
Nově zřízenou pozici strategického šéfa bude zastávat Pavel Špryňar, který téměř dvanáct let působil ve společnosti Deloitte. Zaměří se na strategické směřování skupiny, včetně budoucích akvizic, dodávky digitálních služeb klíčovým zákazníkům, zastřeší také konzultační tým.
Z Rohlíku do skupiny FLO přechází rozšířit tým Michal Girgle. Spolu s kolegy se bude starat o datový tým a rozvoj nových datových služeb. Naváže na své předchozí zkušenosti nejen z Rohlík Group, ale také Moneta Money Bank a O2.
Řízení financí bude mít ve své kompetenci Jaroslav Lehoučka. Ten osm let spravoval nejen finance, ale zároveň se podílel na celofiremním řízení technologické společnosti STRV. Jeho zkušenosti s rozvojem globálního byznysu budou klíčové: „Teď jsem připravený touto zahraniční expanzí provést skupinu FLO.“
Součástí změn je i Adam Rek, který ve FLO nově řídí komunikaci jako Head of Marketing (šéf marketingu – pozn. red.). V uplynulých letech zajišťoval komunikaci energetické skupiny Nano Energies, předtím působil téměř šest let v týmu investiční skupiny Rockaway.