Zaměstnanci skupiny ČSOB a KBC se společnými silami dostali na Měsíc a zase zpět. Společně vybrali na charitativní projekty téměř 13 milionu korun

Zaměstnanci skupiny ČSOB/KBC sbírali v období od 1. září do 25. října kilometry v rámci výzvy iniciativy Team Blue, která funguje napříč celou skupinou KBC a dává si za cíl posilovat vazbu mezi všemi zaměstnanci ČSOB/KBC v různých zemích, kde je KBC aktivní. Team Blue měl za cíl dosáhnout nejméně 384 000 kilometrů (vzdálenost k Měsíci) organizováním sportovních aktivit se zaměstnanci, klienty, přáteli a rodinou. Uvedené kilometry budou následně převedeny na dary pro různé charitativní organizace. Celkově se podařilo k 31. 10. 2018 nasbírat 770 000 kilometrů, které se rovnaly vzdálenosti na Měsíc a zase zpět. Sčítání napříč skupinou však ještě nadále probíhá. Díky tomu se však již nyní na charitativní projekty v zemích, kde skupina ČSOB/KBC působí, využije téměř 13 milionu korun.

Spolupráce a týmový přístup jsou velmi důležité proto, abychom co nejlépe obsloužili naše klienty a našli pro ně ta nejlepší řešení. Cílem 4. výzvy Team Blue bylo více propojit nejen naše zaměstnance z České republiky, či napříč skupinou KBC, ale také naše klienty, obchodní partnery, přátele a rodiny. Hlavně každý vysportovaný kilometr přispěl na dobrou věc, kterou si zaměstnanci sami určili. Mám velkou radost, že se do této výzvy zapojilo za Českou republiku 5 tisíc zaměstnanců, kteří vysportovali téměř 200 tisíc kilometrů,“ řekl Jiří Vévoda, člen představenstva ČSOB, zodpovědný za oblast Řízení financí, který je zároveň patronem 4. výzvy Team Blue.

Vzdálenost od Země k Měsíci je 384 000 kilometrů. Více než 42 000 členů Team Blue bylo vyzváno, aby pokryli alespoň tuto vzdálenost prostřednictvím všech možných druhů sportovních aktivit. Celé září a říjen byli zaměstnanci skupiny ČSOB/KBC povzbuzováni, aby se společně s kolegy, rodinou, přáteli a klienty účastnili skupinových nebo organizovaných sportovních aktivit. S každým pokrytým kilometrem shromažďovali peníze na charitu. Po několika týdnech bylo jasné, že cíl bude skutečně dosažen, takže KBC zdvojnásobila své ambice tím, že prodloužila vzdálenost na “tam a zpět”. I tuto výzvu zaměstnanci dokázali velmi rychle splnit.

V Česku bude část výtěžku věnována přibližně třiceti charitativním organizacím, se kterými ČSOB spolupracuje, nebo je nominovali zaměstnanci. Celkem věnovali zaměstnanci skupiny ČSOB/KBC finanční prostředky 557 charitativním organizacím. Zaměstnanci skupiny ČSOB celkově vysportovali 196 113 km. Poznávacím znamením byla modrá trička, které si účastníci výzvy mohli pořídit. Prodalo se 2 400 kusů a vybralo se tak dalších 238 750 Kč, které šly na projekt Díky trenére. Zaměstnanci také v rámci tohoto projektu volili Cenu sympatie, kterou získala Zuzana Mohylčáková, trenérka gymnastiky.

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Jan Richtárik se stal majoritním vlastníkem CNC TVAR

Jan Richtárik, spoluzakladatel jedné z nejvýznamnějších evropských společností zabývajících se komplexním CNC velkoobráběním, CNC TVAR s.r.o. ze Stráže nad Nisou, se stal skrze mateřskou společnost jejím majoritním …

Cizinci staví bez oprávnění, úřady to neřeší

Na jednu stranu by se bez nich české stavebnictví neobešlo, na druhou za nimi zůstávají nekvalitní finální konstrukce, které se nezřídka musí složitě opravovat i v objektech, které už byly předány do užívání: Tak …

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …

Do důchodu v 65 letech. Nebo bude všechno jinak?

Čím jsme starší, tím více vyhlížíme magickou hranici 65 let, kdy budeme moci začít čerpat starobní důchod. Finanční prostředky, které jsme každý měsíc či jednou za rok platili státu, se nám konečně začnou vracet a …
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Devět z deseti rodičů dává dětem kapesné. Nejčastěji kolem pěti stovek měsíčně

Průzkum
Typické české dítě jako kapesné od svých rodičů dostává kolem 500 Kč měsíčně, rodiče mu je vyplácí pravidelně každý měsíc a nejčastěji v hotovosti. Vyplývá to z marketingového výzkumu, který si na téma rodinné finance u výzkumné agentury Kantar zadala Equa bank. Oceňujeme, že banka šetření neprezentuje jako „reprezentativní průzkum“, což při pěti stech respondentů činí řada jiných firem.

Partneři Portálu

NOOL
Rolovat nahoru