky.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Proč se rodí málo dětí. Ženy nedokážou splnit svůj plán

Průzkum
Současný problém s nízkou porodností nelze zjednodušit na tvrzení, že Češi nechtějí mít děti, anebo třeba jen jednoho potomka. Výzkum Národního institutu SYRI, jehož výsledky mají Finanční a ekonomické informace (FAEI.cz) k dispozici, totiž ukazuje, že české ženy chtějí mít více dětí, ale výsledek je pak z různých důvodů jiný, než si matky původně přály. A první dítě se jim rodí později, než chtěly.